WYKORZYSTANIE B-LEARNING’U W NAUCZANIU JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO (ANGIELSKI W TURYSTYCE) Joanna Jercha - Malinowska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak utkać swoją własną sieć? Dominika Miernik i Dorota Szczerbak
Advertisements

Katarzyna Szypuła-Sajon
1 ICT in the assessment of speaking and writing Autorka: Małgorzata Rzeźnik Automatyczne ocenianie umiejętności pisania i mówienia.
uczyć się języka angielskiego
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
The Present Continuous
B-learning na kierunku ‘dziennikarstwo i komunikacja społeczna’
(na podstawie badań ankietowych)
Zaangażowanie wielu jednostek Studium Języków Obcych Ośrodek Nowych Technologii Edukacyjnych Wieloetapowość prac Tworzenie treści Obróbka metodyczna Obróka.
SEMINARIUM Dominika Goltz-Wasiucionek
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
„PRZYSŁOWIA Z OBRAZKAMI”
Zestawienie wyników badań Researches summary. 1. Czy Twoi rodzice uprawiają jakieś sporty lub w inny aktywny sposób spędzają wolny czas poświęcając im.
Authors/Autorki : Agata Garbacz, Sylwia Rychel
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
OCENIANIE PREDYSPOZYCJI DO NAUKI PRZEZ INTERNET
Wyobraź Sobie… NAJNOWSZY PRODUKT! Broadcasting do nielimitowanej ilości odbiorców Najnowsza i JEDYNA tego typu Technologia Streamingu.
Present simple vs Present continuous
Author: Welcome to London's history and culture.
European teens speak through the art. Europejscy nastolatkowie wypowiadają się poprzez sztukę.
Mobilny system sprzedaży z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej
Mobilny system sprzedaży z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sosnowcu ul. Szymanowskiego 3 b
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 English SOS.
Witamy w ....
North Ireland. ● Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu – Drugi poziom konspektu ● Trzeci poziom konspektu – Czwarty poziom konspektu ● Piąty poziom.
Szkoła Podstawowa 12 w Gdańsku. Sprawdzian 2015 Część I (80 minut) przerwa JĘZYK POLSKI MATEMATY KA Część II (45 minut) JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY Szkoła.
Zasady pisania listu nieformalnego
How to make an application on Step by Step Instructions
Spotkanie Kierunkowej Komisji ds. Jakości Kształcenia z przedstawicielami trójek studenckich z poszczególnych lat
SHOPPING- ROBIENIE ZAKUPÓW.
 Primary School no 17  John Paul II, Chorzow, Poland  Made by Monika Winkler`s Project Group.
Zmiany w ustnym egzaminie maturalnym z języków obcych od 2012 roku
HAIRDRESSING.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Okres warunkowy typu 0,I,2 Okresy warunkowe występują w takich zdaniach, które mówią, co by się stało, gdyby, jeżeli. Np. Gdybym był bogaty, to bym kupił.
Polish language course – lesson 3 SERVICES 1. 1 jeden 2 dwa 3 trzy 4 cztery 5 pięć6 sześć 7 siedem 8 osiem 9 dziewięć 10 dziesieć 2.
BEDZIESZ WIDZIEC NIESPOTYKANE FOTOGRAFIE Is this a Teletubby? Czy to jest Teletubbay?
CROSSWORD: SLANG. Konkurs polega na rozwiązaniu krzyżówki. CROSSWORD: SLANG Wypełnione karty odpowiedzi prosimy składać w bibliotece CJK, lub przesyłać.
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Did you know?. 1 in 8 people living in Britain live in London, 12 million people live in London - this is a major European city London is the world largest.
You are about to see a few sentences in Polish. Try to translate them into English, but keep in mind they are: The First Conditonal The Second Conditional.
Legnica ul. Anielewicza 3/1b tel fax mobile Automatyka.
JOB SEARCH IS A JOB Career planning is building bridges from one’s current job/career.
dr Anna Raulinajtys & mgr Zofia Szczepaniak
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
Writing Ewa Hołubowicz 23 października 2015 Plan  Typy zadań  Cechy wspólne  Instrukcja  Ocena.
Each week we will compare our weather Co tydzie ń mo ż emy porówna ć nasze pogodowych Cambourne K ę dzierzyn-Ko ź le.
Marcin Gliński Instytut Języków Romańskich i Translatoryki UŚ Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach NOCNE POWTÓRKI MATURALNE 2016.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
C PRZEWODNIK PO NAJCIEKAWSZYCH MIEJSCACH WROCŁAWIA - GUIDE TO THE MOST INTERESTING PLACES OF WROCLAW Cześć jestem Krzysztof. Dziś będę pokazywał Ci Najciekawsze.
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Jak pomóc dziecku pozbyć się Część 2. odpowiada dr Grzegorz Spiewak PO ANGIELSKU: Z AKCENTEM CZY BEZ …?
CIECHANÓW My town Author: Irena Ulinska. MÓJ CEL nauczę się prezentować i uzyskiwać w języku angielskim najważniejsze informacje o swoim mieście powiatowym;
Struktura egzaminu ustnego z języków obcych (bez określania poziomu) ZadanieCzasPunktacja Rozmowa wstępnaok. 2 minut Zadanie.
Www,mojesilnedrzewo.pl. W dniach 15 marca – 30 kwietnia 2010.r.wytwórnia wody mineralnej Żywiec Zdrój SA wspólnie z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną.
Opracowanie: Katarzyna Gagan, Anna Krawczuk
Międzynarodowa klasa;-)
11. Work Praca.
A prototype of distributed modelling environment
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
Uniwersyteccy Edukatorzy dla Zrównoważonego Rozwoju
Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego
Polish L3 Learning Pack Saying your name
Cover page Change background image by right-clicking → Edit background Picture fill → From file First move the gradient mask by activating it (clicking.
SatMapping Your map from space Cover page
Zapis prezentacji:

WYKORZYSTANIE B-LEARNING’U W NAUCZANIU JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO (ANGIELSKI W TURYSTYCE) Joanna Jercha - Malinowska

Kształcenie na odległość ZALETY Elastyczność Redukcja kosztów Dostępność Możliwość samodzielnej pracy WADY Czas tworzenia materiałów Wysokie koszty wytworzenia materiałów Problemy techniczne

Język specjalistyczny Sposób kształcenia wymagany przez rzeczywistość – dostosowanie się do rynku pracy oraz standardów ministerialnych Potrzeba znajomości języków w pracy – zwłaszcza w turystyce Co to oznacza dla studenta? specyficzna terminologia funkcje językowe konieczne do komunikacji z klientem

Opracowane kursy z języka angielskiego w turystyce English for International Tourism Pre-Intermediate A2 English for International Tourism Intermediate B1 Going International B2

Etapy pracy nad kursem Faza wstępna – opracowanie dokumentacji; przygotowanie wytycznych dotyczących tworzenia kursów; ustalenie harmonogramu prac Prace nad tworzeniem materiałów – współpraca autorzy – metodyk - koordynator Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem b-learning’u Ocena kursu Korekta kursu

Struktura kursu Moduł 0 – opis kursu (cele zajęć, krótka informacja na temat wymagań wstępnych); forum błędów i aktywności Moduły merytoryczne (wprowadzenie do każdego z nich) Moduły powtórzeniowe - samosprawdzające Przewodnik dla nauczyciela Spis słownictwa

Ogólne informacje na temat kursu

Przykładowy moduł - poziom A2

Przykładowy moduł – poziom B1

Przykładowy moduł – poziom B1

Przykładowy moduł – poziom B2

Przykładowy moduł powtórzeniowy

Przewodnik dla nauczyciela

Spis słownictwa

Rodzaje aktywności Zadania na czytanie Zadania na pisanie Zadania na słuchanie Zadania na słownictwo Zadania gramatyczne Zadania na wymowę

Kursy języka angielskiego w turystyce – rodzaje testów dopasowywanie testy wielokrotnego wyboru testy jednokrotnego wyboru uzupełnianie luk prawda/fałsz układanie we właściwej kolejności

Przykładowe polecenie Quiz 1 — Describing dishes You are going to take the professional practice quiz connected with describing dishes which is explained on page 85 in your Students' Book. Read the useful expressions. Check the unfamiliar words in a dictionary. You can use the online dictionary www.thefreedictionary.com. Take the quiz on the platform. Order the words to make full sentences. You can take the quiz as many times as you wish. Your highest score will be recorded. You can score a maximum of 7 points in this quiz. Grading method: Highest grade

Polecenie – poziom B2

Polecenie do zadania

Przykładowe zadanie na pisanie

Przykładowe zadanie na pisanie

Przykładowe zadanie

Przykładowe zadanie

Przykładowe zadanie

Przykładowe materiały dodatkowe Dear Student! Working on Module 15 you have read about selected attractions of Madrid as well as about recommending places for weekend breaks. If you want to find out more about the city you could visit the website which will provide you with some additional information about it: en.wikipedia.org/wiki/Madrid You could also try watching the video below as it shows travel agents dealing with customers on the phone and in person: www.youtube.com/watch?v=vWkLUFemIwI&feature=related

Dlaczego warto wykorzystywać b-learning? świetna powtórka przed kolokwium praca ustawiczna studenta (zwłaszcza na studiach niestacjonarnych) – sterowanie nauką zgodnie z własnymi potrzebami rozwijanie wszystkich umiejętności możliwość wielokrotnego wykonywania zadań w celu utrwalenia materiału

Dziękuję za uwagę.