KOGO NIE MA W MEDIACH TEGO NIE MA WCALE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedmioty rozszerzone:
Advertisements

FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
SPIN Kreowanie informacji jako zasadniczy element procesu nawiązywania i utrzymywania współpracy z mediami.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Wartość informacyjna wiadomości a kryzys dziennikarstwa
NEGOCJACJE jako proces komunikowania się
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
Polski system medialny
Socjologia mediów.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
Jak bezpiecznie korzystać
Autor: Adrianna Dzikielewska
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
HISTORIA MÓWIONA JAKO NARZĘDZIE ODCZYTYWANIA DZIEDZICTWA SPOŁECZNO- KULTUROWEGO ŚRODOWISKA LOKALNEGO.
Od pijaru do Public Relations
„PR – pozytywne relacje! Kreowanie wizerunku”
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Wystąpienia publiczne.
Agata Blady, Komunikado PR,
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Zadawanie pytań.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Edelman Polska 2007 Confidential Relacje z dziennikarzami AmCham / Edelman Warszawa,
Jest pragnieniem szczęścia drugich. Tolmann Pesch
PRAWA człowieka zaczynają się od praw dziecka Janusz Korczak
Człowiek najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Dlaczego warto studiować socjologię mediów w APS?
Późne dzieciństwo - okres wczesnoszkolny
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
WYCHOWAWCA –JAK BUDOWAĆ AUTORYTET
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Podział i funkcje mass mediów
W jaki sposób bezpiecznie korzystać z internetu?
Mgr. Magdalena Lacek. adres internetowy Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II Zakładka dla rodziców:
Jak bezpiecznie korzystać z internetu?
Jak rozmawiać ze swoim dorastającym dzieckiem
Rok Niniejsza prezentacja dotyczy realizacji części projektu „Otwórz się na siebie” wdrażanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w.
Co to jest komunikacja ? Komunikacja – proces przekazywania (wymiany) informacji między jej uczestnikami. Porozumiewamy się, aby zdobyć informacje, uczyć.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót głowy” WND-POKL /13 Liceum Ogólnokształcące im. J. Iwaszkiewicza,
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia” Izabela Zagrobelna-
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
Niezależność i pluralizm mediów
VIRGIN MOBILE ACADEMY PODPOWIADAMY, JAK W PIĘCIU KROKACH PRZYGOTOWAĆ PREZENTACJĘ KONKURSOWĄ.
SPOTKANIE INFORMACYJNE DLA PRZEDSIĘBIORCZYCH - ROZWÓJ FIRMY W OPARCIU O ŚRODKI UNIJNE Legnicki Park Technologiczny LETIA S.A przygotowała: Aleksandra Kukuła.
Jak napisać dobry REPORTAŻ ???. Reportaż To gatunek dziennikarsko-literacki Reportaż jest relacją z wydarzeń, których naocznym świadkiem był sam autor!
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Przychodzi dziennikarz do redakcji. ...i myśli Albo tworzy!
Regranting – Bon na aktywność Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Zadanie „Pomorski aktywator społeczny –
O Fundacji Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości Fundacja Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości prowadzi działalność od 2003 r. w zakresie: -szkoleniowo - konsultacyjnej.
AKTYWNOŚĆ KOBIET Radosław Mołoń Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.
Na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych,
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
SPOTKANIE Z PRZEDSIĘBIORCAMI „WSPARCIE NA ROZWÓJ FIRMY” PRZYGOTOWAŁA: ALEKSANDRA KUKUŁA Fundusze Europejskie
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Zapis prezentacji:

KOGO NIE MA W MEDIACH TEGO NIE MA WCALE

Wystąpienie realizowane w ramach projektu „Wzmacnianie potencjału Związku Pracodawców Ochrony Zdrowia Dolnego Śląska motorem do rozwoju dialogu społecznego na Dolnym Śląsku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Skoro Polska ma być silna wspólnotami lokalnymi, to zasada bezpośredniego dostępu do lokalnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej jest właśnie warunkiem zrównoważonego rozwoju. W utrwalaniu tej zasady poważne znaczenie mają media.

PRZYCHODNI / GABINETU POZ WIZERUNEK PRZYCHODNI / GABINETU POZ W MEDIACH Wiedza o funkcjonowaniu mediów Umiejętność kontaktowania się z mediami Inicjatywa tematów

KREOWANIE TOŻSAMOŚCI MEDIALNEJ Czwarta władza pomaga i przeszkadza MEDIA RELATIONS

MEDIA INTERESUJĄ SIĘ CZŁOWIEKIEM / FIRMĄ GDY JEST: osobą wybitną, lub pełniącą ważną funkcję uczestnikiem lub świadkiem ważnego wydarzenia stroną konfliktu ofiarą

Strategia komunikacji KTO? KIEDY? GDZIE? Z KIM? O CZYM? PO CO? JAK?

AUTOREDAKCJA: WYBÓR MEDIÓW I ROLI DO ODEGRANIA POZNANIE FUNKCONOWANIA MEDIÓW I PSYCHOLOGII DZIENNIKARSTWA SZUKANIE DROGI DOSTĘPU DO MEDIÓW NAUKA JĘZYKA MEDIÓW

Formy kontaktów w relacjach z mediami oficjalne nieformalne w sytuacjach kryzysowych

JAK UDZIELAĆ INFORMACJI MEDIOM: Przygotuj się do wywiadu. Na etapie przygotowania przekazu pomyśl o odbiorcy. Podziel media na grupy. Przyznaj się jeśli czegoś nie wiesz. Jeżeli coś obiecujesz dziennikarzowi dotrzymaj słowa.

DOBRE RADY: Nie lekceważ dziennikarzy będąc nieprzygotowany/a na spotkanie z nimi. Nie unikaj kontaktów z mediami. Nie próbuj kupić dziennikarza. Nie spóźniaj się na spotkania z dziennikarzami. Nie skracaj spotkań, nie przekładaj i nie zapominaj o nich. Nie bojkotuj nieprzychylnych Ci mediów i dziennikarzy, nie odmawiają im wypowiedzi. Nie atakuj prasy.

DOBRE RADY: Nie kłam dziennikarzowi. Nie komentuj tego, co pisze dziennikarz. Dziennikarzy nie należy mierzyć jedną miarą. Pamiętaj, że dziennikarze są sceptyczni. Muszą dostarczać do redakcji interesujące materiały. Staraj się być pierwszym i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji.

DOBRE RADY: Pamiętaj, że dziennikarz może pomylić to co oficjalne z nieoficjalnym. Myśl jak wydawca. Konstruując przekazy bierz pod uwagę cykl wydawniczy. Poznaj terminy deadline’ów Pamiętaj, że dziennikarze mają mało czasu. Na etapie przygotowania przekazu pomyśl o odbiorcy.

DOBRE RADY: Rozmawiaj nawet wtedy gdy nie masz nic do „sprzedania w mediach”. Bądź pomocny/a - przekazuj dziennikarzowi informację nawet jeśli nie dotyczą one twojej firmy / organizacji. Ustal z dziennikarzem jaką formę kontaktu preferuje.

obiektywizmu i sprawiedliwości Nie oczekuj od mediów obiektywizmu i sprawiedliwości

Wystąpienie zrealizowane w ramach projektu „Wzmacnianie potencjału Związku Pracodawców Ochrony Zdrowia Dolnego Śląska motorem do rozwoju dialogu społecznego na Dolnym Śląsku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.