Zielona Inicjatywa Gospodarcza, Kraków, 4 czerwiec 2009 r. Program Kupuj Nasze.PL Są powody do dumy !
Agenda Kim jesteśmy Promocja przedsiębiorczości według Fundacji Kampania Są powody do dumy Współpraca Firmy, które korzystają z licencji Kupuj Nasze.PL Logotyp Kupuj Nasze.PL Kontakt
Fundacja Dajesz Pracę PL powstała w marcu 2004 roku z inicjatywy prezesa agencji reklamowej Demo Effective Launching, Jacka Sadowskiego w celu propagowania patriotyzmu konsumenckiego. Najważniejsze dokonania Fundacji to: Kim jesteśmy Kampania Kupując Polskie Produkty-Dajesz Pracę, 2004 rok Kampania Są powody do dumy, od marca 2008 roku Dni Polskiego Produktu, łącznie 7 edycji od 2004 do 2008 roku
Kupując Polskie Produkty-Dajesz Pracę Efektem kampanii Kupując Polskie Produkty-Dajesz Pracę jest wzrost liczby patriotów konsumenckich (osób spontanicznie kierujących się polskim pochodzeniem produktu) w polskim społeczeństwie z 5% do 13.2% (Źródło: Omnibus, TNS OBOP, oraz ).
Dni Polskiego Produktu Kampanie każdorazowo przygotowane zostały we współpracy z działającymi w Polsce sieciami handlowymi, producentami, instytucjami oraz mediami.
Kampania Są powody do dumy
Promocjaprzedsiębiorczości według Fundacji Promocja przedsiębiorczości według Fundacji Wyróżniamy dobre polskie produkty, wspomagając ich rozpoznawalność. Realnie wpływamy na kondycję naszej gospodarki stymulując wewnętrzny popyt na polskie produkty. Wpływamy na mentalność Polaków budując pozytywny wizerunek polskich produktów. Eksponujemy innowacyjne, wyrafinowane, odnoszące światowe sukcesy polskie produkty. Tworzymy platformę współpracy i wymiany doświadczeń wraz z polskimi przedsiębiorcami. Pomysł na kampanię Są powody do dumy powstał w efekcie I Forum Polskiego Produktu.
kampania społeczna, I EDYCJA marzec-kwiecień 2009 r. II EDYCJA czerwiec-wrzesień 2009 r. Kampania Są powody do dumy kampania reklamowa, od czerwca 2009 r. działania Public Relations, od lutego 2009 r. program edukacyjny Cel kampanii: wzrosty dla polskich firm Impuls: I Forum Polskiego Produktu w Gdańsku, październik 2008 r.
Kampania, media telewizyjne...
Kampania,media (prasa,outdoor, internet,inne)
Kampania, media branżowe
Do kampanii zapraszamy polskich producentów i usługodawców. Kryteria współpracy: 1.Władza decyzyjna firmy jest w rękach Polaków 2.Min. 51 % kosztów wytworzonych produktów/usług na terenie RP 3.Zestawienie wyników firmy 2008/2007 r. wskazuje na tendencję rozwojową Logotyp Kupuj Nasze.PL To podstawowa i najważniejsza forma zaangażowania w kampanię. Pozwala rozpoznać najlepsze polskie firmy, ich produkty i usługi. Koszt licencji uzależniony jest od rocznych obrotów wytworzonych na terenie RP na danej linii produktowej. Współpraca
Firmy, które korzystają z licencji Kupuj Nasze.PL 1.Bakoma 2.Aro, wózki dziecięce 3.Dax Cosmetics 4.Joanna kosmetyki 5.Śnieżka 6.Makarony Bartolini 7.Staropolanka 8.Ayala, meble fryzjerskie 9.Jurajska 10.Biurfol 11.Gitary Mayones 12.Oceanic, AA 13.Orlen Oil 14.Emalia Olkusz 15.Kubala, narzędzia budowlane 16.AP, maszyny do lodów
Logotyp Kupuj Nasze.PL to: Szansa dla polskich firm na zwiększenie przychodów Forma wyróżnienia się, pokazania powodów do dumy, szczególnych osiągnięć Szansa na pozyskanie dodatkowych środków na rozwój, inwestycje i miejsca pracy Forma zwiększenia popytu wewnętrznego Udział w ponadsektorowej platformie współpracy
Kontakt Kupuj Nasze.PL ul. Flisacka 3a, Kraków Tel Aneta Warszawa – sprzedaż & marketing, Michał Zębik – PR, Aneta Musiał – koordynacja, ,