1 Opinie i preferencje polityczne przedsiębiorców Raport z ilościowych badań telefonicznych Sopot, październik 2006.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Raport Amway na temat przedsiębiorczości w Europie
I część 1.
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
prezentacja wyników badania marketingowego
1 Akceptacja przebiegu obwodnicy Olsztyna Raport z badania PBS DGA.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Metodologia wyliczania pomocy publicznej Wrocław, 24 kwiecień 2008 Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy.
Badanie opinii i postaw członków Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN na temat aktualnej sytuacji w Polsce Wrzesień 2007 RAPORT PRZYGOTOWANY DLA.
Postawy polityczne przedsiębiorców Raport z badań.
MINISTERSTWO ROZWOJU REGIONALNEGO Przebieg realizacji działań dotyczących MSP w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw,
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Kwestie formalne Nazwa programu operacyjnego: Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich Numer i nazwa Priorytetu: Rozwój Społeczeństwa Opartego.
Badania opinii publicznej
ROLA MSP W POLSKIEJ GOSPODARCE
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Zmiany nastrojów gospodarczych w województwie lubelskim w IV kwartale 2009 roku.
Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie Instytut Gospodarki.
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
Wzory ułatwiające obliczenia
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
POLSKA AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Sektorowy Program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw Działanie 2.3 – Inwestycje dla MŚP Tomasz.
PROCENTY.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
2009 Warszawa, 3 marca 2009 r. Poddziałanie POKL – podstawowe informacje ogólnopolskie projekty otwarte Wojciech Szajnar Zespół Instrumentów Szkoleniowych.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Opinia o warszawskich żłobkach Raport z badania. 2 Informacja o badaniu Cel badania: poznanie opinii rodziców i opiekunów dzieci do lat 3 korzystających.
Opinie przedsiębiorców na temat wprowadzenia euro
Stan zdrowia, warunki życia i rozwoju dzieci i młodzieży w Polsce
Zwyczaje żywieniowe Polaków
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
W O J E W Ó D Z K I U R Z Ą D P R A C Y W G D A Ń S K U Wspieranie przedsiębiorczości w działaniach urzędów pracy województwa pomorskiego na tle sytuacji.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Podsumowanie badań Społeczny wizerunek i szanse wyborcze Marka Goliszewskiego Warszawa, czerwiec 2005.
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Działalność Krajowej Grupy Poręczeniowej BGK Warszawa, październik 2009 r.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Afera taśmowa w opinii Polaków czerwiec 2014 Afera taśmowa w opinii Polaków Badanie.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Beata Toboła.
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Elementy geometryczne i relacje
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
Wiarygodność obietnic 29 czerwca – 2 lipca 2015 roku.
Postawy Polaków względem przyjmowania imigrantów Styczeń 2016.
Sopot, grudzień 2009 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
Sopot, grudzień 2008 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
1 Znajomość prawa ochrony konkurencji i zasad przydzielania pomocy publicznej wśród polskich przedsiębiorców. Badanie zrealizowane dla Urzędu Ochrony Konkurencji.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza Data badania: II półrocze 2015.
Głos Polaków w sprawie wina
Zapis prezentacji:

1 Opinie i preferencje polityczne przedsiębiorców Raport z ilościowych badań telefonicznych Sopot, październik 2006

2 Projekt: Opinie i preferencje polityczne przedsiębiorców Zleceniodawca: Konfederacja Pracodawców Polskich Wykonawca: PBS DGA Sp. z o.o. Termin badania: październik 2006 Technika badania: wywiad telefoniczny Długość wywiadu: około 10 minut Próba: celowa ogólnopolska próba przedsiębiorców (właściciele i kadra zarządzająca) z małych (10-49 pracowników), średnich ( pracowników) i dużych (250 i więcej pracowników) przedsiębiorstw Liczba badanych: 678 Podstawowe informacje o badaniu

3 WYNIKI BADANIA

4 Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie. Pyt. 1 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem są zorientowane na popieranie rozwoju przedsiębiorczości w Polsce? (1/5) Ogółem

5 Pyt. 1 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem są zorientowane na popieranie rozwoju przedsiębiorczości w Polsce? (2/5) Według płci przedsiębiorców ogółemmężczyzna kobieta Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.

6 Pyt. 1 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem są zorientowane na popieranie rozwoju przedsiębiorczości w Polsce? (3/5) Według wielkości przedsiębiorstwa ogółem pracowników pracowników 250 i więcej pracowników Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.

7 Polska Wschodnia ogółem Polska Zachodnia Pyt. 1 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem są zorientowane na popieranie rozwoju przedsiębiorczości w Polsce? (4/5) Według położenia geograficznego przedsiębiorstwa Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.

8 Pyt. 1 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem są zorientowane na popieranie rozwoju przedsiębiorczości w Polsce? (5/5) Według preferencji politycznych przedsiębiorców ogółem twardy elektorat PO twardy elektorat PiS twardy elektorat SLD Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.

9 Pyt. 2 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem najlepiej reprezentują interesy przedsiębiorców w naszym kraju? (1/5) Ogółem

10 Pyt. 2 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem najlepiej reprezentują interesy przedsiębiorców w naszym kraju? (2/5) Według płci przedsiębiorców ogółemmężczyzna kobieta Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.

11 Pyt. 2 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem najlepiej reprezentują interesy przedsiębiorców w naszym kraju? (3/5) Według wielkości przedsiębiorstwa ogółem pracowników pracowników 250 i więcej pracowników Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.

12 Pyt. 2 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem najlepiej reprezentują interesy przedsiębiorców w naszym kraju? (4/5) Według położenia geograficznego przedsiębiorstwa Polska Wschodnia ogółem Polska Zachodnia Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.

13 Pyt. 2 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem najlepiej reprezentują interesy przedsiębiorców w naszym kraju? (5/5) Według preferencji politycznych przedsiębiorców ogółem twardy elektorat PO twardy elektorat PiS twardy elektorat SLD Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.

14 Pyt. 3 Wyobraźmy sobie, że w najbliższym czasie doszłoby do przyspieszonych wyborów parlamentarnych. Czy wziąłby(wzięłaby) Pan(i) w nich udział?

15 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Pyt. 4 Wyobraźmy sobie, że w najbliższym czasie doszłoby do przyspieszonych wyborów parlamentarnych. Na którą partię by Pan(i) zagłosował(a)? (1/4) Estymacja wyników wyborów – o gółem

16 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Pyt. 4 Wyobraźmy sobie, że w najbliższym czasie doszłoby do przyspieszonych wyborów parlamentarnych. Na którą partię by Pan(i) zagłosował(a)? (2/4) Estymacja wyników wyborów – według płci przedsiębiorców ogółemmężczyzna kobieta

17 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Pyt. 4 Wyobraźmy sobie, że w najbliższym czasie doszłoby do przyspieszonych wyborów parlamentarnych. Na którą partię by Pan(i) zagłosował(a)? (3/4) Estymacja wyników wyborów – według wielkości przedsiębiorstwa ogółem pracowników pracowników 250 i więcej pracowników

18 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Pyt. 4 Wyobraźmy sobie, że w najbliższym czasie doszłoby do przyspieszonych wyborów parlamentarnych. Na którą partię by Pan(i) zagłosował(a)? (4/4) Estymacja wyników wyborów – według położenia geograficznego przedsiębiorstwa Polska Wschodnia ogółem Polska Zachodnia

19 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Poparcie dla partii politycznych (estymacja wyników wyborów) w zależności od postrzegania partii popierających rozwój przedsiębiorczości w Polsce ogółem PO popiera rozwój przedsiębiorczości PiS popiera rozwój przedsiębiorczości SLD popiera rozwój przedsiębiorczości

20 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Poparcie dla partii politycznych (estymacja wyników wyborów) w zależności od postrzegania partii najlepiej reprezentujących interesy przedsiębiorców w Polsce PiS reprezentuje interesy polskich przedsiębiorców ogółem PO reprezentuje interesy polskich przedsiębiorców SLD reprezentuje interesy polskich przedsiębiorców

21 Dnia 28 stycznia 2006 r. spółka Doradztwo Gospodarcze DGA S.A. nabyła dwadzieścia procent udziałów w spółce PBS. Nazwa PBS Sp. z o.o. uległa zmianie, przekształcając się w PBS DGA Sp. z o.o. PBS DGA Sp. z o.o.

22 Dane teleadresowe PBS DGA Spółka z o.o. Ul. Junaków Sopot Telefon: +48 (58) Faks: +48 (58) WWW: Oddział w Warszawie: Al. Jerozolimskie 151/ Warszawa Telefon: +48 (22) Dworek przy ulicy Junaków w Sopocie główna siedziba PBS DGA