Strategia Sprzedaży 2012 Wzrost udziałów w rynku poprzez pozyskanie grupy nowych Klientów i Konsultantek, napędzany przez dokładną i stanowczą egzekucję.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
ZUS & EMERYTURA Co nam mówi zdrowy rozsądek ?
Próg rentowności.
Budowa systemu premiowania – „krok po kroku”
FM GROUP MOBILE.
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Zmiany w Planie Marketingowym i Programy dla Nowych Klientów
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Projekt Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Omówienie założeń konkursu Nr I/POKL/6.1.2/2012 Kamil Dobrenko Spotkanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Giełda Papierów Wartościowych W Warszawie
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
The Stanford Game X edycja, listopad kwiecień 2012
Kadrowiec.eu sp.j. Ścieżka kariery.
Innowacje organizacyjne w usługach
opracował: Józef Pudelski Manager Marketingu STARLIFE PL
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
ZMIENIAMY OŚWIATĘ fundusze europejskie na edukację Warszawa, 14 listopada 2012 r.
1 Podsumowanie realizacji projektu Czas nowych możliwości na koniec 2011 roku Projekt Czas nowych możliwości współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Historia i zastosowanie.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Plan wynagrodzeń Nauczcie się go Uczcie go innych Wasza motywacja Motywacja waszego zespołu.
WAŻNA INFORMACJA Firma nie gwarantuje dochodów w przypadku braku pozyskiwanych klientów. Sukces Niezależnego Przedstawiciela ACN nie jest zagwarantowany,
Copyright ©2011 by Oriflame Cosmetics SA
Udowodnijmy prawdziwość hasła: W jaki sposób mogę oszczędzić na zakupach?
1 Podsumowanie realizacji projektu Czas nowych możliwości na koniec 2008 roku Projekt Czas nowych możliwości współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
Dlaczego dōTERRA? ZARZĄD David StirlingGregory CookDr. David Hill, D.C. Robert Young Corey B. Lindley Mark Wolfert Emily Wright.
TEXT
Copyright ©2011 by Oriflame Cosmetics SA.
(wersja polsko-angielska ) Cennik : szt z ł /szt. netto szt z ł /szt. netto szt z ł /szt. netto.
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Date © AchieveGlobal, Inc LEARN. PERFORM. GROW. Szkolenia, które przynoszą rezultaty.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
Początek działalności z 24- GODZINNYM PLANEM DZIAŁANIA aż do osiągnięcia pozycji STZ oraz SKZ. O tym trzeba pamiętać!
Zarządzanie pracownikami Działu Reklamacji
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
Instant Results Team ZASADY w Young Living
LUBUSKI FUNDUSZ PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH Lipiec - Sierpień 2014 r. Cykl spotkań „Pozadotacyjne instrumenty wsparcia lubuskich przedsiębiorców”
Najbardziej Lukratywny i etyczny Plan Kompensacyjny
Zmiany w procesie mianowania Koordynatora
PRACOWNIKU OŚWIATY – SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie.
Jak wykorzystać produkty Wellness w swoim biznesie?
Programy pomocy publicznej - element strategii wspierania innowacyjności i rozwoju przedsiębiorczości.
Program dla Liderów Sprzedaży
Mianowanie Koordynatora
„AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób w wieku 50+” Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu.
Program dla Liderów Sprzedaży K9-11/2014 (TS K11-13/2014)
„Top Model Współpracy w Województwie Pomorskim” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zmiana definicji wskaźnika Mianowanie. Od kampanii 3/2013 wprowadzamy zmiany w definicjach wskaźników biznesowych Obecne definicje w raportowaniu wskaźnika.
XL – pomarańcz (UNISEX) 1 x parasol prospectingowy
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Promocja listopadowa 2015 Aby zarobić już za miesiąc dużo pieniędzy - musisz te informacje przekazać dalej i nauczyć je przekazywać jeszcze dalej…
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
Zmiana definicji wskaźnika Stan KK – zmiany FID. Od kampanii 3/2013 wprowadziliśmy zmiany w definicjach wskaźników biznesowych Nowa definicja mianowania.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Copyright ©2012 by Oriflame Cosmetics SA.
Planowanie Twojego biznesu Forever
Szkolenie dotyczące sprzedaży
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Bonus za ROZWÓJ edycja III
Zapis prezentacji:

Strategia Sprzedaży 2012 Wzrost udziałów w rynku poprzez pozyskanie grupy nowych Klientów i Konsultantek, napędzany przez dokładną i stanowczą egzekucję procesu SAFE, wspierany poprzez rozwój modelu opustów dla Konsultantek, wzmocniony przez rozwój Programu Liderzy wspierający aktywność, produktywność oraz rozwój generacji, mający na celu zrównoważony, zyskowny wzrost.

Strategia Sprzedaży 2012 MONEY STAFF (kadra) (pieniądze) Nowe opusty dla Konsultantek Rozwój Programu Liderzy Sprzedaży Fundamenty działań w terenie: umacnianie procesu SAFE rozwój szkoleń rozwój procesu PATD Pozafinansowa motywacja Konsultantek Nowa polityka dystrybucji katalogów

1 2 3 Nowe opusty dla Konsultantek Zwiększenie wysokości zamówień Aktywność w każdym katalogu 3 Motywacja do działania różnych grup Konsultantek

1 2 3 Rozwój Programu Liderzy Sprzedaży Nagradzanie aktywności i produktywności Liderów poprzez zwiększenie zarobków do 50% 2 Zwiększenie liczby Konsultantek 3 Budowanie własnych struktur Liderów

1 2 3 Rozwój procesu PATD Uproszczenie procesu Dopasowanie do potrzeb Liderów i OMS 3 Unowocześnienie wizualizacji

1 2 3 Pozafinansowa motywacja Konsultantek Podziękowanie od Avon za osiąganie określonych wyników 2 Docenienie i nagrodzenie konkretnych osiągnięć 3 Życzenia i gratulacje od Avon z okazji urodzin, rocznic i innych

1 2 3 Nowa polityka dystrybucji katalogów 6 z 6 Nowa polityka dystrybucji katalogów 1 Poprawa dystrybucji katalogów 2 Zwiększenie pokrycia katalogami wśród Klientek 3 Efektywniejsze wykorzystanie potencjału katalogu

„Głupcem jest tylko ten, kto wykonuje wciąż te same czynności i oczekuje odmiennych rezultatów" Albert Einstein

Rola OMS Maksymalizacja wzrostu Sprzedaży i wzrostu Aktywnych Konsultantek oraz osiąganie uzgodnionych dla danego terytorium celów. Rola Lidera Maksymalizacja wzrostu Sprzedaży i wzrostu Aktywnych Konsultantek poprzez budowanie, rozwijanie i szkolenie swojego zespołu.

Nowe opusty dla Konsultantek 1 z 6 Nowe opusty dla Konsultantek Opusty

Jak powinien być zbudowany model opustów? …zachęcać do zwiększania zamówień …zachęcać do aktywności w każdym katalogu …motywować różne grupy Konsultantek do działania Z punktu widzenia Liderów i OMS

W jakim stopniu obecny model spełnia oczekiwania Liderów i OMS? Do 150 150-500 500-1000 1000-3000 Od 3000 15% 25% 30% 35% 40% 62% Konsultantek 43% sprzedaży brak narzędzia motywującego do złożenia wyższego zamówienia brak narzędzia motywującego do aktywności brak narzędzia umożliwiającego działania z różnymi grupami Konsultantek

Nowy model Kolejny próg opustowy 150-250 150-500 250-550 20% 25% 25% 150-250 20% 250-550 25% Do 150 15%

Nowy model opustowy 20% 25% 30% 35% 40% 15% 150-250 250-550 550-1000 1000-3000 35% Od 3000 40% Do 150 15%

Jak zmotywować Konsultantki do aktywności w każdym katalogu? Z punktu widzenia Liderów i OMS

Cenimy lojalność… 25% 25% 25% 20% 20% Opust lojalnościowy >150 >150 >150 >150 >150 20% 20% 25% 25% 25% Wprowadzamy opust lojalnościowy, aby zneutralizować zmianę dla KK, które składały regularnie zamówienia do 500 zł Kampania x Kampania x + 1 Kampania x + 2 Kampania x + 3 Kampania x + 4

Podsumujmy korzyści Wyższe zarobki dla Liderów Zachęta do lojalności Najlepsza oferta na rynku – opusty do 40% Zdystansowanie konkurencji Mocna oferta dla nowych Konsultantek Fundament programu Liderzy Sprzedaży

Jak działa opust lojalnościowy Przykład Kampania X X+1 X+2 X+3 X+4 X+5 X+6 X+7 X+8 Wartość sprzedaży [zł] 155 160 161 180 120 400 176 152 690 Opust 20% 20% 25% 25% 15% 25% 20% 25% 30%

Co to jest i jak działa opust lojalnościowy? Czy dobrze rozumiem zasadę obliczania nowych opustów? Jak zmiana opustów wpłynie na moje zarobki?

3 proste kroki 1.PRZYGOTOWANIE 2.DZIAŁANIE 1.1. Na podstawie danych z raportu pogrupuj KK w trzy segmenty 1.2. Zaplanuj kontakt z tymi KK w swoim kalendarzu 1.3. Przygotuj się do wizyt, rozmów telefonicznych 2.DZIAŁANIE 3.MONITORING

Przygotowanie 1.1. Na podstawie danych z raportu pogrupuj Konsultantki w trzy segmenty Obecna struktura opustów Kwoty zamówień (PLN) Poziom opustu 150 15% 500 25% 1000 30% 3000 35% 3000+   40% Zmiany w strukturze opustów Kwoty zamówień (PLN) Poziom opustu 150 15% 250 20% 550 25% 1000 30% 3000 35% 40% 100 zł I. 200-250zł II. 500-550zł III. żabki 150-250zł Regularne składanie zamówień na min. 150zł Zwiększenie zamówień do 250zł Zwiększenie zamówień do 550zł

3 proste kroki 3.MONITORING 2.DZIAŁANIE 1.PRZYGOTOWANIE Sprawdzaj wartości zamówień swoich KK w raporcie FID 1 /Dzienny raport aktywności/ vs ustalone wcześniej cele 2. Pozostań w kontakcie z KK, motywuj je do dalszego zwiększania zamówień . 2.DZIAŁANIE 3.MONITORING

Komunikacja zmian Spotkania w okręgach 30.01-03.03.2012 LS Spotkania w okręgach 30.01-03.03.2012 KK Kampania 03/2012 - Ulotka informacyjna

1 z 6 Nowe opusty dla Konsultantek Od K4 Opusty

Rozwój Programu Liderzy Sprzedaży

Jak powinien być zbudowany Program Liderzy Sprzedaży? …nagradzać aktywność i produktywność Liderów …motywować do zwiększania liczby Konsultantek …motywować do budowania własnych struktur Liderów Z punktu widzenia Liderów Nadrzędnych i OMS

W jakim stopniu obecny model spełnia oczekiwania Liderów i OMS? Zbyt wolny rozwój generacji Niedostateczny wpływ na aktywność i produktywność Liderów Zbyt wolny rozwój podległych Liderów

Starszy Menedżer Zespołu W zależności od poziomu Lidera Nowy model Bez zmian pozostają… Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu Starszy Lider Zespołu Menedżer Zespołu Starszy Menedżer Zespołu 250 W zależności od poziomu Lidera

Nowy model Spójny z nowym modelem opustów Spójne z modelem opustów 250 Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu Starszy Lider Zespołu Menedżer Zespołu Starszy Menedżer Zespołu 250 W zależności od poziomu Lidera Spójne z modelem opustów

Motywujący do aktywności i produktywności Nowy model Motywujący do aktywności i produktywności Bonus Buduj Zespół 1 Aktywność: 1 1 Minimum Minimum + Mianowanie + I zamówienie Aktywna KK 150+ vs. poprzedni katalog Bonus Buduj Zespół 2 Produktywność: 2 2 Minimum Minimum + Mianowania + I zamówienia Aktywne KK 150+ vs. poprzedni katalog

Nowy model Poziom Lider Zespołu Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu 250 5 KK 2 000 Poziom I I II 150 250 550 4% 5% 6% 1% + 1% + 2% 150 + 1% + 2% Warunki bonusów dla każdej z generacji są inne: 1G – zależny od Twojego działania i rozwoju Konsultantek z 1G 2G – zależy od działań każdego z Twoich Liderów z 1G z osobna

Dystrybucja sprzedaży Od   Przedziały  Udział sprzedaży Bazowy % od sprzedaży < 150 1,80% 150 – 500 43,50% 5,00% 500 – 1000 22,30% 6,00% > 1000 32,40% 7,00% Do   Przedziały  Udział sprzedaży Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 < 150 3,20% 150 – 250 9,30% 4,00% 5,00% 6,00% 250 – 550 37,50% 7,00% > 550 50,00% 8,00%

Nowy model Wynagrodzenie Lidera za ……. LZ Aneta 16 Konsultantek 1G 12 500 Sprzedaż zespołu Poziom LS Gen Przedziały Bazowy % Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Lider Zespołu I 150 250 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% 8 Konsultantek 5% Buduj Zespół 1 4% +25% ↑ +1% 150 PLN 6% 5 Konsultantek 5% +20% ↑ 300 PLN + 1 mianowanie + 1 Akt KK 150+ 7% 3 Konsultantki +17% ↑ 6% 600 PLN

Nowy model Wynagrodzenie Lidera za ……. LZ Aneta 16 Konsultantek 1G 12 500 Sprzedaż zespołu Poziom LS Gen Przedziały Bazowy % Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Lider Zespołu I 150 250 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% 8 Konsultantek 6% Buduj Zespół 2 4% +50% ↑ +2% 150 PLN 7% 5 Konsultantek 5% +40% ↑ 300 PLN + 2 mianowanie + 2 Akt KK 150+ 8% 3 Konsultantki 6% +33% ↑ 600 PLN

Nowy model Wynagrodzenie Lidera za ……. LZ Aneta 16 Konsultantek 1G 12 500 Sprzedaż zespołu Poziom LS Gen Przedziały Bazowy % Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Lider Zespołu I 150 250 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% Buduj Zespół 2 3% 7 Konsultantek 1% +2% +200% ↑ LZ Kasia 600 PLN + 2 mianowanie + 2 Akt KK 150+ Buduj Zespół 1 2% 7 Konsultantek 1% +1% +100% ↑ LZ Beata 250 PLN + 1 mianowanie + 1 Akt KK 150+ 7 Konsultantek 1% 1% - 1 Akt KK 150+ LZ Ania 150 PLN

Nowy model Poziom Starszy Lider Zespołu Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu 250 5 KK 2 000 Poziom I I 150 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% Starszy 20 KK W tym: 3 LZ 15 000   Poziom II 7% 2% III -

Nowy model Poziom Menedżer Zespołu Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu 250 5 KK 2 000 Poziom I I 150 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% Starszy 20 KK W tym: 3 LZ 15 000   Poziom II 7% 2% III - Menedżer Zespołu 25 KK 4 LS 1 SLZ 35 000 8% 9% + 4%  150

Nowy model Poziom Starszy Menedżer Zespołu Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu 250 5 KK 2 000 Poziom I I 150 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% Starszy 20 KK W tym: 3 LZ 15 000   Poziom II 7% 2% III - Menedżer Zespołu 25 KK 4 LS 1 SLZ 35 000 8% 9% + 4%  150 Starszy Menedżer Zespołu 30 KK 5 LZ 2 SLZ 1 MZ 85 000 10% 3%

Sprzedaż zespołu - przedziały Starszy Menedżer Zespołu Nowy model Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu 250 5 KK 2 000 Poziom I I 150 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% Starszy 20 KK W tym: 3 LZ 15 000   Poziom II 7% 2% III - Menedżer Zespołu 25 KK 4 LS 1 SLZ 35 000 8% 9% + 4%  150 Starszy Menedżer Zespołu 30 KK 5 LZ 2 SLZ 1 MZ 85 000 10% 3%

Starszy Menedżer Zespołu Bonusy Lider Zespołu Starszy Lider Zespołu Menedżer Zespołu Starszy Menedżer Zespołu LOA 1-3 200 PLN LOA 4-6 250 PLN LOA 7-9 300 PLN Zgodnie z tabelą bonusu Szybki START 2 000 PLN * za awans na poziom SLZ 2 000 PLN za utrzymanie poziomu SLZ w trakcie 3 z 4 kolejnych kat. *50% jeżeli później niż w 15 kat. od rozpoczęcia współpracy jako LS 10 000 PLN * za awans na poziom SMZ 10 000 PLN za utrzymanie poziomu SMZ od uzyskania poziomu MZ 5 000 PLN * za awans na poziom MZ 5 000 PLN za utrzymanie poziomu MZ od uzyskania poziomu SLZ Awans LS 250 PLN za przyrost LZ Podwojony dla LS w Szybkim STARCIE jeżeli nie później niż w LA LOA6 250 PLN za przyrost LZ 2 000 PLN za przyrost SLZ 250 PLN za przyrost LZ 2 000 PLN za przyrost SLZ 5 000 PLN za przyrost MZ 250 PLN za przyrost LZ 2 000 PLN za przyrost SLZ 5 000 PLN za przyrost MZ 10 000 PLN za przyrost SMZ Rozwój LS 100 PLN za każdą KK, która osiągnie 4 poziom TPS Aktywne KK

Przywileje BMW I wiele innych…

Podsumujmy korzyści Wynagrodzenie w zrównoważony sposób za przeszły i obecny wysiłek poprzez zróżnicowany poziom prowizji Motywacja do wysokiej jakości pracy z Konsultantkami poprzez przybliżenie osiągalności najwyższych przedziałów zarobkowych Stymulacja aktywności i produktywności Liderów poprzez bonusy Buduj Zespół 1 i 2

Kierunek zmian ASLF Zwiększenie liczby Konsultantek w I generacji Budowanie własnych struktur Nagradzanie aktywności i produktywności Liderów poprzez zwiększenie zarobków nawet do 50% Niezaprzeczalnie wynagrodzenie Liderów jest tym elementem, które w istotny, a może nawet najistotniejszy sposób wpływa na wynik każdego Katalogu. Wiemy już jaki impakt na pracę w Katalogu będą miały zmiany zaproponowane naszym KK. W jakim kierunku zatem zmierzamy w świecie ASLF? Przyjrzyjmy się jakie przełożenie znajdą zmiany w ASLF na naszą pracę w Terenie. Beneficjentami będziemy wszyscy. Stawiamy na zwiększenie liczby KK w I generacji, oczekujemy zwiększenia aktywności i produktywności LS i te właśnie składowe pracy Liderów chcemy wzmacniać poprzez danie im kluczowej roli w podnoszeniu zarobków. Chcemy, aby nasze starania o wzmocnienie rozwoju II generacji – realizowane w codziennej pracy DMS, OMS i TR zyskały konkretne, finansowe wsparcie, a co szczególnie dla nas ważne – zmierzamy w kierunku ograniczenia zainteresowania utrzymywaniem niepracujących, nie rozwijających się zespołów.

Przełożenie zmian na pracę w terenie Wzmocnienie struktur zespołów poprzez zachętę do regularnych mianowań i skupienie na przyroście kadry katalog do katalogu Wzmocnienie standardu pracy Liderów Nadrzędnych – na efektywniejsze szkolenia LS swojej I i II generacji Poprzez wprowadzone zmiany chcemy wspierać przede wzmocnienie struktur miniokregów. Zmodyfikowany system wynagradzania będzie aktywnie wspierał dążenia Liderów Nadrzędnych do szkolenia sowich Liderów, tak, aby mogli pracować samodzielnie i efektywnie.

Praca w terenie P A T D Szansa na zwiększenie wynagrodzenia bazowego w I generacji nawet o 50% (LZ) Możliwość zwiększenia zarobku bazowego w II generacji nawet do 200% (SLZ) Okazja do podnoszenia wynagrodzenia z I i II generacji na wszystkich poziomach I wreszcie – wydaje się, że jeszcze nigdy przełożenie PATD na zarobki nie było takie proste! Teraz każde działanie PATD znalazło swoje odzwierciedlenie w systemie naliczania wynagrodzenia. Wyliczenia % stanowią przykłady – w nawiasie umieszczono lokalizację – i są odzwierciedleniem zasady: zwiększenie 4% (wynagrodzenie podstawowe) do 6% (wynagrodzenie z bonusem BZ2) = wzrost o 50% Możliwość wpływania na wzrost wynagrodzenia z II generacji od 75% do 200% (MZ, SMZ)

Orientacyjne porównanie zarobków Starszy Lider Zespołu Nowe zarobki Liczba aktywnych KK Średnie Sprzedaż Stary ASLF ZAROBEK Baza BZ1 BZ2 1 gen 5 150 750 27 23 32 37 250 9 250 229 339 395 451 15 550 8 250 352 403 453 3 1 000 3 000 146 128 165 2 gen LZ 7 350 2 450 8 2 800 spełnił warunek 20 7 000 suma 1 089 1 094 1 223 1 353 +12% +24% ↑ ↑

Orientacyjne porównanie zarobków Menedżer Zespołu Nowe zarobki Liczba aktywnych KK Średnie Sprzedaż Stary ASLF ZAROBEK Baza BZ1 BZ2 1 gen suma 95 390 37 050 1 770 2 gen suma 666 LZ 7 350 2 450 8 2 800 spełnił warunek 9 3 150 20 7 000 60 21 000 3 gen suma 149 78 35 suma 2586 3 029 ↑ +17%

Orientacyjne porównanie zarobków Starszy Menedżer Zespołu Nowe zarobki Liczba aktywnych KK Średnie Sprzedaż Stary ASLF ZAROBEK Baza BZ1 BZ2 1 gen suma 115 400 43 550 2 338 2 gen suma 1870 2SLZ 80 350 28 000 1SLZ spełnił warunek MZ 70 4LZ 59 20 650 1LZ 2LZ spełniło warunek 3 gen suma 1 025 SLZ 40 14 000 50 17 500 24 500 suma 5 233 6 013 ↑ +15%

Starszy Menedżer Zespołu Wzrost wynagrodzenia Mam Mogę Mieć Więcej JA do 8% 1G do 7% do 3% Lider Zespołu 2G do 2% do 9% 1G do 8% Starszy Lider Zespołu do 4% 2G do 3% 3G 1% 1% do 9% do 9% 1G Menedżer Zespołu do 6% 2G do 5% 2% 2% 3G do 10% Starszy Menedżer Zespołu 1G do 10% do 7% 2G do 6% 3G 3% 3%

Wzrost wynagrodzenia JAK? Realizując zasadę 1+1 lub 2 + 2 Mogę Mieć Więcej JA JAK? Realizując zasadę 1+1 lub 2 + 2 Kontakty PATD

Zadania Priorytetowe OMS i LS Division Sales Manager Field Management Process Training July 2009 Zadania Priorytetowe OMS i LS OMS Lider Sprzedaży I generacja Nadrzędni Liderzy Sprzedaży Nowi Liderzy Sprzedaży Konsultantki Liderzy Sprzedaży Przypomnijmy sobie z kim powinna działać OMS? II generacja i następne Konsultantki Nadrzędni Liderzy Sprzedaży Nowi Liderzy Sprzedaży Liderzy Sprzedaży

Zadania Priorytetowe OMS i LS Division Sales Manager Field Management Process Training July 2009 Zadania Priorytetowe OMS i LS OMS Lider Sprzedaży Nadrzędni Liderzy Sprzedaży Nowi Liderzy Sprzedaży Konsultantki Liderzy Sprzedaży Szkolenie KK i utrzymanie ich aktywności Analiza wyników LS w zakresie produktywności i przyrostu kadry Rozmowy 1:1 Przegląd osiągnięć LS I i II generacji Rozmowy 1:1 Planowanie bonusów BZ1 i BZ2 w zespole Monitoring LS LOA 1-9 pod kątem realizacji Programu Szybki Start Jakie działania podjąć w czasie wdrażania nowych zasad wynagradzania w Programie Liderzy Sprzedaży?

Plan działania dla Ciebie Zapoznaj się ze zmianami w Programie Liderzy Sprzedaży Przeprowadź spotkanie grupowe ze swoim zespołem LS Upewnij się, że wszyscy LS rozumieją zasady działania bonusów BZ1 i BZ2 dla I i II generacji Korzystaj z kalkulatora podczas rozmów 1:1 LS Pokaż Liderowi możliwości otrzymania bonusa oraz jego wartości przy różnych założeniach Motywuj do osiągania wyższych celów

Walentynkowa wróżba na 2012 Jeśli Twój wynik to 0 – 4 pkt: W najbliższym czasie nie poczujesz się samotny! Czeka Cię fascynująca przygoda z Programem Liderzy Sprzedaży. Spędzisz z nim wiele czasu, będzie Ci towarzyszył przy śniadaniu, w pracy, a także zapewni Ci chwile relaksu w wannie po ciężkim dniu… Jeśli Twój wynik to 5 – 9 pkt: Koniec stycznia, początek lutego, Walentynki to czas kiedy nasze myśli krążą wokół bliskich osób. Twoje myśli z pewnością zajmie Program Liderzy Sprzedaży, odkryjesz jego zupełnie nieznane strony!

Walentynkowa wróżba na 2012 Jeśli Twój wynik to 10 – 14 pkt: Dobrze jest mieć obok siebie kogoś, kogo zna się już tak dobrze, a wciąż jeszcze ekscytujące jest odkrywanie go na nowo… Program Liderzy Sprzedaży na pewno dostarczy Ci tych emocji… Jeśli Twój wynik to 15 – 16 pkt: Twój telefon rozgrzeje się do czerwoności! Znajomi z całej Polski będą poszukiwali Twojego towarzystwa i zapraszali Cię do siebie, abyś pomógł im objaśniać zasady Programu Liderzy Sprzedaży!

Zadanie - kalkulator Oblicz wynagrodzenie MZ który wypracował: sprzedaż I generacji: 8 KK ze sprzedażą 150 PLN, 52 KK ze sprzedażą 250 PLN, 27 KK ze sprzedażą 550 PLN oraz 8 KK ze sprzedażą 1000 PLN sprzedaż II generacji: LS ze sprzedażą zespołu 2450 PLN – brak bonusów BZ1 lub 2 LS ze sprzedażą zespołu 3150 PLN – brak bonusów BZ1 lub 2 LS ze sprzedażą zespołu 2800 PLN – bonus BZ2 LS ze sprzedażą zespołu 8000 PLN - bonus BZ2 LS ze sprzedażą zespołu 24 000 PLN – bonus BZ1 sprzedaż w III generacji : 13 500 PLN

Zadanie - kalkulator Oblicz wynagrodzenie SLZ, który wypracował: sprzedaż I generacji: 5 KK ze sprzedażą 150 PLN, 37 KK ze sprzedażą 250 PLN, 15 KK ze sprzedażą 550 PLN oraz 3 KK ze sprzedażą 1000 PLN oraz dostarczył 2 mianowania i przyrost 2 KK katalog do katalogu. sprzedaż II generacji: LS ze sprzedażą zespołu 2450 PLN – brak bonusów BZ1 lub 2 LS ze sprzedażą zespołu 2800 PLN– bonus BZ1 LS ze sprzedażą zespołu 8000 PLN- bonus BZ2

Zadanie - kalkulator Oblicz wynagrodzenie LZ, który wypracował: sprzedaż I generacji: 3 KK ze sprzedażą 150 PLN, 12 KK ze sprzedażą 250 PLN, 5 KK ze sprzedażą 550 PLN oraz dostarczył 2 mianowania i przyrost 2 KK katalog do katalogu oraz: LZ, który wypracował: 2 KK ze sprzedażą 150 PLN, 12 KK ze sprzedażą 250 PLN, 5 KK ze sprzedażą 550 PLN, 1 KK ze sprzedażą 1000 PLN oraz dostarczył 1 mianowanie i przyrost 1 KK katalog do katalogu