Wybrane wyniki badań ewaluacyjnych w ramach projektu SzPZ 2015.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja wyników ewaluacji Szkoły Promującej Zdrowie
Advertisements

im. Króla Jana III Sobieskiego
Dr Grażyna Poraj Instytut Psychologii Uniwersytet Łódzki
Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej Wskaźniki i narzędzia do autoewaluacji w Szkole Promującej Zdrowie Opracowanie na bazie prezentacji.
Posumowanie projektu Szkoła Promująca Zdrowie
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja pilotażowa Rok szkolny 2013/14.
RAPORT Z EWALUACJI DZIAŁAŃ W ZAKRESIE PIĘCIU STANDARDÓW SZKOŁY PROMUJĄCEJ ZDROWIE Rok szkolny 2009/2010.
Szkoła Podstawowa nr 139, im
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
Zdrowie samo w sobie jest bogactwem. Wyniki autoewaluacji w Szkole Promującej Zdrowie przeprowadzonej w roku szkolnym 2011/2012 Zespół Szkół Publicznych.
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
W YNIKI AUTOEWALUACJI W S ZKOLE P ROMUJĄCEJ Z DROWIE PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 Szkoła Podstawowa Nr 22 im. Marii Dąbrowskiej w Olsztynie,
Odczucia i oczekiwania uczniów Gimnazjum nr 4 w Krośnie w zakresie wychowania fizycznego i sportu w szkole.
Izabela Kołodziejczyk
Zespół Szkół w Ostrówku
WYNIKI AUTOEWALUACJI SZKOŁY PROMUJĄCEJ ZDROWIE W ZESPOLE SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. JULIUSZA PONIATOWSKIEGO W CZARNOCINIE 18 GRUDNIA 2013 r.
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
WITAMY NA DEBACIE pt. Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
Szkoła Podstawowa im. Żołnierzy AK Cichociemnych w Brzozowie
Szkoła Promująca Zdrowie
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
AUTOEWALUACJA PREZENTACJA WYNIKÓW AUTOEWALUACJI W DNIU 27 MAJA 2013 ROKU W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. WŁADYSŁAWA ŁOKIETKA W SKALE.
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
W roku szkolnym podjęliśmy działania, których celem było poprawienie funkcjonowania szkoły. Aby pozyskać potrzebne informacje : - Zwróciliśmy.
Szkoła Podstawowa nr 29 w Sosnowcu
Zdrowe odżywianie – kondycji wzrastanie
„Dziewięć dziesiątych naszego szczęścia polega na zdrowiu. Zdrowy żebrak jest szczęśliwszy niż chory król” Arthur Schopenhauer Szkoła Promująca Zdrowie!
Szkoła Podstawowa nr 5 w Chojnicach otrzymała
AUTOEWALUACJA Prezentacja wyników autoewaluacji w dniu 1 grudnia 2011r. w Szkole Podstawowej nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Głownie.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
Szkoła Podstawowa nr 40 w Sosnowcu
Spotkanie z Rodzicami Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI.
PREZENTACJA WYNIKÓW AUTOEWALUACJI 27 MAJA 2014 Szkoła Podstawowa Nr 149 z klasami integracyjnymi im. Obrońców Westerplatte W Łodzi.
AUTOEWALUACJA W ZAKRESIE PIĘCIU STANDARDÓW SZKOŁY PROMUJĄCEJ ZDROWIE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 11 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ROKU SZKOLNYM 2014/2015.
Szkoła Promująca Zdrowie jest to siedlisko, w którym członkowie społeczności szkolnej - pracownicy i uczniowie: - podejmują starania, aby poprawić swoje.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
SzPZ Standard I Wymiar Średnia liczba punktów I. Upowszechnianie koncepcji szkoły promującej zdrowie i znajomość tej koncepcji w społeczności szkolnej.
WYNIKI AUTOEWALUACJI w Szkole Promującej Zdrowie przeprowadzonej w roku szkolnym 2014/2015 Szkoła Podstawowa im. Ks. Mariana Wiewiórowskiego w Gomulinie.
W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz.
ARTUR: Obszar 1. Wybory reprezentacji w tej ankiecie sprawdzamy, czy w naszej szkole wybory do samorządu uczniowskiego są zgodne z demokratycznymi zasadami.
Prezentacja wyników autoewaluacji Szkoły Podstawowej nr 3 im. Orła Białego w Ciechanowie ubiegającej się o nadanie Krajowego Certyfikatu „Szkoła Promująca.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE SUPER JEDYNKA. RAPORT Z EWALUACJI.
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
„Szkoła promująca zdrowie”. Ewaluacja w zakresie pięciu standardów.
II Społeczne Liceum Ogólnokształcące im. Toniego Halika w Ostrołęce Prezentacja wyników autoewaluacji II Społecznego Liceum Ogólnokształcącego w Ostrołęce.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Dziecko romskie w szkole
Witamy w Szkole Promującej Zdrowie ZSO nr 13 w Sosnowcu
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 w Brzegu SZKOŁĄ PROMUJĄCĄ ZDROWIE
PREZENTACJA WYNIKÓW AUTOEWALUACJI SZKOŁY PROMUJĄCEJ ZDROWIE
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
Czym można zastąpić przybory szkolne??
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
Wystawy o eTwinningu i zrealizowanych projektach w ramach tej akcji r.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Zapis prezentacji:

Wybrane wyniki badań ewaluacyjnych w ramach projektu SzPZ 2015

Lp.Wymiary i badane środowiska Średnia liczba punktów 2011 Średnia liczba punktów 2015 Uczniowie I.Satysfakcja ze szkoły (1-6)3,464,00 II.Stwarzanie uczniom możliwości uczestnictwa w życiu klasy(7-11)3,154,07 III.Wsparcie uczniów ze strony nauczycieli (12-16)3,624,18 IV.Podejście uczniów do nauki i zachowania na lekcjach (17-20)2,633,22 V.Motywowanie do osiągania sukcesów (21-24)3,684,03 VI.Przestrzeganie praw ucznia, znajomość reguł i ich ocena (25-28)3,754,33 VII.Relacje między uczniami (29-32)3,554,14 VIII.Poczucie przeciążenia pracą szkolną i stres w szkole (33-36)3,373,28 IX.Występowanie przemocy i zachowań aspołecznych wśród uczniów (37- 40) 3,242,63 Nauczyciele I.Satysfakcja z pracy w szkoły (1-4)4,74,63 II.Stwarzanie nauczycielom możliwości uczestnictwa w życiu pracy szkoły oraz wsparcie ze strony dyrekcji (5-12) 4,64,59 III.Wsparcie uczniów ze strony nauczycieli (13-17)4,34,45 IV.Podejście uczniów do nauki i zachowania na lekcjach (18-21)3,94,33 V.Relacje nauczyciele – nauczyciele (22-27)4,04,20 VI.Uczestnictwo rodziców uczniów w życiu klasy/szkoły (28-32)3,74,32 VII.Poczucie przeciążenia pracą szkolną i stres w pracy (33-36)3,73,25 VIII.Występowanie przemocy i zachowań aspołecznych wśród uczniów (37- 40) 2,82,35

Pracownicy niepedagogiczni I.Satysfakcja z pracy w szkole (1-3) 3,634,06 II.Stwarzanie pracownikom, którzy nie są nauczycielami, możliwości uczestnictwa w życiu pracy szkoły oraz wsparcie ze strony dyrekcji (4-9) 3,233,36 III.Relacje między pracownikami, którzy nie są nauczycielami (10-12) 3,133,53 IV.Stosunek uczniów do pracowników, którzy nie są nauczycielami (13-15) 3,633,86 V.Poczucie przeciążenia pracą szkolną i stres w pracy (16-18) 3,982,72 VI.Występowanie przemocy i zachowań aspołecznych wśród uczniów (19- 21) 3,532,50 Rodzice uczniów I.Satysfakcja ze szkoły dziecka (1-5) 4,174,48 II.Stwarzanie rodzicom możliwości uczestnictwa w życiu klasy/szkoły (6- 11) 4,344,57 IIIWsparcie uczniów ze strony nauczycieli (12-17) 3,994,49 IV.Uczestnictwo rodziców w życiu i pracy klasy/szkoły (18-21) 3,684,19 V.Wsparcie dla rodziców (22-25) 4,124,47 VI.Przeciążenie dziecka pracą szkolną i stres w szkole (26-29) 2,572,02