MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Arbitraż inwestycyjny w statystyce
Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
Rozwiązania w technologii MOSS 2007
STRUKTURA PRAWNEJ REGULACJI DOKUMENTACJI ELEKTRONICZNEJ
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
EBPP - nowy trend na rynku
Mgr Paweł Dąbrowski Technika biurowa mgr Paweł Dąbrowski
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
ORGANY I INSTYTUCJE WŁAŚCIWE W SPRAWACH EPIDEMII, EPIZOOTI I EPIFITOZ
Zapanuj nad dokumentami
Fundusze europejskie, a rejestry publiczne Gdańsk, dn bezpieczny i skuteczny dostęp do zawartych w nich danych oraz rozwój systemów udostępniania.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
PRZYGOTOWANIA DO REACH W POLSCE PIOTR ZABADAŁA MINISTERSTWO GOSPODARKI
TERENOWE ORGANY ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved.
Społeczeństwo Informacyjne w województwie podlaskim Podsumowanie realizowanych projektów Nowe planowane projekty Nowe planowane projekty Białystok, 27.
Otwarcie projektu eUrząd dla mieszkańca Opolszczyzny
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
Składanie deklaracji podatkowych – e-Podatki
Informacja nt. stanu realizacji konkursu
System ułatwiający zarządzanie Jednostką
Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
POWIAT WO Ł OWSKI Zamek Piastowski – Siedziba Starostwa Powiatowego KONTAKT: tel.: (4871) tel.: (4871) fax.: (4871)
1. 2 Elektroniczna Dystrybucja Informacji EDI, format XML Wydział Prawa i Administracji Pracownia Komputerowa.
Informatyzacja Urzędu – Obowiązki Prawne
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Lubuska Strategia Ochrony Zdrowia na lata 2010 – 2013.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy.
TELEMATYKA W ZARZĄDZANIU FLOTĄ
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
IBM Software © 2007 IBM Corporation Przepis na System Pracy Grupowej System Pracy Grupowej na platformie Lotus Bogumił Latos +48.
Wpływ informatyki na poprawę funkcjonowania miasta.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny Warszawa, 8 października 2010 r. System Przeciwdziałania.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
Tworzenie infrastruktury informacyjnej dla polskiego
Praktyczne aspekty zarządzania dokumentacją elektroniczną w nowoczesnym urzędzie. Na podstawie doświadczeń Małopolskiego Urzędu.
Województwo Zachodniopomorskie Urząd Miejski w Koszalinie
Spotkanie informacyjne
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Konferencja: e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość? Rafał Sowiński,
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Automatyczna wymiana zawiadomień z Sądami Rejonowymi w myśl Ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej Mariusz Kasperkiewicz Jastrzębia Góra,
SŁUŻBA CYWILNA ZAUFANIE I KOMUNIKACJA …czyli jak budować społeczne zaufanie do instytucji publicznych?
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
Informatyzacja procesów komunikacyjnych związanych z prowadzeniem postępowań przygotowawczych w sprawach karnych („e-prokuratura”) Publiczna prezentacja.
Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych (iSDA) Publiczna prezentacja założeń projektu w ramach POPC 2.1 prok. Marek Zajkowski Dyrektor.
HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE
Protection notice / Copyright noticeCopyright © Siemens sp. z o.o. Siemens IT Solution and Services All rights reserved. MunSol System zarządzania.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Temat: Procedury odwoławcze od decyzji urzędów.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
PORTAL EDUKACYJNY WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO - KOSZALIN Koszalin, marzec 2010 UM Koszalin: Biuro Informatyki Wydział Edukacji Województwo Zachodniopomorskie.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Planistyczne działania wspierające.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Resume kartkówki. Organ administracji publicznej WOJEWODA URZĄD WOJEWÓDZKI ORGAN JEDNOSTKA POMOCNICZA DLA ORGANU (jednostka organizacyjna „obsługująca”
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
Technologia w służbie CUW
Prezentacja systemu eDokumenty
Zapis prezentacji:

MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE

Zarządzanie informacją Agenda Zarządzanie informacją Przeznaczenie MunSol Architektura i komponenty MunSol Bezpieczeństwo i podpis cyfrowy Referencje Pytania i odpowiedzi

Źródła decyzji Decyzja Mądrość Wiedza Informacja Dane

Zmiana sposobów komunikacji kontakty osobiste kontakty telefoniczne Internet SMS przeszłość przyszłość

Elektroniczny obieg dokumentów Zgodność z przepisami prawa System MunSol Elektroniczny system informatyczny dla zarządzania dokumentacją oraz realizacji spraw Elektroniczny obieg dokumentów Zarządzanie sprawami Podpis elektroniczny Zgodność z przepisami prawa Dostęp dla mieszkańców poprzez Internet obejmujący wgląd w sprawy oraz inicjowanie nowych spraw

MunSol – przeznaczenie systemu SYSTEM ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ I SPRAWAMI Wzrost zadowolenia mieszkańców wynikający ze sprawniejszej obsługi, mniejszej liczby wizyt w urzędzie oraz zdalnego dostępu do danych Zwiększenie przejrzystości w funkcjonowaniu urzędu, wynikające z dostępu do informacji, wdrożenia jednolitych procedur oraz narzędzi kontroli pracy Zwiększenie jakości działania urzędu, wynikające z zastosowania podpisu cyfrowego oraz wdrożenia systemu wspierającego system jakości Obniżenie kosztów funkcjonowania urzędu poprzez wyeliminowanie nadmiaru ręcznej pracy, ograniczenie liczby dokumentów papierowych i zarządzanie wiedzą

MunSol – architektura systemu

MunSol – komponenty systemu Internetowy Portal Urzędu (IPU) Składanie pism do urzędu oraz możliwość sprawdzenia statusu własnej sprawy Obsługa Dokumentów i Spraw (ODS) Zarządzanie obiegiem dokumentów (pisma, sprawy, zadania, procesy itp.) Centrum Obsługi Klienta (COK) Rejestracja kontaktów (pisma, notatki, fax, e-mail), wstępna dekretacja Centralne Repozytorium Dokumnetów (CRD) Baza danych dokumentów (kontaktów, pism, spraw, zadań dokumentów wewnętrznych itp.) Archiwum (ARC) Baza dokumentów archiwalnych, obsługa archiwum Pulpit użytkownika „Wirtualne biurko” Administrator Zarządzanie systemem

MunSol – podpis elektroniczny

Internetowy Portal Urzędu (IPU) Obsługa spraw i dokumentów MunSol – eUsługi Karta miejska Internetowy Portal Urzędu (IPU) Obsługa spraw i dokumentów Podpis elektroniczny Inicjowanie spraw Zdalny dostęp Przesyłanie dokumentów Wnoszenie opłat

MunSol – wygląd systemu Etykieta samoprzylepna Potwierdzenie przyjęcia pisma

MunSol – adresaci systemu Administracja centralna Administracja specjalna Ministerstwa Inspekcje państwowe Agencje rządowe Urzędu skarbowe Urzędy centralne Prokuratura Administracja lokalna Służby mundurowe Gminy Policja Powiaty Wojsko Województwa Straż miejska Inne organy administracji

59 jednostek samorządu terytorialnego, w tym: Referencje MunSol 59 jednostek samorządu terytorialnego, w tym: 1 województwo 2 miasta wojewódzkie 7 powiatów 25 miast 24 gminy

Zapraszam do pytań i dyskusji Rafał M. Gęślicki Siemens sp. z o.o. Siemens IT Solution and Services 03-821 Warszawa ul. Żupnicza 11 rafal.geslicki@siemens.com telefon: +48 22 870 9245 mobile: +48 600 333 610