BADANIA OPINII PUBLICZNEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Serwisy WWW polskich gmin i powiatów. Anno Domini 2002.
XXXII Sympozjum Współczesna Gospodarka i Administracja Publiczna
Oferta dzienników regionalnych
Społeczności w Internecie
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Stan sektora w regionach
W MINISTERSTWIE TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ
SZPITALE W TRAKCIE PRZEKSZTAŁCEŃ W SPÓŁKI Z UWZGLĘDNIENIEM LICZBY SZPITALI W WOJEWÓDZTWACH I DANYCH DEMOGRAFICZNYCH Mieszkańcy 1-ogółem; 4-miasta.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
PROGRAM BUDOWY SIECI „ROSzEFS”
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
1 Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji Warszawa, 15 lutego 2007 r.
PODZIAŁ ADMINISTRACYJNY POLSKI
Reorganizacja rozgrywek II ligi
Podsumowanie wyników badań
Myślenie sieciowe Technologie komunikacji i informacji (ICT) jako narzędzie zarządzania gminą i powiatem Konferencja Polskie gminy w nowoczesnej Europie.
Inicjatywa Złoczew Głosuje Jest to inicjatywa społeczna koordynowana przez Urząd Miejski w Złoczewie. Pomysłodawcą projektu i autorem prezentacji jest.
Zmiany instytucjonalne w monitorowaniu polityki rozwoju (KFT i RFT) Zielona Góra, 26 czerwca 2013 r. 1.
X WSKAŻ WOJEWÓDZTWO GRA DYDAKTYCZNA KLIKNIJ ŻEBY ROZPOCZĄĆ GRĘ.
Adam Lewandowski. Coraz bardziej potrzebujemy całościowych strategii i skoordynowanych działań ze strony wszystkich instytucji i osób zaangażowanych w.
Warszawa, r. Korporacja Opinie pasażerów i liderów opinii podróżujących pociągami PKP Intercity zatrzymującymi się na stacji Włoszczowa Północ.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Joanna Żurawska Opolskie Centrum Badań Regionalnych przy WSZIA w Opolu
Badanie obrotu uszlachetniającego w wymianie międzynarodowej dla potrzeb rachunków narodowych – poziom regionalny.
Projekt „Indywidualne ścieżki zatrudnienia” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany.
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału rynku pracy Niespodziewany impuls: motywy kulturowe a dynamika rozwoju rynku pracy w regionie.
Wyniki egzaminów zewnętrznych w 2015 r.. Wstępne informacje o wynikach sprawdzianu po klasie VI w 2015 r. kraj73%61%78%70% l.p. j.polskimatematykaj.angielskij.niemiecki.
Wyszukiwanie danych o sytuacji gospodarczej i społecznej cd.
„Szerokie partnerstwo trójsektorowe jako narzędzie rozwiązywania problemów Obszaru Funkcjonalnego Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów” oraz „Dobre praktyki.
FAQ. Jeden numer - FAQ 2© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być.
BIURO KWIATOWE FLOWER Alicja Żurek gr. HISTORIA BIURA Biuro kwiatowe „FLOWER” powstało w 1997 roku we Wrocławiu. Firma posiada 16 oddziałów w całej Polsce.
„Struktura ochrony ludności w Polsce” dr inż. Mariusz Mazurek Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
CEL PROJEKTU Celem projektu jest zwiększenie kompetencji oraz jakości i efektywności działania 560 pracowników/czek instytucji odpowiedzialnych za kreowanie.
KONFERENCJA DLA PRZEWODNICZĄCYCH GMINNYCH KOMISJI ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH Danuta Janusz Ekspert Wojewódzki ds. Informacji o Narkotykach i.
Spotkanie zespołu eksperckiego Konwentu Marszałków RP ds. polityki przestrzennej, Kielce, Struktura organizacyjna i zatrudnienie w jednostkach.
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
Wg Pana Profesora Michała Troszyńskiego (GUS) Umieralność okołoporodowa wczesna w latach 1999 – 2008 Współczynnik umieralności >500g Województwo
Res Publica Nowa Fundacja Res Publica im. H. Krzeczkowskiego Program DNA Miasta.
Polska.
Doradcy zawodowi : mgr Agnieszka Pątek – Gołębiowska
Cyfrowobezpieczni.pl w 2016 r. i plany na przyszły rok Artur Krawczyk
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
PARTNERZY KRAJOWI Sieć SPLOT ( Stowarzyszenie ESWIP ( Regionalnym Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych, Wrocław.
PARTNERZY KRAJOWI Sieć SPLOT ( Stowarzyszenie ESWIP ( Regionalnym Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych, Wrocław.
(z wyłączeniem Działania 8 Plan komunikacyjny)
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.” Materiał opracowany przez Centrum Doradztwa Rolniczego.
Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WK-P r.
ALLIANZ struktura organizacyjna sprzedaży korporacyjnej
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Zmiana Planu Operacyjnego KSOW na lata
CEL PROJEKTU Celem projektu jest zwiększenie kompetencji oraz jakości i efektywności działania 560 pracowników/czek instytucji odpowiedzialnych za.
Przykładowa ankieta nt. telefonów komórkowych
Środki UE z perspektywy w województwie kujawsko-pomorskim
Aktywność – fundusze – mobilność
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
(z wyłączeniem Działania 8 Plan komunikacyjny)
Wyniki wyboru LSR w 2016 r. Czerwiec 2016 r.
dr inż. Bożena Karwat-Woźniak Zakład Polityki Społecznej i Regionalnej
Zapis prezentacji:

BADANIA OPINII PUBLICZNEJ WYBORY PARLAMENTARNE 2015 POLSKA PRESS GRUPA I REGIONALNY OŚRODEK BADANIA OPINII PUBLICZNEJ „DOBRA OPINIA”

Polska PRESS Grupa Polska Press Grupa należy do największych wydawców prasy w Polsce i jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych. Główne obszary działalności Polska Press to prasa płatna i bezpłatna, Internet i drukarnie. Wydajemy 20 dzienników regionalnych, prawie 200 tygodników, bezpłatną gazetę miejską Nasze Miasto. Sprzedaż wydań wszystkich naszych dzienników w piątek to 816 tys. egzemplarzy. 8 nowoczesnych drukarni Polska Press zapewnia wysoką jakość druku wszystkim produktom prasowym Grupy oraz klientów zewnętrznych. Polska Press aktywnie rozwija swoją działalność internetową. Serwisy Polska Press Grupy zajmują 10. miejsce w polskim Internecie z 9,2 mln użytkowników i zasięgiem 42%**. W naszym portfolio są portale ogłoszeniowe, a także serwisy informacyjne: m.in. z informacjami o lokalnym biznesie strefabiznesu.pl, portal społeczności lokalnych naszemiasto.pl, serwis Wiadomości24.pl, polskatimes.pl oraz serwis telewizyjny Telemagazyn.pl.

DOBRA OPINIA Regionalny Ośrodek Badania Opinii Publicznej Badania opinii traktujemy jako dostarczanie klientowi niezbędnej wiedzy do podejmowania właściwych decyzji. Z drugiej strony te same badania opinii stanowią doskonałe narzędzie do skutecznej promocji działalności klientów. Współpraca z klientem nie kończy się dla nas w momencie zdania raportu z dokonanych pomiarów. Pomagamy tak dobrać temat i formę realizacji badania, by – poza zdobyciem pożądanych przez klienta informacji – wzniecić jednocześnie zainteresowanie mediów wobec przedsięwzięcia, a zwłaszcza jego finalnych efektów. Nasza oferta skierowana jest do przedstawicieli świata polityki, samorządu, instytucji państwowych i publicznych, a także szeroko pojętego biznesu oraz mediów. Naszą kadrę tworzą doświadczeni i rzetelni ankieterzy oraz wykwalifikowani socjologowie. Opracowywane przez nas raporty, analizy i rekomendacje dają gwarancję, że podejmowane na ich podstawie działania oraz inicjatywy przyniosą pożądany efekt.

Współpraca Polska Press Grupa i dobra opinia Jako tandem na ogólnopolskim rynku badań demoskopijnych zadebiutowaliśmy w 2015 roku w związku z wyborami Prezydenta RP (wcześniej każdy z partnerów zdobywał doświadczenie w ramach indywidualnej działalności). Na tle konkurencji wyróżniliśmy się realizacją pomiaru na największej w historii badań preferencji wyborczych próbie 10 tysięcy respondentów we wszystkich 16 województwach. Za sukcesem badania, oprócz przyjętej metodologii, stoi potencjał tytułów regionalnych i lokalnych Polska Press Grupy. Ta siła to szeroka sieć rzetelnych badaczy terenowych, m.in. dziennikarzy-ankieterów. Naszą kadrę tworzą także doświadczeni oraz wykwalifikowani socjologowie. Opracowywane przez nas raporty, analizy i rekomendacje dają gwarancję, że podejmowane na ich podstawie działania oraz inicjatywy przyniosą pożądany efekt. 2017-04-21

NAGRODA Złoty Puchar Pytii Przygotowana przez nas prognoza wyniku wyborczego w drugiej turze okazała się najbardziej trafna względem oficjalnych wyników ogłoszonych przez Państwową Komisję Wyborczą. Pokonaliśmy tak znane ośrodki badań jak TNS, CBOS, GFK, Millward Brown czy IBRIS. Zostało to docenione przez Centrum Badań Ilościowych nad Polityką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, które 16 czerwca przyznało nam Złoty Puchar Pytii - nagrodę za najlepszy sondaż przed drugą turą wyborów prezydenckich. 2017-04-21

NASZE metody badawcze Wszystkie badania realizujemy metodą bezpośredniego wywiadu ankieterskiego z wykorzystaniem papierowego kwestionariusza (PAPI). Dla kraju, województwa, okręgu wyborczego, powiatu, miasta oraz gminy konstruujemy próbę reprezentatywną kwotowo, czyli taką, która stanowi odwzorowanie w miniaturze struktury społecznej danej jednostki podziału administracyjnego. Operację doboru próby dokonujemy w oparciu o trzy kryteria: miejsce zamieszkania (miasto-wieś), płeć (kobieta-mężczyzna) oraz wiek (18-30 lat, 31-60 lat, 61 i więcej lat). Przy opracowywaniu schematów proporcji ludnościowych korzystamy z najbardziej aktualnych danych Głównego Urzędu Statystycznego. 2017-04-21

Ppg i dobra opinia nasze atuty dolnośląskie opolskie śląskie małopolskie podkarpackie lubelskie mazowieckie łódzkie wielkopolskie kujawsko -pomorskie warmińsko -mazurskie podlaskie pomorskie zachodnio- pomorskie lubuskie świętokrzyskie Fundamentem naszej działalności w branży badań opinii jest grupa rozsianych po najdalszych zakątkach kraju badaczy terenowych. Infrastrukturę ankieterską tworzą osoby rzetelne i uczciwe, które wiedzę na temat technik prowadzenia wywiadów z respondentami zdobywały na profesjonalnych szkoleniach z udziałem ekspertów w tej dziedzinie. Jesteśmy w stanie przeprowadzić badanie opinii we wszystkich 41 okręgach wyborczych. Gdynia Gdańsk Elbląg Koszalin Olsztyn Szczecin Bydgoszcz Piła Toruń Białystok Poznań Płock Konin Siedlce Warszawa Zielona Góra Kalisz Łódź Piotrków Trybunalski Radom Legnica Sieradz Lublin Wrocław Chełm Wałbrzych Kielce Opole Częstochowa Gliwice Sosnowiec Katowice Rybnik Chrzanów Tarnów Rzeszów Bielsko- Biała Kraków Krosno Nowy Sącz 2017-04-21

Ppg i dobra opinia nasze atuty Ponadto na naszą korzyść przemawia: zasięg – od każdej gminy, miasta, miasta na prawach powiatu, powiatu, okręgu wyborczego i województwa po cały kraj znajomość topografii wszystkich miejsc przeprowadzenia badania dowolność w zakresie kształtowania wielkości próby – od 200 respondentów (N=200) na gminę i miasto; od 500 (N=500) – miasto na prawach powiatu, powiat, okręg wyborczy, województwo; od 1,000 do nawet 20,000 tysięcy (N=1000 do 20000) – cały kraj dowolność w zakresie wyznaczenia obszaru/obszarów badania – wszelkie możliwe konfiguracje według zapotrzebowania ze strony Klienta raportowanie – odrębne sprawozdanie dla każdego obszaru badawczego promocja lub dyskrecja – możliwość nagłośnienia wyników badania w dziennikach Polska Press Grupy lub na życzenie nadanie badaniu statusu dokumentu poufnego 2017-04-21

Oferta badawcza wybory parlamentarne 2015 Badanie nastrojów społecznych wskazanie przez mieszkańców najważniejszych problemów regionu, powiatu, miasta czy gminy bądź miejscowości, opinie na temat sytuacji gospodarczej, politycznej czy społecznej stosunek wobec partii politycznych i polityków/posłów 2017-04-21

Oferta badawcza wybory parlamentarne 2015 Badanie preferencji wyborczych określenie poziomu poparcia dla partii politycznych, elektorat negatywny, partia drugiego wyboru, przepływy elektoratów, ocena działalności partii politycznych, ocena propozycji programowych partii, ocena wizerunku parlamentarzystów oraz kandydatów na parlamentarzystów, rozpoznawalność parlamentarzystów, ocena materiałów wykorzystywanych w kampanii wyborczej: haseł, zdjęć, bannerów, billboardów reklam, ogłoszeń, ulotek 2017-04-21

cennik badania podstawowe wywiad, kwestionariusz: trzy pytania + metryczka, raport cena gmina i miasto (N=200) cena ustalana indywidualnie ze Zleceniodawcą miasto na prawach powiatu (N=500) powiat (N=500) okręg wyborczy (N=500) województwo (N=500) ) – z wyjątkiem tego, które stanowi okręg wyborczy kraj (N=1000) 2017-04-21

cennik badania rozszerzone wywiad, kwestionariusz: trzy pytania + metryczka, raport cena Więcej niż jedna lokalizacja cena ustalana indywidualnie ze Zleceniodawcą 2017-04-21

Oferta specjalna badanie flagowe Nasze flagowe badanie wykonujemy dwutorowo. W każdym województwie/okręgu dokonujemy pomiaru na reprezentatywnej kwotowo próbie 500 dorosłych mieszkańców metodą bezpośredniego wywiadu ankieterskiego z wykorzystaniem papierowego kwestionariusza (PAPI). W poszczególnych województwach/okręgach typujemy siedem tak zwanych punktów badawczych: największe miasto i drugie pod względem liczby ludności miasto (wskazania „ręczne”) oraz trzecie miasto (wybór losowy) plus cztery gminy wiejskie (wybór losowy). Następnie z uzyskanych w ten sposób danych konstruujemy reprezentatywną dla struktury społecznej Polski pod względem miejsca zamieszkania (miasto-wieś), płci oraz wieku próbę składającą się z wszystkich rekordów. Przyjęta metodologia w połączeniu z szerokim rekonesansem wywiadowczym na obszarach wiejskich oraz rzetelną realizacją badania w terenie to gwarancja wiarygodności wyników. 2017-04-21

cennik badanie flagowe wywiad, kwestionariusz: trzy pytania + metryczka, raporty regionalne oraz krajowy cena 16 województw (dla każdego N=500; dla kraju N=8000) cena ustalana indywidualnie ze Zleceniodawcą 41 okręgów wyborczych (dla każdego N=500; dla kraju N=20500) 2017-04-21

kontakt Paweł więcek M 697 770 554 E biuro@dobraopinia.com W dobraopinia.com 2017-04-21

Dziękujemy