Postrzeganie wizerunku gospodarstw agroturystycznych z okolic Białowieskiego Parku Narodowego w opinii użytkowników porównywarek ofert turystycznych Krzysztof.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Trendy w turystyce mgr inż Włodzimierz Nowotarski
Aleksandra Sonia Priwieziencew
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Znaczenie agroturystyki dla rozwoju regionu
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
1 Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych Dla rozwoju Mazowsza Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
PODMIOTY UCZESTNICZĄCE W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM ORT
Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze
Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury
KATEDRA REKREACJI AWF WROCŁAW 2013/2014
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Spółdzielnia Usługowo Produkcyjna Kółek Rolniczych „PROAGRO” ul. Polna Chrzypsko Wielkie.
Wdrażanie Regionalnej Strategii Innowacji w województwie lubelskim.
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Wdrażanie Systemu Obsługi Klientów
Analiza informacji turystycznej na stronach administracji publicznej Joanna Cuber Łukasz Konieczny Karolina Lewicka WSZiNS Tychy Zarządzanie i marketing.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
„Turystyka w zgodzie z naturą” projekt realizowany przez Stowarzyszenie Rozwoju Turystyki Wiejskiej „Słowiniec” w partnerstwie z Gminnym Ośrodkiem.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Jelenia Góra, 13 listopada 2013 r.
Kreowanie nowych trendów – turystyka dziedzictwa
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Rola promocji w kształtowaniu wizerunku gospodarstwa agroturystycznego
Przygotowała: Iuliia Posternak 6LTD(45486)
Elementy otoczenia społeczno -demograficznego
Technik Turystyki Wiejskiej
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
Instytut na rzecz Ekorozwoju
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
MATERIAŁY DO STRATEGII ROZWOJU MIASTA I GMINY WRONKI na lata
STRATEGIA ROZWOJU GMINY SKARSZEWY NA LATA
Województwo Zachodniopomorskie
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Kształcenie Blokowe Prezentacja na radę szkoleniową obejmująca tematykę kształcenia blokowego, wykonana w programie MS Power Point. Wykonał : mgr Roman.
P ROGRAM ROZWOJU I PROMOCJI K ATEGORYZACJI WIEJSKIEJ BAZY NOCLEGOWEJ W POLSCE Kielce, 11 kwietnia 2015 r.
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA ZAWODOWEGO.
Personal Management w bibliotece
Projekty na rzecz rozwoju świętokrzyskiej kultury i turystyki w kontekście współpracy LGD - ENKOLPION Fundacja Enkolpion Instytut Kultury Regionalnej i.
Konferencja Gdańsk - PODR
JAKOŚĆ PRZESTRZENI – JAKOŚĆ ŻYCIA Proseminarium i seminarium licencjackie na kierunku gospodarka przestrzenna dr hab. Sylwia Kulczyk, dr Katarzyna Duda-Gromada.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Olga SOBOLEWSKA „E-learning jako strategia doskonalenia kadry pracowniczej dla małych.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
A.M. Zarzycka. Wpływ ogólnych wyobrażeń i opinii o kraju na ocenę produktów lub/i marek pochodzących z danego kraju Stereotyp wizerunku danego kraju A.M.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
„Srebrna gospodarka” oraz Wielkopolski Program na Rzecz Osób Starszych do 2020 roku Poznań, r.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
Szczecin, marzec Konserwacja i odbudowa kompozycji figuralnej fontanny - pomnika Sedina wraz z remontem skweru Placu Tobruckiego.
Firmy globalne.
Atrakcyjność turystyczna obszarów popoligonowych na przykładzie Bornego Sulinowa dr Joanna Poczta.
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
Region promocji turystycznej
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Enoturystyka jako oferta specjalna gospodarstwa agroturystycznego
Zapis prezentacji:

Postrzeganie wizerunku gospodarstw agroturystycznych z okolic Białowieskiego Parku Narodowego w opinii użytkowników porównywarek ofert turystycznych Krzysztof Stepaniuk Katedra Gospodarki Turystycznej

Agenda 1.Co? Czyli problem badawczy… 2.Jak? Czyli troszkę o rozwiązaniu problemu… 3.No i co z tego? Czyli co z tego wszystkiego wynika… 4.Podsumowanie Regionalny rozwój turystyki: administracja-biznes-nauka, Hajnówka r.

Jest to więc sposób, w jaki klienci postrzegają naszą działalność. Źródłem tej wiedzy są: media, opinie innych, własne doświadczenia. Wzmiankowane doświadczenia klienta – customer experience (CX): Co? Czyli problem badawczy… Wizerunek obszaru recepcyjnego to synteza przekonań, wyobrażeń, wrażeń oraz osobistych doświadczeń związanych z miejscem recepcyjnym, powstająca w wyniku skumulowania informacji pochodzących z różnych źródeł

Regionalny rozwój turystyki: administracja-biznes-nauka, Hajnówka r. O doświadczeniach tych możemy „poczytać” m.in. w obrębie ogólnodostępnych zasobów informacji o obszarze recepcyjnym np. w porównywarkach ofert turystycznych. Pozytywne doświadczenia klienta, to jeden z czynników kształtujących lojalność, wpływających na jego decyzje zakupowe, oraz kreujących tzw. marketing szeptany. Analizując CX możemy niejako „dopasowywać” ofertę do sposobu postrzegania jej atrakcyjności przez klientów.

Regionalny rozwój turystyki: administracja-biznes-nauka, Hajnówka r. CzynnikParametr czynnikowy Czynnik I Jakość produktów i usług turystycznych - Wysoka jakość obsługi - Wysoka jakość obiektu - Osobiste bezpieczeństwo - Solidna kuchnia - Dobre warunki dla uprawiana rekreacji - Interesujący, przyjaźni ludzie Czynnik II Atrakcje turystyczne- Atrakcje kulturowe - Specyfika narodowościowo-wyznaniowa obszaru - Zabytki - Uzdrowisko - Zabiegi lecznicze - Lokalne rękodzieło - Imprezy masowe kulturowe - Imprezy masowe patriotyczne Czynnik III Przyroda- Czyste, nieskażone środowisko - Klimat przyjazny zdrowiu - Atrakcyjna dzika fauna i flora - Piękny, naturalny krajobraz Źródło: opracowanie własne na podst. Baloglu S., McCleary K.W., A model of destination image formation. Annals of Tourism Research 26 (4), W literaturze naukowej można wskazać możliwości ich porządkowania i hierarchizacji Jak? Czyli troszkę o rozwiązaniu problemu…

Regionalny rozwój turystyki: administracja-biznes-nauka, Hajnówka r. Co najdziwniejsze, komentujący (opiniodawcy) nie dostrzegają atrakcji kulturowych obszaru (Czynnik II: atrakcje kulturowe, specyfika narodowościowo-wyznaniowa, imprezy masowe, etc.)… No i co z tego? Czyli co z tego wszystkiego wynika… Źródło; opracowanie własne z wykorzystaniem aplikacji Piktochart,

Regionalny rozwój turystyki: administracja-biznes-nauka, Hajnówka r. Źródło; opracowanie własne z wykorzystaniem aplikacji Piktochart,

Regionalny rozwój turystyki: administracja-biznes-nauka, Hajnówka r. Dziękuję za uwagę! Podsumowanie