R&G PLUS Sp. z o.o..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czynniki wzrostu komunikacji miejskiej na przykładzie Białej Podlaskiej Kielce 9 października 2012 r.
Advertisements

20 lat funkcjonowania Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
SOT System Obsługi Transportu
KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
Zarządzanie transportem KURS INŻYNIERSKI
Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
W MINISTERSTWIE TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 25 listopad 2004 rok
Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Organizacja transportu publicznego w Metropolii Zatoki Gdańskiej – stan istniejący i kierunki rozwoju Hubert Kołodziejski – Metropolitalny Związek Komunikacyjny.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
Analiza bezpieczeństwa osób i mienia na terenie zarządzanym przez PKP PLK S.A. Rok 2010.
Przyszłość technik satelitarnych w Polsce
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Hybrydowy Kontroler NetAXS™
POWIAT WO Ł OWSKI Zamek Piastowski – Siedziba Starostwa Powiatowego KONTAKT: tel.: (4871) tel.: (4871) fax.: (4871)
Co to jest R&G ? R&G to wiodący producent:
WinPakSE/PE Zintegrowany System Ochrony Obiektów
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Płać komórką za bilet! mPay S.A. Płać komórką za bilet w Kraśniku.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
System rozliczania czasu pracy w procesach produkcyjnych MX-RCPP
TELEMATYKA W ZARZĄDZANIU FLOTĄ
H.E.R. System Elektroniczny system do obsługi sesji []
BARIERY TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Witamy w systemie viaTOLL
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Zachodnia technologia, polska myśl techniczna
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
RAPORT KOŃCOWY Działanie 4.2. Rozwój usług i aplikacji dla ludności
mgr inż. Magdalena Lubiecka-Budzanowska
Gorzów Wielkopolski 5 maj 2014 r.
KS-EWD Elektroniczna Wymiana Danych
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
Małe i średnie przedsiębiorstwa w drodze do Unii Europejskiej „ kapitał i nowe technologie”
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Podstawowe elementy architektoniczne pojazdypojazdy infrastruktura drogowa terminale publiczne terminale osobiste repozytorium czasu rzeczywistego indywidualne.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
FAQ. Jeden numer - FAQ 2© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być.
BIURO KWIATOWE FLOWER Alicja Żurek gr. HISTORIA BIURA Biuro kwiatowe „FLOWER” powstało w 1997 roku we Wrocławiu. Firma posiada 16 oddziałów w całej Polsce.
Komisja Torowa IGKM „Techniczne i środowiskowe aspekty rozwoju tramwaju i metra w Warszawie” System monitorowania zwrotnic tramwajowych sterowanych automatycznie.
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
1 ANDRZEJ MAREK LENART STAROSTA KONECKI Wpływ projektu „e-Świętokrzyskie” na rozwój informatyzacji w powiecie koneckim Kielce, 6 październik 2009r.
Działania Białostockiej Komunikacji Miejskiej w ramach projektu: „Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku- Etap.
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych INWESTYCJE ZAGRANICZNE W 2005 ROKU I ROLA PAIiIZ PAIiIZ Warszawa, 27 kwietnia 2006.
Informacja o wdrożeniu systemu PEKA PIERWSZY TYDZIEŃ Dane, problemy i podjęte działania naprawcze Poznań, 8 lipca 2014.
Poznańska Elektroniczna Karta Aglomeracyjna Warsztaty: Szczecińska Karta Metropolitalna,
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Justyna Wieczorkiewicz-Molendo Biuro ZIT WrOF Urząd Miejski Wrocławia Mechanizm Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych /ZIT/ jako nowe rozwiązania dla.
Res Publica Nowa Fundacja Res Publica im. H. Krzeczkowskiego Program DNA Miasta.
Aspekty wdrożenia wybranych modułów w innych województwach Jadwiga Miśkiewicz Wiceprezes CA Consulting S.A. Kierownik projektu – etapu I.
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Program Operacyjny Polska Wschodnia

Program Operacyjny Polska Wschodnia
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
MZA Warszawa to dzisiaj jeden z większych przewoźników w naszym Regionie,  posiada na stanie 1’360 autobusów  zatrudnia ponad 3’500 kierowców  codziennie.
LOTOS Kolej sp. z o.o. Prezentacja Spółki 19 kwietnia 2019.
Kierowca – najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym pojeździe
Zapis prezentacji:

R&G PLUS Sp. z o.o.

INFORMACJE OGÓLNE Lokalizacja R&G – Polska, UE, ul. Traugutta 7 39-300 Mielec ZEiMP Sp. z o.o. – Zakład produkcyjny R&G PLUS Sp. z o.o. – Dział Konstrukcyjny i Dział Marketingu PZI Taran Sp. z o.o. – firma informatyczna Zatrudnienie* 234 osób – ZEIMP Sp. z o. o. 63 osoby – R&G PLUS 26 osób – PZI Taran Sp. z o. O Obrót w 2010 r. – ogółem 14 mln € Nasz cel: Ten kto rezygnuje z bycia lepszym od konkurencji, zrezygnował z bycia dobrym * wg danych na dzień 31 grudnia 2010r.

GŁÓWNI KLIENCI ZAGRANICZNI SŁOWACJA: Zilina, Presov, Nitra, Bratislava CZECHY: Tabor, Karlovy Vary WĘGRY: Budapest, Siofok, Kaposvar LITWA: Kaunas UKRAINA: Kiev RUMUNIA: Galati, Ploiesti, Giurgiu, Craiova, Cluj Napoca SZWECJA: Malmo SYRIA

GŁÓWNI KLIENCI W POLSCE MZK Szczecin MPK Poznań PKT Katowice SKM Gdańsk MPK Łódź ZKM Gdynia MPK Kraków PESA Bydgoszcz MZA Warszawa MPK Częstochowa i inni … ponad 150 klientów MZK Zielona Góra PKP Intercity MZK Kielce ZTM Rybnik MKS Mielec MZK Rzeszów MPK Lublin KM Głogów MPK Tarnów ZTM Lublin

OMÓWIENIE WDROŻENIA SYSTEMU MKM Dostawa, uruchomienie i modernizacja istniejącego nowoczesnego zintegrowanego systemu zarządzania i wdrożenie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej dla Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Mielcu w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury techniczno-komunikacyjnej lokalnego transportu publicznego w Mielcu wraz z wymianą taboru autobusowego

ZAKRES DOSTAW I WDROŻENIA karty bezkontaktowe MKM wyposażenie serwerowni wyposażenie pojazdów w system pokładowy stanowisko personalizacji kart stanowiska doładowań kart stanowisko kontroli biletowej czytniki kontrolerskie stanowisko dyspozytora stacjonarne terminale doładowań kart tablice informacyjne na przystankach serwer aplikacyjny - oprogramowanie serwer WWW - oprogramowanie

Łączność lokalna w zajezdni MKS Elementy dostaw i wdrożenia Operator GSM Łącze GPRS POK Łącza internetowe Terminal INTERNET Łącza internetowe Łącze GSM i GPRS Siedziba MKS Łączność lokalna w zajezdni MKS Autobus MKS

Mielecka Karta Miejska (MKM) Elektroniczna karta zbliżeniowa, na której zapisane są wszelkie niezbędne informacje pozwalające na jej funkcjonowanie w Systemie MKM Karta MKM

Wyposażenie serwerowni MKS Serwer aplikacyjny produkcji IBM Serwer komunikacyjny produkcji IBM Serwer WWW produkcji IBM Router korporacyjny Netasq System wykonywania kopii bezpieczeństwa 19” szafa serwerowa IBM Zasilacz awaryjny Oprogramowanie systemowe Oprogramowanie antywirusowe Serwery IBM w siedzibie MKS

Wyposażenie pojazdów - informacja pasażerska Tablica wewnętrzna LED Tablica numerowa LED Autokomputer SRG-4000P Czytnik kontrolera Tablica boczna LED Autobus Solaris z czołową tablicą LED

Wyposażenie pojazdów - System biletowy Bileterka kierowcy Rejestracja karty MKM Moduły autokomputera Wnętrze autobusu Tedom z kasownikami KRG-6B3

Stanowiska pracy - stanowisko dyspozytora Lokalizacja na mapie Google Stanowisko dyspozytora - fonia Monitor nadzoru Stanowisko dyspozytora - raporty Nadzór nad flotą

Stanowiska personalizacji - obsługa wniosków i wydawanie kart imiennych Punkt personalizacji kart MKM < --- Drukarka do kart (personalizacja imienna) Punkt personalizacji kart MKM w siedzibie MKS

Stanowiska sprzedaży - zakup usług przewozowych na karcie Zapis środków i kontraktu Punkt sprzedaży ul. Szeroka

Stacjonarne terminale - terminal doładowań Zasilanie z baterii i solarne Łącze GPRS Samoobsługa Terminal doładowań

Oprogramowanie aplikacyjne - oprogramowanie dla dyspozytora Alarmy Ekran podglądu

Oprogramowanie aplikacyjne - oprogramowanie dla dyspozytora Tabliczka autobusu Aktualny stan pojazdów

Oprogramowanie aplikacyjne - oprogramowanie dla dyspozytora Tabliczka autobusu Wizualizacja realizacji pracy na linii (na przykładzie linii 14)

Informacja przystankowa - etap realizacji do 22.07.2011 r. Tablica LED dla pasażera – na przystanku

Informacja przystankowa Informacja dla dyspozytora

Informacja przystankowa Informacja w internecie dla pasażera - (zakładka „Pełny ekran”) Przykładowe linki: Suwałki : http://217.98.72.70/ Kowno : http://googlemap.kvt.lt/google_map/

Dziękujemy za uwagę R&G http//:www.rg.com.pl TARAN: http//:www.taran.com.pl