Zielona Inicjatywa Gospodarcza, Kraków, 4 czerwiec 2009 r. Program Kupuj Nasze.PL Są powody do dumy !

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
innowacyjna wielkopolska
Advertisements

Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Zawody prawnicze w opinii i w doświadczeniu Polaków omówienie badań przeprowadzonych przez TNS OBOP
Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Ustawa o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej
Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
BIZNES PO WIELKOPOLSKU 5 LAT KONKURSU „POMYSŁ NA BIZNES”
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
Konieczna Koordynacja – Informacja nt. prac Grupy roboczej ds. Społeczeństwa Informacyjnego w ramach Komitetu Koordynacyjnego Narodowe Strategiczne Ramy.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
ROLA MSP W POLSKIEJ GOSPODARCE
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Oferta Urzędu Marszałkowskiego dla przedsiębiorców z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
Usługi informacyjne Punktów Konsultacyjnych KSU – dlaczego warto korzystać z bezpłatnych informacji o programach pomocowych i nie tylko? IX Forum Edukacyjne.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Katedra Marketingu Usług
1.
Warsztaty szkoleniowe Regionalnego Komitetu Sterującego ds. Regionalnej Strategii Innowacyjności Województwa Warmińsko-Mazurskiego Gabriela Zenkner-Kłujszo.
Zajęcia nr 4 Tematyka: Sposoby kupowania usług przez konsumentów
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Wspieramy e-biznes Tomasz Czerwoniak
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
Stowarzyszenie Producentów Okuć Budowlanych
Prezentacja Agencji.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Działania optymalizujące finansowanie, realizację i organizację gminnych zadań - praktyczne rozwiązania XIV Kongres Gmin Wiejskich RP Serock, 15 października.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Public Relations w lokalnej firmie
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
RANKING WARTOŚCI MAREK WIELKOPOLSKI 2013 SPIS TREŚCI 1.Idea rankingu 2.O organizatorze 3.Korzyści dla uczestników 4.Metodologia 5.Propozycja współpracy.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
Sejm Dzieci i Młodzieży. Lokalne produkty dobrem dla Ciebie i Twojej rodziny Debata na temat promocji lokalnej żywności na rynku regionalnym.
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Ko-Kluby Przedsiębiorczości – promocja świadomości proekologicznej wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
Fabryka Osprzętu Samochodowego POLMO-Łódź
Program ramowy na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (ang. Competitiveness and Innovation Framework Programme - CIP) ma na celu promowanie konkurencyjności.
Organizacje pozarządowe w procesie absorpcji - obszary współpracy
Wspieramy budowanie marki
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
1 FUNDUSZE POŻYCZKOWE W POLSCE wg stanu na _____________________________________________________________________ „Systemowe usługi finansowe-
TECHNIK HANDLOWIEC.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Fundacja “Przedsiębiorczość”. Fundacja “Przedsiębiorczość” jest organizacją pozarządową, ustanowioną aktem notarialnym z dnia przez Zarząd.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

Zielona Inicjatywa Gospodarcza, Kraków, 4 czerwiec 2009 r. Program Kupuj Nasze.PL Są powody do dumy !

Agenda Kim jesteśmy Promocja przedsiębiorczości według Fundacji Kampania Są powody do dumy Współpraca Firmy, które korzystają z licencji Kupuj Nasze.PL Logotyp Kupuj Nasze.PL Kontakt

Fundacja Dajesz Pracę PL powstała w marcu 2004 roku z inicjatywy prezesa agencji reklamowej Demo Effective Launching, Jacka Sadowskiego w celu propagowania patriotyzmu konsumenckiego. Najważniejsze dokonania Fundacji to: Kim jesteśmy Kampania Kupując Polskie Produkty-Dajesz Pracę, 2004 rok Kampania Są powody do dumy, od marca 2008 roku Dni Polskiego Produktu, łącznie 7 edycji od 2004 do 2008 roku

Kupując Polskie Produkty-Dajesz Pracę Efektem kampanii Kupując Polskie Produkty-Dajesz Pracę jest wzrost liczby patriotów konsumenckich (osób spontanicznie kierujących się polskim pochodzeniem produktu) w polskim społeczeństwie z 5% do 13.2% (Źródło: Omnibus, TNS OBOP, oraz ).

Dni Polskiego Produktu Kampanie każdorazowo przygotowane zostały we współpracy z działającymi w Polsce sieciami handlowymi, producentami, instytucjami oraz mediami.

Kampania Są powody do dumy

Promocjaprzedsiębiorczości według Fundacji Promocja przedsiębiorczości według Fundacji Wyróżniamy dobre polskie produkty, wspomagając ich rozpoznawalność. Realnie wpływamy na kondycję naszej gospodarki stymulując wewnętrzny popyt na polskie produkty. Wpływamy na mentalność Polaków budując pozytywny wizerunek polskich produktów. Eksponujemy innowacyjne, wyrafinowane, odnoszące światowe sukcesy polskie produkty. Tworzymy platformę współpracy i wymiany doświadczeń wraz z polskimi przedsiębiorcami. Pomysł na kampanię Są powody do dumy powstał w efekcie I Forum Polskiego Produktu.

kampania społeczna, I EDYCJA marzec-kwiecień 2009 r. II EDYCJA czerwiec-wrzesień 2009 r. Kampania Są powody do dumy kampania reklamowa, od czerwca 2009 r. działania Public Relations, od lutego 2009 r. program edukacyjny Cel kampanii: wzrosty dla polskich firm Impuls: I Forum Polskiego Produktu w Gdańsku, październik 2008 r.

Kampania, media telewizyjne...

Kampania,media (prasa,outdoor, internet,inne)

Kampania, media branżowe

Do kampanii zapraszamy polskich producentów i usługodawców. Kryteria współpracy: 1.Władza decyzyjna firmy jest w rękach Polaków 2.Min. 51 % kosztów wytworzonych produktów/usług na terenie RP 3.Zestawienie wyników firmy 2008/2007 r. wskazuje na tendencję rozwojową Logotyp Kupuj Nasze.PL To podstawowa i najważniejsza forma zaangażowania w kampanię. Pozwala rozpoznać najlepsze polskie firmy, ich produkty i usługi. Koszt licencji uzależniony jest od rocznych obrotów wytworzonych na terenie RP na danej linii produktowej. Współpraca

Firmy, które korzystają z licencji Kupuj Nasze.PL 1.Bakoma 2.Aro, wózki dziecięce 3.Dax Cosmetics 4.Joanna kosmetyki 5.Śnieżka 6.Makarony Bartolini 7.Staropolanka 8.Ayala, meble fryzjerskie 9.Jurajska 10.Biurfol 11.Gitary Mayones 12.Oceanic, AA 13.Orlen Oil 14.Emalia Olkusz 15.Kubala, narzędzia budowlane 16.AP, maszyny do lodów

Logotyp Kupuj Nasze.PL to: Szansa dla polskich firm na zwiększenie przychodów Forma wyróżnienia się, pokazania powodów do dumy, szczególnych osiągnięć Szansa na pozyskanie dodatkowych środków na rozwój, inwestycje i miejsca pracy Forma zwiększenia popytu wewnętrznego Udział w ponadsektorowej platformie współpracy

Kontakt Kupuj Nasze.PL ul. Flisacka 3a, Kraków Tel Aneta Warszawa – sprzedaż & marketing, Michał Zębik – PR, Aneta Musiał – koordynacja, ,