Informacje o projekcie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

Konstruowanie programu nauczania
Informacje o projekcie
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Autorzy Dokumenty
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
ETwinning- w naszej szkole opr. A. Rolicz. Istota eTwinning eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Marzenia o podatkach WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
PODSTAWY PRAWNE. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 20 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania,
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
PLANOWANIE WYMIARU GODZIN OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
TARGI
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
Pisanie i modyfikowanie programów, pisanie innowacji i projektów edukacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej Joanna Dembowa.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
FASCYNUJACY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „Okolice jakich nie znamy” GRUPA PROJEKTOWA NR 8 OPIEKUNOWIE: Barbara Michael-Konarska Iwona Sławska.
Informacje na temat lekcji
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Sprawdzian szóstoklasisty
Aktywne doskonalenie – kompleksowe wsparcie dla szkół i przedszkoli we Wrocławiu Program nauczania.
Monitorowanie realizacji zapisów ramowych planów nauczania.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Zmiana ustroju szkolnego i jej konsekwencje
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
Zapis prezentacji:

Informacje o projekcie Zakres nauczania Wychowanie fizyczne , zajęcia z wychowawcą. Przedział wiekowy 14-16 lat Zaplanowanie wycieczki rowerowej dla klasy. Wykorzystanie komputera do wyznaczenia trasy wycieczki oraz określenia miejsc atrakcyjnych turystycznie. Cele Opis Projekt przeznaczony dla uczniów gimnazjum. Uczniowie podzieleni na pięcioosobowe grupy, za pomocą komputerów, planują wycieczkę rowerową dla własnej klasy po najbliższej okolicy. Wyznaczają trasę za pomocą Google Map, określają jej długość, planują odpoczynki wyszukując w sieci miejsca atrakcyjne turystycznie. Uczniowskie notebooki NTT z Windows XP Home Edition, Microsoft Office, aparaty fotograficzne, telefon komórkowy Oprogramowanie Ten szablon został utworzony, aby ułatwić nauczycielowi tworzenie własnej prezentacji Wirtualnej Wizyty w Klasie. Użyj go, aby przedstawić swój projekt edukacyjny, który uznajesz za wyjątkowo interesujący. W ten sposób możesz podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi nauczycielami w swojej szkole i nie tylko. Jak to zrobić: Postępuj zgodnie z poszczególnymi punktami na kolejnych slajdach i uważnie przeczytaj załączone dokumenty. Po wprowadzeniu wszystkich niezbędnych informacji, dokumentów i multimediów usuń niepotrzebne komentarze. Informacja: Aby wprowadzić tytuł swojej Wirtualnej Wizyty w Klasie należy wybrać z menu Widok, Wzorzec slajdów i wprowadzić w polu tekstowym tytuł projektu. W ten sam sposób można dokonać edycji przykładowego rysunku. Dzięki temu na każdym slajdzie pojawi się odpowiedni tytuł i zdjęcie z Twojego projektu. Pod przyciskiem Pakietu Office znajduje się funkcja Zapisz jako… w ten sposób można zachować projekt jako prezentację programu PowerPoint. Prezentacja jest gotowa do pokazywania w klasie. Wycieczka, komputer, rower Słowa kluczowe Autorzy Marek Sobczak, nauczyciel wychowania fizycznego Gimnazjum nr 1 im. Ks. S. Konarskiego w Jarocinie Dokumenty

Działania nauczyciela Zdjęcia z realizacji projektu W dokumentach tekstowych znajdujących się poniżej przedstawiłem moje działania jako nauczyciela opiekun projektu. Znajdują się tam opisy celów projektu, planowania i zarządzania nim, a także wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych. W jednym z plików znajduje się korespondencja e-mail prowadzona z uczniami w ramach zarządzania projektem. Zdjęcia z realizacji projektu Aby otworzyć załączone dokumenty, należy dwukrotnie kliknąć ikonę przedstawiającą żądany dokument. Wykonanie kolejnych kroków opisanych w dokumentach pozwoli na wprowadzenie informacji dotyczących projektu. Dokumenty

Zasoby dydaktyczne Prace uczniów Poniżej zamieszczam dokumenty stanowiące pomoce dydaktyczne dla uczniów podczas realizacji projektu. Były nimi zadania zamieszczone w dokumencie tekstowym, przykładowa mapa Gminy Jarocin, karta wycieczki. Prace uczniów Na tym slajdzie należy umieścić informacje dotyczące użytych w projekcie zasobów, instrukcji dla uczniów. Aby dołączyć wszystkie zasoby wykorzystane w projekcie należy wykonać następujące czynności: Z menu Wstawianie wybrać funkcję Obiekt. Wybrać Utwórz z pliku… i wybrać Przeglądaj…. Znaleźć i zaznaczyć odpowiedni plik. Wybrać polecenie Wyświetl jako Ikonę, a następnie Zmień ikonę, co pozwoli na wybranie odpowiedniej ikony i wprowadzenie nazwy pliku. Przyciskiem OK należy potwierdzić poprawność powyższych akcji. Aby umieścić ikonę pliku w żądanym miejscu, należy skorzystać z metody „przenieś i upuść”. Dwukrotne kliknięcie wybranej ikony otworzy zasób. Aby można było otwierać zasób po uruchomieniu prezentacji, należy z menu Wstawianie wybrać funkcję Akcja, a następnie opcję Akcja obiektu ustawić na Otwórz. Dokumenty

Ocenianie i standardy Kryteria oceny Na etapie planowania wraz z uczniami ustaliliśmy, że praca w projekcie będzie oceniana dwukrotnie. Pierwszy raz ocenianie odbyło się na etapie wyboru najlepszej pracy uczniowskiej, drugie na zakończenie projektu, gdzie każdy uczeń miał możliwość samooceny oraz oceny wkładu innych uczniów uczestniczących w projekcie. Powiązanie ze standardami Tematyka projektu oraz działania wykonywane w trakcie jego realizacji ściśle pokrywają z podstawą programową kształcenia ogólnego dla III etapu edukacyjnego oraz celami kształcenia z wychowania fizycznego. Aby dodać wszystkie zasoby dotyczące oceniania i standardów, jakie powstały w trakcie projektu należy: Z menu Wstawianie wybrać funkcję Obiekt. Wybrać Utwórz z pliku… i wybrać Przeglądaj…. Znaleźć i zaznaczyć odpowiedni plik. Wybrać polecenie Wyświetl jako Ikonę a następnie Zmień ikonę co pozwoli na wybranie odpowiedniej ikony i wprowadzenie nazwy pliku. Przyciskiem OK należy potwierdzić poprawność powyższych akcji. Aby umieścić ikonę pliku w żądanym miejscu należy skorzystać z metody „przenieś i upuść”. Dwukrotne kliknięcie wybranej ikony otworzy zasób. Aby można było otwierać zasób po uruchomieniu prezentacji, należy z menu Wstawianie wybrać funkcję Akcja, a następnie opcję Akcja obiektu ustawić na Otwórz. Aby wprowadzić informacje o standardach, jakie wykorzystuje projekt należy otworzyć dokument Powiązanie ze standardami i wprowadzić odpowiednie informacje. Umieszczone w dokumencie linki mają na celu ułatwienie powiązania projektu z konkretnymi standardami. Dokumenty

Gimnazjum nr 1 im. ks. S. Konarskiego w Jarocinie Marek Sobczak Nauczyciel dyplomowany wychowania fizycznego Absolwent AWF we Wrocławiu Trener i sędzia koszykówki W szkole pracuję od 12 lat. Gimnazjum nr 1 im. ks. S. Konarskiego w Jarocinie ul. Tadeusza Kościuszki 25 63-200 Jarocin tel. 62 747 26 76 e-mail: gimjarocin@wp.pl www.gimnazjum-jarocin.pl Na tym slajdzie należy wprowadzić informacje i zdjęcia przedstawiające szkołę i nauczyciela prowadzącego projekt.