MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

Informacje o projekcie
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Informacje o projekcie
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
ETwinning- w naszej szkole opr. A. Rolicz. Istota eTwinning eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Projekt edukacyjny Siódemka realizowany przez Zespół Szkół nr 2 Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu ul. Sienkiewicza 5,
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Marzenia o podatkach WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
Co to jest TIK?.
Gimnazjum w Okonku 2008 Wyrównywanie szans edukacyjnych.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
Biblioteka jako Szkolne Centrum Informacji
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Organizacja wspomagania szkół
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Informacje na temat lekcji
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Zapis prezentacji:

MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie AutorzyTeresa Prokowska, Grażyna Graczyk. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Kusocińskiego w Bolesławcu. Przygotowanie grupy uczniów do redagowania i wydawania gazetki szkolnej Nowinki Jedynki, promocja szkoły. Doskonalenie umiejętności wyszukiwania i selekcjonowania informacji uzyskanych z różnych źródeł, w tym Internetu. Usprawnienie umiejętności posługiwania się TI: obsługa edytora tekstu, grafiki, skanera, aparatu i kamery cyfrowej, korzystania z Internetu i poczty elektronicznej. Podniesienie jakości pracy szkoły w zakresie informatyzacji procesu edukacyjnego – efektywne zastosowanie technologii informacyjnej i komunikacyjnej. Cele MS Word, MS PowerPoint, Internet Explorer, Acrobat Reader. Oprogramowanie OpisProjekt Młody Reporter zrealizowany został z grupą 20 uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej. Podczas zajęć koła redakcyjnego, pracy grupowej i indywidualnej zredagowano i wydano 6 numerów gazetki szkolnej Nowinki Jedynki, 2 informatory dla rodziców, folder dla przedszkolaków. Zespół uczestniczył w warsztatach, spotkaniach z ciekawymi ludźmi, odwiedził redakcje lokalnych mediów. Uczestnicząc w kursach e-learningowych, uczniowie doskonalili swoje kompetencje komunikacyjno-informatyczne. Zakres nauczania Język polski, informatyka, edukacja czytelniczo-medialna. Przedział wiekowy Klasy IV – VI szkoły podstawowej.Gazetka szkolna, koło redakcyjne, szkoła podstawowa. Słowa kluczowe

MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Planowanie i zarządzanie Zaplecze i planowanie: W roku szkolnym 2007/2008 wzięliśmy udział w ogólnopolskim projekcie Przyjazna szkoła, realizowanym ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt umożliwiał prowadzenie zajęć pozalekcyjnych przy wykorzystaniu platformy elektronicznej wymiany informacji. W zdecydowanej większości uczniowie zaproponowali powołanie redakcji i wydawanie gazetki szkolnej. W październiku powstał zespół redakcyjny, w wyniku konkursu wyłoniono nazwę gazetki – Nowinki Jedynki. Pierwszy numer ukazał się w listopadzie, a do końca maja wydano ich 6. Praca nad tworzeniem gazetki stworzyła uczniom możliwość rozwijania swoich zainteresowań, pozwoliła na efektywniejsze wykorzystanie technologii informacyjnej. Załączony dokument szczegółowo opisuje podłoże projektu. Zdjęcia z klasy: Galeria zdjęć krok po kroku dokumentuje działania zespołu redakcyjnego podczas realizacji projektu. Dokumenty

MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Zasoby dydaktyczne 1. Pierwszy numer gazetki Nowinki Jedynki. 2. Świąteczne wydanie gazetki Nowinki Jedynki. 3. Opis projektu dla ucznia: Przykładowy WebQuest. 4. Zasoby Class Server: zasoby projektu Młody Reporter.

MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Ocenianie i Standardy Dokumenty umieszczone poniżej zawierają kryteria oceny oraz standardy dla tego projektu edukacyjnego: Ewaluacja: Kryteria oceny przedstawione uczniom w WebQueście. Powiązania ze standardami: Treści nauczania oraz cele kształcenia realizowane poprzez projekt wynikają ze standardów zawartych w podstawie programowej do nauczania języka polskiego, informatyki oraz ścieżki czytelniczo - medialnej. Dokumenty

MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Informacje o szkole i nauczycielach Teresa Prokowska – dyplomowany nauczyciel – bibliotekarz, Opiekun Szkolnego Centrum Informacji Multimedialnej. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Kusocińskiego w Bolesławcu Liczba uczniów: 487, 19 oddziałów Adres: Bolesławiec ul Jana Pawła II 38 c Telefon: Strona www: Grażyna Graczyk – nauczyciel dyplomowany informatyki i matematyki.