SPRAWOZDAWCZOŚĆ W PROJEKCIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Advertisements

Prawidłowe przygotowanie wniosku o płatność w ramach PO KL
Lepszy start dla „zawodowca” r.
PODEJMOWANIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
DEPARTAMENT STRATEGII
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Ostatnia aktualizacja:
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
Realizacja projektów systemowych w ramach Poddziałania i PO KL.
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
PROPOZYCJE STAWEK PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH NA 2013.
Wniosek o płatność. Terminy składania wniosków o płatność: Pierwszy wniosek o płatność: 3 miesiące, licząc od daty podpisania umowy Kolejne wnioski o.
Opis dokumentów finansowych
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
1 Wdrażanie Działań 2.1, 2.3 i 2.4 II Priorytetu ZPORR Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie 14 marca 2007 r.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
wniosku o dofinansowanie projektu w ramach PO KL
ROZLICZENIE JEDNORAZOWEJ DOTACJI NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wrocław, 9-10 grudnia 2008 r. Przedsięwzięcia z zakresu współpracy międzynarodowej i międzyregionalnej w.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA.
Poddziałanie POKL – kwalifikowalność wydatków Edyta Dominiak Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, dnia 12 czerwca 2008 roku.
Krystyna BANDAU-PALKA gł. specjalista DWM – MN i Sz W
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO Anna Lewandowska r. 1 Ministerstwo Środowiska Departament Ekonomiczny.
2009 Działanie 3.3 Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MSP Poddziałanie Wsparcie dla MSP Podsumowanie naboru 2008 i zmiany na 2009 Zespół
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Cena Państwa Warszawa, Ile płacimy podatków (1) Zarabiający średnią Krajową Polak zapłaci w 2012 roku łącznie złotych podatków czyli.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Zasady sporządzania wniosku Beneficjenta o płatność
Szkolenie dla BP 30/ /12/2011 Zasady prawidłowego rozliczania otrzymanego wsparcia w ramach PO KL 6.2. MISJA: FIRMA POKL /12.
DOKUMENTY FINANSOWE W USŁUGACH TURYSTYCZNYCH
Ważniejsze kroki w drodze na parkiet Przygotowanie i przekształcenie spółki; Sporządzenie prospektu emisyjnego; Złożenie wniosku do KPWiG; Decyzja o upublicznieniu;
Podatki i opłaty lokalne na 2012 rok
Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim AKTYWIZACJA BEZROBOTNYCH W POWIECIE GRODZISKIM w 2008 r. AKTYWIZACJA BEZROBOTNYCH W POWIECIE GRODZISKIM w.
RADA PROGRAMOWA RSIP WŁ Łódź, r. Małgorzata Krawczyk
Rozliczanie operacji PROW Stęszew 6 listopada 2012r Ireneusz Witkowski.
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
Podsumowanie realizacji projektu „Własna firma” Chrzanów, 26 marca 2014 r.
3. Kwalifikowlaność wydatków w ramach Poddziałania POKL Anna Broniarek Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, dnia 23 kwietnia 2008 roku.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Szczecin, dnia 9 lutego 2015 roku. Zmiany w rozliczaniu końcowego wniosku o płatność Zgodnie z informacją przekazaną przez MIiR w dniu r. konieczne.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zasady prawidłowego rozliczania otrzymanego wsparcia w ramach „ Z pracy do pracy” POKL /14.
Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości Rozliczanie projektów w ramach schematu 2.2 A – wydatkowanie zaliczki 24 października 2013 r. Fundusze europejskie.
Warunki finansowe RPWM IZ /17
Omówienie zasad sporządzania sprawozdania/rozliczanie wydatków
Zapis prezentacji:

SPRAWOZDAWCZOŚĆ W PROJEKCIE Aneta Krajewska-Czmut 16 maja 2011 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N) Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania R-k nr 3/2011 34/1/2011 2011.03.30 "P".Powiat limanowski wynagrodzenie brutto za marzec 2011 -Jan Nowak 1000zł 80h/m-c umowa zlecenie Lider szkolny w ZSP w Brniu zgodnie z umową X/SDT/2011 N 1 000,00 872,50 0,00 BP 127,50 JST "P".Powiat limanowski wynagrodzenie brutto za marzec 2011 -Anrzej Szpakowski 1000zł 80h/m-c umowa zlecenie Lider szkolny w ZSP w Szczucinie zgodnie z umową XI/SDT/2011 "P".Powiat limanowski wynagrodzenie brutto za marzec 2011 -Paweł Kowalski 1000zł 80h/m-c umowa zlecenie Lider szkolny w ZSP w Dąbrowie Tarn. Zgodnie z umową XII/SDT/2011 Przedstawiamy rachunki do umów cywilno -prawnych Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Kol. Nr 5 –opis powinien zawierać: Oznaczenie po przez „P” Nazwa Partnera Typ wynagrodzenia brutto/netto Ilość godzin przepracowanych Jakiego okresu dotyczy wynagrodzenie Rodzaj umowy Imię i nazwisko Funkcja Nazwa szkoły Nr umowy Nazwa towaru/usługi "P".Powiat limanowski wynagrodzenie brutto za marzec 2011 -Jan Nowak 1000zł 80h/m-c umowa zlecenie Lider szkolny w ZSP w Limanowej zgodnie z umową X/SDT/2011 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer księgowy lub ewidencyjny Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi 4/AD/2011 PS- 31/1-8 2011.03.01 2011.03.11 "P".P.Limanowski - wynagrodzenie brutto za m-c III/2011 umowa zlecenie nr 50/Z/2010 Alicja Krosz 800zł(80zł*10h)nauczycieL matematyki ZSTiO nr 1 Limanowa 2/MK/2011 "P".P.Limanowski - wynagrodzenie brutto za m-c III/2011 umowa zlecenie nr 30/Z/2010 Małgorzata Dąbroś 720,00zł(80,00zł*9h)nauczyciel j. angielski ZSTiO nr 1 Limanowa Kol nr 1 wpisujemy tylko nr dokumentu bez określenia co to za dokumentu Kol nr 5 oznaczenie po przez „P” Nazwa Partnera Typ wynagrodzenia brutto/netto Typ umowy oraz nr umowy Kwota wynagrodzenia Ilość godzin przepracowanych Imię i nazwisko Rodzaj zajęć Nazwa szkoły Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

cross- (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT finansowania N 800,00 698,00 0,00 BP 102,00 JST 720,00 628,20 91,80 Kol nr 8 i nr 9 – wykazujemy kwotę brutto lub netto z rachunku, który jest wykazywany w kol nr 1 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer księgowy lub ewidencyjny Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi 9996/11/FV 32/11 2011.03.31 P.Limanowski VAT 0%zakup podręczników na kurs obsługi programowania obrabiarek CNC 1grupa/10osób w okresie 01.03.2011-31.03.2011, zak. ppodręczników na kurs magazyniera z obsługą komputera 1grupa/10osób w okresie 01.03.2011-31.03.2011, VAT 5%-zakup podręczników na kurs Auto Cad 1 grupa/10 osób w okresie 01.03.2011 Kol nr 1 – podajemy tylko nr dokumentu Kol nr 5 Nazwa Prtnera Stawka Vat pełny opis wydatku Typ kursu Ilość grup/ilość uczestników Okres w jakim przeprowadzony jest kurs Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania N 1 517,97 1 481,30 1 324,43 31,99 BP 193,54 4,68 JST Kol nr 11 – stawka Vat z podziałem na BP i JST powinien w proporcjach być zgodny z dokumentami oraz z zaksięgowanymi kwotami Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N) Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania 02/03/2011 29/2011 2011.03.28 2011.03.31 P.limanowski - Zakup materiałów do przeprowadzenia kursu florystyli okolicznościowej 1grupa/10 osób w okresie 01.03.2011-31.03.2011 - VAT 8% kwtay 99szt VAT 23%- narzędzia 74szt N 543,78 483,50 474,45 52,59 BP 69,33 7,69 JST Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Pełny opis zakupu oraz na jaki kurs Grupa/ilość uczestników Nazwa towaru/usługi P.limanowski - Zakup materiałów do przeprowadzenia kursu florystyki okolicznościowej 1grupa/10 osób w okresie 01.03.2011-31.03.2011 - VAT 8% kwtoy 99szt VAT 23%- narzędzia 74szt Kol nr 5 Nazwa Partnera Pełny opis zakupu oraz na jaki kurs Grupa/ilość uczestników Okres kursu Stawka Vat Nazwa towatu(kategorie) Wykazując fakturę o różnych stawkach Vat , dzielimy produkty lub na kategire pod daną stawkę Vat Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N) Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania 0009/11/FVS 12/III/2011, 15/III/2011 2011.03.26 2011.03.31 P.Limanowski - VAT zw. - za kurs baristyczny w okresie 01.03.2011-26.03.2011 w ZSZ w Limanowej 70h*3grupy/12osób N 10 800,00 9 423,00 0,00 BP 1 377,00 JST Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Kol nr 5 opis powinien zawierać: Nazwa towaru/usługi P.Limanowski - VAT zw. - za kurs baristyczny w okresie 01.03.2011-26.03.2011 w ZSZ w Limanowej 70h*3grupy/12osób Kol nr 5 opis powinien zawierać: okres, datę przeprowadzonego kursu/szkolenia Oznaczenie i nazwę formy wsparcia Liczbę godzin lub dni Określić liczbę grup i uczestników Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N) Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania 07/03/2011 L.DZ.69 2011.03.07 2011.03.22 P. limanowski - VAT 8% -za przeweóz osób w ramach wizyty zawodoznawczej na trasie Limanowa -Słopnice-Limanowa w dniu 07.03.2011 2011 dla 46uczniów-ZSO LIMANOWA N 560,00 518,52 488,60 36,19 BP 71,40 5,29 JST Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

OPIS TO PEŁNA INFORMAJA USŁUGI TRANSPORTOWEJ - TRASA – DATA – ILOŚĆ UCZESTNIKÓW – NAZWA SZKOŁY Nazwa towaru/usługi P. limanowski - VAT 8% -za przewóz osób w ramach wizyty zawodoznawczej na trasie Limanowa -Słopnice-Limanowa w dniu 07.03.2011 2011 dla 46uczniów-ZSO LIMANOWA Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N) Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania W1/0211/1939 UE-0003102, WL-0005102, ZU-0006102, Pe 83102,ZA51102 2010.02.28 2011.03.15 P.Limanowski-Vat 23%- za energię elektryczną na potrzeby kursu spawania w okresie 01.02.01-28.02.2011 w ZSZ w Limanowej - 70h/1grupa/12osób ZSZ/spawacz/2011/1 N 2 132,81 1 733,99 15,83 2,96 BP P.Limanowski-Vat 23%- za energię elektryczną na potrzeby kursu spawania w okresie 01.02.01-28.02.2011 w ZSZ w Limanowej - 70h/2grupy/12osób ZSZ/spawacz/2011/1 2,31 0,43 JST Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Pełna informacja zakupu Oznaczenie i nazwa formy wsparcia towaru KOL NR 5 ZAWIERA: Nazwa Partnera Stawka Vat Pełna informacja zakupu Oznaczenie i nazwa formy wsparcia towaru Ilość godzin Ilość grup Ilość uczestników Nazwa towaru/usługi P.Limanowski-Vat 23%- za energię elektryczną na potrzeby kursu spawania w okresie 01.02.01-28.02.2011 w ZSZ w Limanowej - 70h/1grupa/12osób ZSZ/spawacz/2011/1 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N) Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania DRA 01 03.2011 1/03/11/DRA 2011.03.31 2011.01.31 "P" Powiat limanowski - składki ZUS pracodawcy od wynagrodzeń za m-c marzec 2011 N 122 553,22 1 262,08 0,00 BP 184,05 JST ZUS DRA - WYKAZUJEMY SKŁADKI PŁATNIKA I F.P.

ZASADY WYPEŁNIANIA ZAŁĄCZNIKA A Załącznik A do Zasad sporządzania wniosków płatniczych w WUP Kraków Zestawienie wydatków związanych z personelem projektu nr i tytuł projektu: POKL.09.02.00-12-011/10 "Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce" nazwa Beneficjenta: Powiat Limanowski składki odprowadzone w ramach ZUS DRA 01.03.2011 z dnia 31.03.2011   Wynagrodzenia brutto Składki na ubezpieczenia społeczne[1] FP i FGŚP Składka na ubezpieczenie zdrowotne Zaliczka na podatek dochodowy Inne[2] Wynagrodzenia netto W tym składki płatnika W tym składki ubezpieczonego 1 2 3 4 5 6 7 8 I Pracownicy zaangażowani w realizację projektu 6 969,60 zł 1 026,75 zł 955,56 zł 419,38 zł 528,07 zł 596,00 zł - zł 4 876,77 zł Zadanie nr 37 Katarzyna Pelc specjalista ds.merytorycznych 1/1 eta, Starostwo Powiatowe w Liamnowe 1 100,00 zł 166,10 zł 150,81 zł 26,95 zł 85,43 zł 77,00 zł - 786,76 zł Zdzisław Podsiadło koordynator projektu 1/1 etat Starostwo Powiatowe w Limanowej 2 889,60 zł 436,34 zł 396,18 zł 70,80 zł 224,41 zł 256,00 zł 2 013,01 zł Anna Wrońska specjalista ds.finansów 1/1 etat Starostwo powiatowe w Limanowej 2 130,00 zł 321,63 zł 292,03 zł 165,42 zł 188,00 zł 1 484,55 zł Olga Ochman dod. Specjalny Starostwo Powiatowe w Limanowej 850,00 zł 102,68 zł 116,54 zł 52,81 zł 75,00 zł 592,45 zł Koszty pośrednie (rozliczane po faktycznie ponoszonych) Paweł Kowalski lider szkolny umowa zlecenie w ZSZP w Limanowej 80h/m-c II Pozostali pracownicy firmy -------------------- 88 370,73 zł 6 089,64 zł 25 163,09 zł 22 854,00 zł ---------------- III RAZEM (I+II) 90 353,04 zł 6 509,02 zł 25 691,16 zł 23 450,00 zł ZASADY WYPEŁNIANIA ZAŁĄCZNIKA A

WYKAZUJEMY DANE PARTNERA ORAZ NR ZUS DRA I DATĘ SPORZĄDZENIA Załącznik A do Zasad sporządzania wniosków płatniczych w WUP Kraków Zestawienie wydatków związanych z personelem projektu nr i tytuł projektu: POKL.09.02.00-12-011/10 "Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce" nazwa Beneficjenta: Powiat Limanowski składki odprowadzone w ramach ZUS DRA 01.03.2011 z dnia 31.03.2011 WYKAZUJEMY DANE PARTNERA ORAZ NR ZUS DRA I DATĘ SPORZĄDZENIA WYKAZUJEMY DANE PARTNERA ORAZ NR ZUS DRA I DATĘ SPORZĄDZENIA Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Paweł Kowalski lider szkolny umowa zlecenie w ZSZP w Limanowej 80h/m-c IMIĘ I NAZWISKO FUNKCJĘ/STANOWISKO RODZAJ UMOWY MIEJSCE WYKONYWANEJ PRACY ILOŚĆ GODZIN PRZEPRACOWANYCH

KWOTY W POSZCZEGÓLNYCH KOLUMNACH POWINNY SIĘ ZGADZAĆ Z ZUS DRA II   Pozostali pracownicy firmy -------------------- 88 370,73 zł 6 089,64 zł 25 163,09 zł 22 854,00 zł ---------------- III RAZEM (I+II) 90 353,04 zł 6 509,02 zł 25 691,16 zł 23 450,00 zł KWOTY W POSZCZEGÓLNYCH KOLUMNACH POWINNY SIĘ ZGADZAĆ Z ZUS DRA

  Faktura VAT F/007574/10 MK 95 2010.12.29 2011.01.12 Powiat limanowski VAT 22%; zakup: bloki 4szt,cienkopisy 6szt,druk deląg.1szt,druk potw.odbioru 10szt,długopis 10szt,etykiety 1op,folia do oprawy 0,3op,grzbiety i okładki po 30szt,klej 4szt, klipsy 13 szt,koperty:C5 4op,C6 1op,CD 0,1op;korektor 3szt,koszulki 15op,notatnik 4szt,taśma 3szt,marker 6szt,zeszyt 8szt; (korekta-119,74 zł brutto,VAT-21,60 zł –fa kor. FK/000001/11 z dnia 10.01.2011) N 400,07 327,93 349,06 62,94 BP 51,01 9,20 JST

Kol nr 1: - wpisujemy nr faktury pierwotnej   VAT F/007574/10 MK 95 2010.12.29 2011.01.12 Powiat limanowski VAT 22%; zakup: bloki 4szt,cienkopisy 6szt,druk deląg.1szt,druk potw.odbioru 10szt,długopis 10szt,etykiety 1op,folia do oprawy 0,3op,grzbiety i okładki po 30szt,klej 4szt, klipsy 13 szt,koperty:C5 4op,C6 1op,CD 0,1op;korektor 3szt,koszulki 15op,notatnik 4szt,taśma 3szt,marker 6szt,zeszyt 8szt; (korekta-119,74 zł brutto,VAT-21,60 zł –fa kor. FK/000001/11 z dnia 10.01.2011) Kol nr 1: - wpisujemy nr faktury pierwotnej Kol nr 5 : - nr faktury korygującej

Wykazujemy z faktury korygującej N 400,07 327,93 349,06 62,94 BP Pozostałe dane: Kwota brutto Kwota netto Stawka Vat Wykazujemy z faktury korygującej

Kwota wydatku kwalifikowanego: 6 969,60PLN poniesionego w związku z realizacją zadania 37 pn.” Zarządzanie projektem” z czego: kwota dofinansowania: 6 080,98 PLN w tym w ramach kosztów personalnych: 6 080,98 PLN. Kwota wkładu własnego 888,62 PLN, w tym w ramach kosztów personelu: 888,62, zgodnie z zatwierdzonym Wnioskiem o dofinansowanie projektu. Opis list płac proszę uzupełnić o zapis informujący o kwocie dofinansowania i kwocie wkładu własnego

Klasyfikacja budżetowa: Dział: 801 Rozdz. 80130 § 4017 nr zadania … – kwota: 5 924,16 zł UE Dział: 801 Rozdz. 80130 § 4019 nr zadania … – kwota: 156,82 zł BP Dział: 801 Rozdz. 80130 § 4019 nr zadania … – kwota: 888,62 zł BW Klasyfikacja powinna dotyczyć tylko wydatków dotyczących: wynagrodzenia brutto, podatek, składki ZUS pracownika , ubezpieczenie zdrowotne

Dziękuję za uwagę. Departament Rozwoju Gospodarczego Wydział Kształcenia Zawodowego UMWM Zespół ds. finansowych Tel. 12 633 68 65, 12 633 41 69 wew.132 E-mail: Aneta.Krajewska-Czmut@UMWM.pl Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego