1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
Advertisements

Generator Wniosków o Płatność
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Krzysztof Nyczaj Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Problemy organizacji usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną wdrażanych przez MSWiA   współpraca między systemami lokalnymi a platformą ePUAP.
Koncepcje i rozwiązania praktyczne stosowania e-faktur
PLATFORMA EDI - COMARCH ECOD
Krajowy plan gospodarki odpadami 2014 – zadania dla resortów
Polskie przepisy dotyczące tworzenia i funkcjonowania EUWT
Stowarzyszenie Miasta w Internecie Rodan Systems S.A. Program Otwarty Urząd Program Otwarty Urząd Biuletyn Informacji Publicznej 25 kwietnia 2003 r.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
ZISAR platforma zintegrowanego zarządzania ryzykiem w SC Warszawa, 24
Sieci oparte na architekturze Internetu
Elektronizacja współpracy pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Informacja nt. stanu realizacji konkursu
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Projekt nr Z/2.32/I/1.5/365/05/U/6/09 pn.: E - urząd – przyjazna administracja w Urzędzie Miejskim w Stargardzie Szczecińskim współfinansowany p przez.
Platforma Usług Elektronicznych
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Zakładane cele : Jednolity kanał udostępniania elektronicznych usług publicznych przez administrację publiczną (ESP) Platforma współkorzystania z wypracowanych.
System POCZTA kierunki rozwoju
Ogólnokrajowa karta miejska
OfficeObjects® Portal
Zaprojektowanie i wykonanie prototypowego systemu obiegu dokumentów (workflow) dla Dziekanatu Wydziału z wykorzystaniem narzędzi open-source i cloud computing.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Zaskórskiego prof. WWSI
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
KONFERENCJA NAUKOWA INTEROPERACYJNOSC I EFEKTYWNOSC PROJEKTÓW e-ZDROWIE z udziałem przedstawicieli projektów regionalnych e-Zdrowie Projekt P1- stan.
Specyfikacje publiczne komponentów operacyjnych Programu e-Cło
Rozwój portalu PUE – integracja z ePUAP
PROGRAM e-CŁO - e-USŁUGI
PROGRAM e-CŁO – POSTĘPY PRAC
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Automatyczna wymiana zawiadomień z Sądami Rejonowymi w myśl Ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej Mariusz Kasperkiewicz Jastrzębia Góra,
SYSTEMY INFORMATYCZNE WDRAŻANE W 2015R. W RAMACH PROGRAMU E-CŁO
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Płatnik PIT – zmiany od 2015 roku
2014 Rejestr Usług Rozwojowych - aktualny stan prac Warszawa, r. Rafał Kamiński.
Projekt ISZTAR4.
PROGRAM E-CŁO POSTĘPY PRAC Warszawa 28_05_2015
PUESC – Platforma Usług Elektronicznych Służby Celnej
Informatyzacja procesów komunikacyjnych związanych z prowadzeniem postępowań przygotowawczych w sprawach karnych („e-prokuratura”) Publiczna prezentacja.
Ergonomia procesów informacyjnych
PUESC – Platforma Usług Elektronicznych Służby Celnej
Internetowy urząd Marcin Skonieczka Wójt Gminy Płużnica Gmina Płużnica
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
2015 Koncepcja weryfikacji wymagań dotyczących jakości usług świadczonych za pośrednictwem Rejestru Usług Rozwojowych.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, styczeń 2014 r.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
1 ANDRZEJ MAREK LENART STAROSTA KONECKI Wpływ projektu „e-Świętokrzyskie” na rozwój informatyzacji w powiecie koneckim Kielce, 6 październik 2009r.
PROGRAM E-CŁO. AKCESJA DO UNII EUROPEJSKIEJ - I ETAP INFORMATYZACJI Systemy taryfowe – ISZTAR, TQS, EBTI Elektroniczna obsługa tranzytu – NCTS Rozliczenie.
Uruchomienie systemu kdpw_otc - rozwiązania techniczne 20 września 2012 r.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Rozwój usług i aplikacji informacyjnych dla ludności na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa” BIAŁYSTOK, 10 sierpnia 2010.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Informatyzacja sektora ochrony zdrowia
Cyber Security Management
Zapis prezentacji:

ECIP / SEAP PL Portal Informacyjny i Komunikacyjny Służby Celnej Warszawa, 24.09.2012 r.

1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7. Powiązania i zależności projektu 8. Wyłączenia projektu 9. Oczekiwania

1. Geneza projektu Jak obecnie prezentujemy naszemu otoczeniu informacje o Służbie Celnej? Jak Unia Europejska postanowiła prezentować informacje o służbach celnych swoich członków?

Jak obecnie wymieniamy komunikaty i dane z naszymi klientami? Kontakt osobisty Poczta tradycyjna E-mail Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Wiele bramek internetowych

2. Założenia i cele projektu 2.1. Dostarczenie jednolitego mechanizmu komunikacji podmiotów z Systemem Informacyjnym Służby Celnej 2.2. Automatyzacja procesu obsługi przyjmowanych elektronicznych formularzy, włącznie z mechanizmami umożliwiającymi przedsiębiorcom uzyskanie informacji z systemów operacyjnych o statusach prowadzonych spraw i stanie rozliczeń z tytułu dochodów budżetowych realizowanych przez Służbę Celną 2.3. Zapewnienie podmiotom możliwości jednego punktu dostępu do informacji, w tym także do informacji spersonalizowanych 2.4. Zapewnienie podmiotom dostępu do jednolitej, uporządkowanej i zaktualizowanej informacji o sposobach i zakresie działania Służby Celnej oraz świadczonych przez nią usługach 2.5. Umożliwienie podmiotom pozyskiwania bieżących informacji oraz istotnych komunikatów o funkcjonowaniu innych służb celnych UE

 3. Harmonogram projektu 31.12.2013r. 3.1. Koncepcja Projektu 3.2. Przygotowanie przetargu (OPZ, SIWZ, Projekt umowy)  3.3. Postępowanie Przetargowe / Podpisanie Umowy START 3.4. Analiza i Projekt Systemu 3 miesiące 3.5. Pilot/Prototyp 6 miesięcy 3.6. Wdrożenie 31.12.2013r. 3.7. Eksploatacja / Utrzymanie 48 miesięcy

4. Produkty projektu 4.1. Portal informacyjny ECIP PL Dostarczy narzędzie do publikowania informacji z obszaru funkcjonowania Służby Celnej, także na portalu ECIP Unii Europejskiej. 4.2. Portal komunikacyjny SEAP PL Dostarczy standardy oraz narzędzia umożliwiające dwustronną bezpieczną komunikację podmiotów z systemami Służby Celnej. Wyżej wymienione produkty Projektu ECIP/SEAP PL będą niezależne.

5. Założenia techniczne i wydajnościowe 5.1. Budowa na platformie sprzętowo-programowej dostarczonej w ramach projektu INFRA (predefiniowane bloki architektoniczne, wirtualizacja) 5.2. Dokumentacja zgodna ze standardami resortu finansów 5.3. Standardy komunikacji zgodne z wytycznymi projektu MCA 5.4. Narzędzia do budowy i zarządzania formularzami oraz procesami biznesowymi 5.5. Bezpieczny obieg i obsługa komunikatów XML oraz innych typów dokumentów 5.6. Przetwarzanie i przechowywanie ok. 271 mln komunikatów rocznie 5.7. Chwilowe obciążenia sięgające 70000 komunikatów na godzinę 5.8 Możliwość wykorzystania do budowy systemu posiadanych przez resort finansów platform technologicznych: Liferay, EMC Documentum, IBM WebSphere, Oracle

CRKiD 6. Wizja systemu ESB/SOA WebService Funkcjonariusz Wpłynięcie komunikatu dowolnym z kanałów Walidacja techniczna Weryfikacja certyfikatu/podpisu Identyfikacja podmiotu Przekazanie do systemu dziedzinowego Przekazanie odpowiedzi na wskazany kanał lub kanał wpływu WebService Funkcjonariusz Systemy powiązane WWW Email Systemy dziedzinowe CRKiD ePUAP

7. Powiązania i zależności projektu 7.1. PKI – wystawianie certyfikatów; weryfikacja certyfikatów i podpisów, znakowanie znacznikiem czasu 7.2. PDR – upoważnienia reprezentanta oraz słowniki 7.3. SZPROT – jednolita baza przedsiębiorców i ich przedstawicieli oraz moduł obsługi wniosków i pozwoleń 7.4. Walidator AES – walidacja biznesowa komunikatów 7.5. HelpDesk – autoryzacja użytkowników 7.6. Systemy dziedzinowe – wymiana komunikatów z domeną zewnętrzną.

8. Wyłączenia projektu 8.1. Projekt ECIP/SEAP PL swoim zakresem nie będzie obejmował obsługi procesów transakcyjnych związanych z działalnością Służby Celnej 8.2. Niniejszy projekt nie określa procedur prawnych, procedur legislacyjnych, zadań formalnych i zadań promocyjnych w zakresie przetwarzania komunikatów w ramach całości Programu e-Cło, a w szczególności przez systemy dziedzinowe 8.3. Projekt ECIP/SEAP PL nie dostarcza elementów infrastruktury sprzętowej i innych elementów infrastrukturalnych niezbędnych do uruchomienia tego systemu w ramach sieci i usług MF

9. Oczekiwania System po wdrożeniu będzie: Funkcjonalny, Stabilny, Wydajny, Atrakcyjny wizualnie.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ