BADANIE OPINII STUDENT Ó W UEP – WIOSNA 2011 Część Ia (pytania 1-5)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Czy uważasz, że na I roku studiów licencjackich powinna być obowiązkowa indywidualna lektura grecka w oryginale?
dr Agnieszka Maciejewska-Karłowska
LEKTORATY.
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska
Średnie z poszczególnych pytań. Ocena jakości dydaktyki Studencka ocena jakości realizacji przedmiotów przeprowadzona w roku akademickim 2011/201 2.
BADANIE OPINII STUDENT Ó W UEP – WIOSNA 2011 Część Ib (pytania 6-9)
Rola studentów w zapewnianiu jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu Warszawskiego.
Reforma szkolnictwa wyższego Stanowisko Zarządu Krajowego Niezależnego Zrzeszenia Studentów Michał Piątek Członek Zarządu Krajowego NZS Student SGH.
Lider projektu - Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego Partner projektu – Związek Nauczycielstwa Polskiego PREZENTACJA PROJEKTU.
Edukacja seksualna w opiniach licealistów
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
TEQUILA\ TELEWYKŁADY W OCZACH STUDENTÓW wyniki ilościowe ankiety audytoryjnej zrealizowanej w latach akademickich: 2004/ / /2007 mgr Joanna.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
SPECYFIKA PRACY BIBLIOTEKARZA UCZELNI ARTYSTYCZNEJ W OPINII CZYTELNIKÓW – PRACOWNIK MERYTORYCZNY, DORADCA CZY PRZYJACIEL? mgr Sławomir Sobczyk Biblioteka.
Ankieta Oceny Zajęć Dydaktycznych
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Prezentacja wyników z Ankiety
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Unikatowy model kształcenia na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi odpowiedzią na potrzeby gospodarki opartej na wiedzy.
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
„Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy”
Seminarium Dobre praktyki w organizacji studiów I stopnia Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechnika Gdańska Prof. dr hab. inż. Alicja.
W jakich aspektach życia (np. kultura, infrastruktura, gospodarka) i dlaczego wspierałbyś swój region, gdybyś posiadał euro z budżetu Unii Europejskiej.
 ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli.
EWALUACJA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA – DANE ZBIORCZE Rok akademicki 2012/2013 Semestr letni.
Edukacja chrześcijańska
Wydział Nauk Społecznych
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Częstochowa, 1 marca 2007 r. Społeczeństwo informacyjne w Częstochowie Opinie uczniów na temat zajęć dydaktycznych prowadzonych w ramach projektu „Społeczeństwo.
Spotkanie z pracownikami I r. Nowe programy nauczania (KRK)
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2013/2014.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
EGZAMINY DYPLOMOWE STUDIA I STOPNIA ROK AKADEMICKI 2015/2016 WYDZIAŁ NAUK O ZDROWIU UMB.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Ankieta Oceny Zajęć 2014/2015. Na zakończenie każdego z semestrów w roku akademickim 2014/2015 tj. w terminie 2 lutego marca 2015 oraz 8 czerwca.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
Interdyscyplinarny program stażowy dla studentów Nauk o Ziemi - 'NoZ na Staż'.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
ANALIZA ANKIET NA TEMAT WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH.
Pedagogika, studia II stopnia
„Promocja zdrowia psychicznego w środowisku akademickim, wsparcie studentów z doświadczeniem kryzysu psychicznego”
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
WYNIKI ANKIET EWALUACYJNYCH
Wstęp do badań społecznych i politologicznych I
Wyniki badań ewaluacji wewnętrznej w ZSZ im
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2015
Pełnomocnik Dziekana Wydziału Biologii ds. praktyk studenckich
Studia pierwszego stopnia
Ewaluacja szkoleń w Giżycku
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
WYDZIAŁ NAUK O ZDROWIU UMB
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Absolwent UwB jako pracownik.
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
WYDZIAŁ NAUK O ZDROWIU UMB
Zapis prezentacji:

BADANIE OPINII STUDENT Ó W UEP – WIOSNA 2011 Część Ia (pytania 1-5)

Próba: 633 studenci studiów stacjonarnych Okres czasowy: 8 kwietnia – 30 maja 2011 Ankieta internetowa w serwisie

STRUKTURA RESPONDENTÓW

1. CZY SPOSÓB PROMOCJI UE W POZNANIU JEST WEDŁUG CIEBIE

1. CZY SPOSÓB PROMOCJI AE/UE W POZNANIU JEST WEDŁUG CIEBIE

2. GDYBYŚ WYBIERAŁ /A JESZCZE RAZ SZKOŁĘ WYŻSZĄ, CZY WYBRAŁ(A)BYŚ UEP?

Najczęstsze uzasadnienia, dlaczego nie: niski poziom nauczania; za dużo teorii za mało praktyki; zajęcia są prowadzone nieumiejętnie.

2. GDYBYŚ WYBIERAŁ /A JESZCZE RAZ SZKOŁĘ WYŻSZĄ, CZY WYBRAŁ(A)BYŚ UEP?

2. GDYBYŚ WYBIERAŁ /A JESZCZE RAZ SZKOŁĘ WYŻSZĄ, CZY WYBRAŁ(A)BYŚ AE/UEP?

3. CZY JESTEŚ ZADOWOLONY /-A Z WYBRANEGO WYDZIAŁU STUDIÓW?

Najczęstsze uzasadnienia, dlaczego nie: na kolejnych przedmiotach poruszana są te same zagadnienia ; bardzo mało zajęć praktycznych; za dużo niepotrzebnych zajęć.

3. CZY JESTEŚ ZADOWOLONY /-A Z WYBRANEGO WYDZIAŁU STUDIÓW?

4. CZY JESTEŚ ZADOWOLONY /-A Z PRACY DZIEKANATU TWOJEGO WYDZIAŁU?

Najczęstsze uzasadnienia, dlaczego nie: panie są zwykle bardzo nieprzyjemne; wieczne problemy przy załatwianiu czegokolwiek, długi czas oczekiwania.

4. CZY JESTEŚ ZADOWOLONY /-A Z PRACY DZIEKANATU TWOJEGO WYDZIAŁU?

5. CZY ODPOWIADAJĄ CI GODZINY PRACY DZIEKANATU TWOJEGO WYDZIAŁU?