Wakacje z Królewną Śnieżką. Jesteśmy siostrzyczkami, Dwu jajowymi bliźniaczkami. Chociaż nieco się różnimy. Wakacje obie bardzo lubimy. W tym roku w góry.

PROJEKT STUDYJNY Z ZAKRESU GEOGRAFII, HISTORII, INFORMATKI PRZYGOTOWANY PRZEZ: mgr Elżbietę Mortke mgr Annę Bature mgr Tomasza Roszkiewicza mgr Jarogniewa.
„Nasze zwariowane życie”
Piękna pracownia Wchodzę do pięknej pracowni, w której od tej pory będziemy mieć ćwiczenia z sieci. Jestem pod wrażeniem! Prowadzący mówi coś o adresach.
Szkoła liderów Prezentację wykonały : Adrianna Wittbrodt i Monika (Ewa) Piotras 2a.
„Baby Taxi Dorota Ejlak i wspólnicy Spółka jawna”
KOŁOBRZEG Ahoj przygodo ! W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans III edycja w dniach 7-10 czerwca 2012 roku uczniowie z klas III i IV Szkoły.
Obliczamy czas.
Tajemniczy liść Autorzy: Kamila Kowalska, Karol Zommer,
Poznań piękny na Euro Spacer w sobotnie przedpołudnie rozpoczęliśmy od Placu Wielkopolskiego, tuż za nim wyłonił się fragment murów miejskich i.
Co mówią dzieci o.... MIŁOŚCI.
Występują: - dzieci ze świetlicy w CZP nr 1 - dzieci z Ogródka Jordanowskiego - opiekunowie.
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
PA PA w drugiej A Pod kierunkiem wychowawcy Beaty Wieczorek-Sucheta oraz pedagoga Ewy Adamczyk.
Moje przygody W WAKACJE
„Najpiękniejsze zabytki Europy:
Pszczyna w oczach dziecka " A czy znasz ty, bracie młody,
Wycieczka do Krakowa Start .
XIII Rajd Turystyczny z okazji rocznicy nadania praw miejskich dla Trzebiatowa w dniach 5 -6 maja 2012 r. … dla nas to już historia. W tym roku w pierwszym.
FERIE W tym roku ferie trwały od 3 do 14 lutego. Spędziłam je na obozie kondycyjnym w Żabnicy koło Węgierskiej Górki.
ZWIERZENIA FACETÓW .
Świetlica szkolna „Pszczółki’
My kolorowe kredki serdecznie wszystkich witamy w imieniu uczniów klasy drugiej (Publicznej Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki) zapraszamy.
PRZEDSZKOLAK BEZPIECZNY W PODRÓŻY I NA WAKACJACH
Przedszkolak bezpieczny w podróży Samorządowa Placówka Wychowania Przedszkolnego nr 9 w Kętach.
Kliknij myszką aby zobaczyć prezentacje... (Twoje życie to doceni...)
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014
W ZDROWYM CIELE, ZDROWY DUCH
Czasy PRL RODZINNE WSPOMNIENIA.
Izabela Gacia Grupa : KrDzTo1012a Nr indeksu :
Łasuszka W małym miasteczku Cukierkowo mieszkała ze swoimi rodzicami dziewczynka o imieniu Dominika, ale wszyscy nazywali ją Domisią.
Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego Śniadania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Radomsku klasa IIa 8 listopada 2011r. Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego.
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła.
„Śniadanie daje moc” Klasa I Wychowawca Renata Wolańska
Instrumnetal pora na polski. Randka z Polką! Nazywam się Paul i jestem Australijczykiem. Jestem studentem. Interesuję się sportem, muzyką, ekonomią i.
Prezentacja o bezpieczeństwie na wakacjach
Port, molo i … Molo - Cudowne miejsce do spacerów, odpoczynku, podziwiania i zdjęć.
Podróże. To jest Agata. Ona jest bardzo (energiczna kobieta)……Ona pracuje w biurze (podróż)….Codziennie rozmawia z (klient)…..i planuje (wycieczka pl.)…….
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
PODRÓŻ MOICH MARZEŃ EGIPT.
CZTERODNIOWA WYCIECZKA DO TRÓJMIASTA SOPOT, GDYNIA, GDAŃSK.
ŻYWIEC. Gdzie? Miasto leży w województwie śląskim, w powiecie żywieckim, u zbiegu rzek Soły i Koszarawy, nad Jeziorem Żywieckim.
Bezpieczne wakacje Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Spacerkiem po mieście. Bydgoskie kościoły - świadkowie historii miasta.
Rady na wakacje bez mamy i taty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
By Aneta Czapska. Tower of London  Tower of London na przestrzeni wieków pełniło wiele funkcji – było fortecą, pałacem, domem dla klejnotów koronnych.
Dobre rady na:.
ŻEGLARSTWO Z PASJĄ MORZE, SŁOŃCE I WIATR..
Przygody małego wilczka
„Pokój NIEgościnny” to historia chłopca o imieniu Bunio, który wraz z rodzicami przez wiele godzin szuka pokoju do wynajęcia, podczas wakacji nad morzem.
BEZPIECZNE WAKACJE CZYLI ….
Wolontariusz roku.
BEZPIECZNE WAKACJE.
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

Gdy wakacje się zaczynają, Wszystkie dzieci już brykają. Szczególnie, gdy gdzieś wyjeżdżają, I przygotowania zaczynają. Wszystkie ważne rzeczy pakują, Na kartce to zapisują. Długa lista utworzona, Buzia dziecka rozweselona. Pociągiem nad morze wyruszamy, Na której stacji pociąg stoi oglądamy. Na peron się udajemy, W pierwszym przedziale się znajdujemy. Mama i tata kanapkę mi wyciągają, W naszym wagonie wszyscy zajadają. Po paru godzinach szybkiej jazdy wysiadamy, Do hotelu się udamy.

Walizki rozpakowujemy, Na plażę się udajemy. Już tata koc rozkłada, Mama temperaturę wody bada. Kąpielówki i koło zakładamy Z ratownikiem się przywitamy. Mama kremem nosek wysmaruje, Wtedy skórka nie zachoruje. Z tatą na pewno zamek z piasku zbudujemy, Bursztynków parę znajdziemy. Muszelek cały worek zebrany, W domu mebel udekorowany. Nauka pływania nieco trudniejsza, Ale i buzia weselsza. Bo nie za bardzo mi to udaje, Lecz tata się nie poddaje. Mama na kocu w słońcu się opalała, Z dala cały czas na nas spoglądała.

Kolejnego dni miasto z rodzicami zwiedzałem, Stary rynek, Gotycki Kościół podziwiałem. Widokówki wysłałem do rodziny i kolegów ze szkoły, Na pewno każdy z nich będzie z takiej pocztówki zadowolony. Wszystkie piękne chwile aparatem uchwyciliśmy, Potem w domu w albumie umieściliśmy. Pamiątkę z wakacji i my mamy, Ten wspaniały czas na długo zapamiętamy.

Dziś z tatą w rejs statkiem się wybraliśmy, Opowiadania starego wilka morskiego słuchaliśmy. Na chwilę nawet ster statku trzymałem, Kapitana udawałem. Wieczorem z rodzicami zdrową rybkę jadłem w restauracji, Tu nad morzem nie brakuje atrakcji! Pewnego dni wielki zamek z piasku zbudowałem, I na konkurs się załapałem. 2 miejsce mnie zaszczyciło, Dużo plażowiczów brawo mi biło.

Tak wakacje sobie mijają, Turyści przyjeżdżają i odjeżdżają. I nasza taka kolej rzeczy, Powrót do domu nie bardzo cieszy. Ale morze w przyszłym roku tu wrócimy, Ne pewno jeszcze je zobaczymy