Projekt „PODNIESIENIE POZIOMU I JAKOŚCI NAUCZANIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SZKOLACH PODSTAWOWYCH WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO jest finansowany przez Unię Europejską.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYKORZYSTANIE B-LEARNING’U W NAUCZANIU JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO (ANGIELSKI W TURYSTYCE) Joanna Jercha - Malinowska.
Advertisements

Nowoczesne narzędzia wykorzystywane w cyklu polityk publicznych
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
-Witam nazywam się Weronika Zgorzelska oraz Oliwia Kołakowska. -Witam serdecznie 1.Od kiedy pan gra w FC Barcelonie… -W FC Barcelonie gram od 13 roku.
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Zespół Szkół w Starzynie
WYCIECZKA SZKOCJA- ANGLIA
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
Author: Welcome to London's history and culture.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
England Anglia Prepared by: Karol Fryś and Paweł Pajęcki
Webquest Wojciech Korfanty
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
Czyli, czego dowiedzieliśmy się o Londynie.
Projekt „PODNIESIENIE POZIOMU I JAKOŚCI NAUCZANIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SZKOLACH PODSTAWOWYCH WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO jest finansowany przez Unię Europejską.
Znaczenie produktów zbożowych
Segreguję i Ziemię ratuję!
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
WebQuest Jestem ptakiem
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Much, many, a lot of, some,any
Co to jest spacer edukacyjny?
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Małgorzata Lipińska. Zadanie TIK Klasa VI Temat: Słynne miejsca w Londynie.
BRITISH POLITICS AND THE ROYAL FAMILY
Gustaw Morcinek was born in a very poor family. Gustaw Morcinek urodził się w bardzo biednej rodzinie.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
It’s Christmas time!. Konkurs polega na wybraniu poprawnej odpowiedzi. Data zakończenia konkursu: 30 stycznia 2016 Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres:
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
The UK and London. The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, known as the United Kingdom (UK) or Britain is a big country in Europe.
Shakespeare's legacy 400th anniversary. Shakespeare's legacy Konkurs polega na wybraniu poprawnej odpowiedzi. Data zakończenia konkursu: 12 kwietnia 2016.
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
ROBICIE PROJEKT!!! A ja Wam pomogę. Kiedy Wasza mama musi przygotować kolację, czy przejęcie, albo upiec ciasto też realizuje projekt. PROJEKT, A CO TO.
Wykorzystanie technologii informacyjnej w nauczaniu oraz doskonalenie nauczycieli w tym zakresie w Anglii Sprawozdanie z seminarium szkoleniowego dla dyrektorów.
ROYAL FAMILY MATTERS. Consider the following questions: What is the name of the British Royal Family? What is the origin of this name? Who is now the.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Londyn 2015/2016.
Gustaw Morcinek was born in a very poor family.
Tworzenie własnego tekstu: pocztówka
11. Work Praca.
Tworzenie własnego tekstu: pocztówka
Wielka Brytania Prezentacja multimedialna przygotowana w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0.
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego
Zapis prezentacji:

Projekt „PODNIESIENIE POZIOMU I JAKOŚCI NAUCZANIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SZKOLACH PODSTAWOWYCH WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO jest finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego FAMOUS PLACES IN LONDON WEBQUEST Dla klasy VI szkoły podstawowej zaprojektowane przez: Małgorzatę Lipińską Konkurs: „Teach to the future”

WSTĘP Zadaniem uczniów będzie przedstawić słynne miejsca w Londynie. Klasa 12 osobowa zostanie podzielona na 3 grupy, każda po 4 osoby. GRUPA 1- wywiad z kasjerem GRUPA 2- prezentacja w programie Power Point GRUPA 3- interaktywny quiz\quiz w Microsoft Word

GRUPA 1 Przeprowadza wywiad z kasjerem o „London Eye”. GRUPA 2 Wygraliście 1 nagrodę w prestiżowym konkursie- pobyt jednodniowy w pałacu Buckingham. Prezentacja w programie Power Point. GRUPA 3 Z kim chciałbyś sobie zrobić zdjęcie? Wybierz 4 sławne osoby, które można spotkać w Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds, a następnie ułóż o nich quiz w programie Microsoft Word lub interaktywny quiz.

ZADANIA Zadaniem każdej grupy jest przedstawienie swojego miejsca w Londynie tak, aby zachęcić i zaciekawić resztę z klasy, a co za tym idzie pogłębienia wiedzy o kraju anglojęzycznym o którym się uczą na lekcjach. Każda grupa: * postara się ukazać atrakcje danego miejsca * przedstawi podstawowe informacje o danym miejscu * sprawnie wykonuje swoją pracę (sprawiedliwie dzieląc zadania w grupie i współpracując ze sobą) * przedstawia wyniki działań w formie: - prezentacji multimedialnej w programie Power Point (grupa 2) - interaktywnego quizu lub quizu w programie Microsoft Word (grupa 3) - wywiadu (grupa 1) nagranie na dyktafonie\ kamerze. * korzysta ze stron WWW wskazanych przez nauczyciela

PROCES WYWIAD Z KASJEREM O „LONDON EYE” Jesteście grupą przyjaciół ze szkoły, którzy przyjechali do Londynu aby zrobić wywiad o „Oku Londyńskim”, a następnie umieścić ten wywiad na stronie szkoły.

KROK 1 Zaznacz na mapie miejsce w którym znajduje się „Oko Londyńskie”.

MAP OF LONDON

KROK 2 Wyślijcie aktualne zdjęcie z „London Eye” wraz z wiadomością do nauczyciela. W wiadomości napiszcie jaka jest aktualnie pogoda.

KROK 3 uzupełnij tabelkę- wyszukaj i wpisz brakujące informacje. TICKET PRIZE HEIGHT OPENING TIME IN WINTER (FROM OCTOBER TO APRIL) HOW BIG IS THE CAPSULE? HOW MANY PEOPLE CAN BE IN THE CAPSULE? HOW MANY CAPSULES ARE THERE? WHEN WAS IT BUILT? WHY? WHO WAS THE DESIGNER?

KROK 4 Na podstawie tabeli, uzupełnionych informacji ułóżcie pytania i odpowiedzi a następnie nagrajcie je na kamerze. LINKI DO WASZEJ DYSPOZYCJI www.en.wikipedia.org/wiki/londoneye www.365tickets.com www.londoneye.com www.London-Attractions-Map www.camvista.com/england/london/bale.php3

PROCES Prezentacja w Power Point „ŻYCIE W PAŁACU BUCKINGHAM” Jesteście rodziną: mama, tata, syn i córka. Wygraliście pierwszą nagrodą w prestiżowym konkursie i w nagrodę spędzicie weekend w Pałacu Buckingham. Podczas pobytu macie się dowiedzieć jak najwięcej o rodzinie królewskiej, ponieważ po przyjeździe odbędzie się konferencja prasowa, na której przedstawicie uzyskane informacje w programie Power Point.

KROK 1 Zaznacz na mapie gdzie znajduje się Pałac Buckingham.

MAP OF LONDON

KROK 2 Uzupełnij drzewo genealogiczne. Wyszukaj i uzupełnij informacje o brakujących członkach rodziny królewskiej.

The Royal Family Tree

KROK 3 Wyszukaj informacji o rodzinie królewskiej a następnie uzupełnij tabelkę.

What do you know about the Royal Family? 1. What does the Queen have for breakfast? 2. How many pets does the Queen have? 3. How many guards are there for Buckingham Palace? 4. When will Prince William be crowned King of Britain? 5. Does Prince William have a pet? 6. How many children does the Queen have?

KROK4 www.dailymail.co.uk/news/atricle-1055602/white-toast Teraz zróbcie prezentację w programie Power Point. LINKI DO WASZEJ DYSPOZYCJI www.London-Attractions-Map www.en.wikipedia.org/wiki/House_of_Windsor www.dailymail.co.uk/news/atricle-1055602/white-toast www.answers.com/Q/What_do_the_british_royal_family_eat www.woodlands-junior.kent.sch.uk/customs/questions/askus/royalfamily.htm www.photosearch.com

PROCES Z kim chciałbyś sobie zrobić zdjęcie? Jesteście grupą przyjaciół, która przyjechała do Londyńskiego muzeum figur woskowych.

KROK 1 Zaznacz na mapie Londynu gdzie znajduje się muzeum Madame Tussauds.

KROK 2 Uzupełnij tabelę wpisując ogólne informacje o muzeum.

MUSEUM MADAME TUSSAUDS How much are the tickets? What are the opening hours? How many wax figures are there? What’s the address? What’s the telephone number?

KROK 3 O kogo chodzi? Wyszukaj osobę którą można spotkać muzeum kierując się podanymi wskazówkami, a następnie uzupełnij tabelę.

Who is it? 18-20 21-30 31-40 50-70 √ SINGER, ACTRESS THE U.S.A. 2 YEARS MAN WOMAN OCCUPATION COUNTRY 18-20 √ SINGER, ACTRESS THE U.S.A. 21-30 2 VERY IMPORTANT TEENAGERS BRITAIN 31-40 RACING DRIVER ENGLAND 50-70 POLITICIAN POLAND

www.madametussauds.com www.images.google.pl www.London-Attractions-Map LINKI DO WASZEJ DYSPOZYCJI www.en.wikipedia.org/wiki/madametussauds www.madametussauds.com www.images.google.pl www.London-Attractions-Map

EWALUACJA PREZENTACJA W POWER POINT WRAŻENIE ESTETYCZNE NIEESTETYCZNA MAŁO ESTETYCZNA ESTETYCZNA BARDZO ESTETYCZNA STYLISTYKA/ GRAMATYKA ZAWIERA WIELE BŁĘDÓW GRAMATYCZ -NYCH I ESTETYCZNYCH ZAWIERA PARĘ BŁĘDÓW GR. I STYL. ZAWIERA NIEWIELĘ BŁĘDÓW GR. I STYL. JEST PRAKTYCZNIE BEZBŁĘDNA PRZEJRZYSTOŚĆ CHAOTYCZNA, ŻLE ZORGANIZOWA- NA WIĘKSZA CZĘŚĆ JEST NIEPRZEJRZYSTA WIĘKSZA CZĘŚĆ JEST PRZEJRZYSTA W PEŁNI PRZEJRZYSTA

EWALUACJA WYWIAD GRAMATYKA I POPRAWNA WYMOWA ORGANIZACJA PYTAŃ ŹLE ZORGANIZOWANE PYTANIA WIELE PYTAŃ ŹLE ZORGANIZOWANYCH WIĘKSZOŚĆ PYTAŃ DOBRZE ZORGANIZOWANA DOBRZE ZORGANIZOWANE GRAMATYKA I POPRAWNA WYMOWA ZAWIERA WIELE BŁĘDÓW GRAMATYCZ -NYCH I ESTETYCZNYCH ZAWIERA PARĘ BŁĘDÓW GR. I STYL. ZAWIERA NIEWIELĘ BŁĘDÓW GR. I STYL. JEST PRAKTYCZNIE BEZBŁĘDNA KOMUNIKACJA NIEWERBALNA BRAK KOMUNIKACJI NIEWERBAL- NEJ NIEWIELE ELEMENTÓW KOM. NIEWRB. WIELE ELEMENTÓW KOM. NIEWRB. W PEŁNI KOMUNIKUJE SIĘ UŻYWAJĄC ELEMENTÓW NIEWRBAL- NYCH

EWALUACJA QUIZ GRAMATYKA ZAWIERA WIELE BŁĘDÓW GRAMATYCZ -NYCH ZAWIERA PARĘ BŁĘDÓW GRAMATYCZ-NYCH ZAWIERA NIEWIELĘ BŁĘDÓW GRAMATYCZ-NYCH JEST PRAKTYCZ-NIE BEZBŁĘDNA STYLISTYKA ZAWIERA WIELE BŁĘDÓW STYLISTYCZ-NYCH ZAWIERA PARĘ BŁĘDÓW STYLISTYCZ-NYCH ZAWIERA NIEWIELĘ BŁĘDÓW STYLISTYCZ-NYCH ORGANIZAC JA TEKSTU ŹLE ZORGANIZOWANY TEKST WIĘKSZA CZĘŚĆ TEKSTU ŹLE ZORGANIZOWANA WIĘKSZA CZĘŚĆ TEKSTU DOBRZE ZORGANIZOWANA DOBRZE ZORGANIZOWANY TEKST

EWALUACJA OGÓLNA TREŚĆ GROMADZENIE INFORMACJI NIE UDAJE SIĘ PRZEDSTAWIĆ TEMATU INFORMACJA JEST DOBRA ALE SĄ ISTOTNE BRAKI W ORGANIZACJI PRZEKAZ ZAWIERA GŁÓWNE INFORMACJE PRZEKAZ JASNY I SPÓJNY GROMADZENIE INFORMACJI NIE GROMADZI INFORMACJI (NIE UZUPEŁNIA TABEL) GROMADZI NIEWIELE INFORMACJI (W TABELACH WIELE MIEJSC JEST PUSTYCH) GROMADZI WIĘKSZOŚĆ INFORMACJI (W TABELACH WIĘKSZA CZĘŚĆ LUK JEST ZAPEŁNIONA GROMADZI WSZYSTKIE INFORMACJE UMIEJĘTNOŚĆ ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW UCZEŃ JEST SFRUSTROWANY PROJEKTEM, ŁATWO SIĘ PODDAJE UCZEŃ JEST SFRUSTROWANY ALE PRÓBUJE PRACOWAĆ GRUPA MU POMAGA UCZEŃ DOBRZE PRACUJE W GRUPIE UCZEŃ NIGDY SIĘ NIE FRUSTRUJE, A WYMYŚLA RÓŻNE ROZWIĄZANIA PROBLEMU PRACA W GRUPIE/ DZIELENIE SIĘ INFORMACJAMI NIE DZIELI SIĘ INFORMACJAMI Z INNYMI CZŁONKAMI GRUPY, NIE WSPÓŁPRACUJE WYKONUJE NIEWIELE OBOWIĄZKÓW, CZASAMI NIE ZGADZA SIĘ Z GRUPĄ WYKONUJE PRAWIE WSZYSTKIE OBOWIĄZKI, RZADKO SIĘ NIEZGADZA WYKONUJE WSZYSTKIE OBOWIĄZKI, ZAWSZE ZGODNIE WSPÓŁPRACUJE INNE

ZAKOŃCZENIE Gratulacje! Wykonaliście wszystkie powierzone Wam zadania projektu. Wykonane działania pogłębiły Wasze wiadomości i wzbudziły zainteresowania. Mam nadzieję że w przyszłości wybierzecie się w kolejną wirtualną podróż po Londynie.

ŹRÓDŁA www.ac-nancy-metz.fr/enseign/anglais/Henry/geolondon.htm WWW.explore-london.co.uk www.London-Attractions-Map www.camvista.com/england/london/bale.php3 www.365tickets.com www.londoneye.com www.en.wikipedia.org/wiki/londoneye www.en.wikipedia.org/wiki/House_of_Windsor www.dailymail.co.uk/news/atricle-1055602/white-toast www.answers.com/Q/What_do_the_british_royal_family_eat www.woodlands-junior.kent.sch.uk/customs/questions/askus/royalfamily.htm www.madametussauds.com www.images.google.pl www.en.wikipedia.org/wiki/madametussauds