Kompleksowy Program Dla Firm

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

Program Narzędziownia
Ewidencja Wyposażenia PL+
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Program Narzędziownia
Rodzina oprogramowania gastronomicznego Quad
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Cena: 59 zł brutto To prosty w obsłudze program komputerowy do generowania dokumentów sprzedaży za towary i usługi, przelewów bankowych i dokumentów kasowych.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Internetowa Platforma Przetargowa ww.aukcje-przetargi.pl
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Evident – Środki Trwałe
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Cena: 128 zł brutto Program komputerowy przeznaczony do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów z ewidencją sprzedaży i zakupów.
Instrukcja dla Świadczeniodawców
InfinitERP prezentacja systemu.
Co to jest System XL ? System XL System XL jest to pakiet programów do obsługi księgowości małych i średnich firm.małych i średnich firm Jest oparty na.
Zintegrowane systemy informatyczne – Projekt systemu kadrowo-płacowego w firmie energetycznej Adam Woronowicz.
Wykonawcy:Magdalena Bęczkowska Łukasz Maliszewski Piotr Kwiatek Piotr Litwiniuk Paweł Głębocki.
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
SYSTEM ZARZĄDZANIA ŚRODKAMI OCHRONY INDYWIDUALNEJ
Nowoczesny system zarządzania firmą
Twoje narzędzie do pracy grupowej
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Sektor Aplikacji Medycznych
AKREDYTACJA LABORATORIUM Czy warto
Wykonanie: Iwona Szatkowska. Uwaga! Wszystkie opisane w instrukcji operacje oparte są o zapowiedzi oraz projekty odpowiednich ustaw i rozporządzeń. Te.
System wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem - PROSPERITY (c) 2001 PowerLine Computers.
Podstawowa obsługa magazynu.
REJESTRACJA CZASU PRACY
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.

Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Kontakt: Adam Jarus tel
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Podstawy działania wybranych usług sieciowych
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
PARENTIS działa na rynku od 2001 roku. Dział Informatyki może poszczycić się wieloma wdrożeniami oraz specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dla firm.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
KS-ZZL Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Program do inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Dlaczego My? Ponieważ, … … możesz liczyć na naszą wiedzę i doświadczenie … masz do dyspozycji 40 profesjonalistów … uzyskujesz dostęp do nowoczesnego.
NASZE B2B B liżej wspólnego B iznesu. Tematy :  Konsorcjum Elmega – o nas  Projekt B2B  Założenia platformy SII  Praktyczne zastosowania SII  Korzyści.
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
KONTROLA ZARZĄDCZA - 1 Kontrolę zarządczą stanowi ogół
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Wady i zalety pracy w chmurze
{ Wsparcie informacyjne dla zarządzania strategicznego Tereshkun Volodymyr.
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Ewidencja Wyposażenia PL+
Zapis prezentacji:

Kompleksowy Program Dla Firm e-Laboro Kompleksowy Program Dla Firm

autor programu: mgr inż. Adrian Sorbian

firma Elaboro dystrybutor programu od 10 lat nieprzerwanie obecna na polskim rynku komputerowym lider branży w województwie zachodniopomorskim zatrudniająca wysokiej klasy specjalistów szeroki wachlarz działalności handlowej firmy Logos pozwala na bieżącą i dogłębną analizę zmian i potrzeb zachodzących w nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwem nasze doświadczenie poparte rzetelną wiedzą i kompetencją przekłada się na sukces innych firm Firma Elaboro to gwarancja solidności, odpowiedzialności i fachowości.

laboro (łac.) – praca „labor omnia vincit” (łac.) - nasze motto: „labor omnia vincit” (łac.) - praca zwycięża wszystko Platon

spis treści: idea i założenia programu zalety programu e- Laboro prezentacja konkretnych rozwiązań moduły programu (sekcja kosztorysy) podsumowanie, prezentacja on line

idea i założenia programu Program e-Laboro powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku związanego z nowoczesnym zarządzaniem sektorem małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Naszym naczelnym założeniem było takie ujęcie poszczególnych działów i pionów firmy by tworzyły one jasny i całościowy obraz faktycznego jej stanu Jedynie kompleksowa wiedza daje kadrze zarządzającej możliwość podjęcia szybkich i co najważniejsze właściwych decyzji, mających wpływ na całą firmę.

zalety programu e-Laboro elastyczność, dostosowanie do indywidualnych potrzeb każda firma charakteryzuje się specyficznymi potrzebami i wymaga indywidualnego podejścia. Jako twórcy oprogramowania jesteśmy w stanie zapewnić szybkie dostosowanie produktu do indywidualnych i zmieniających się potrzeb danej firmy, uwzględniając specyfikę każdej branży. Unikalność tego rozwiązania daje nam możliwość ciągłej rozbudowy programu o nowe moduły, a co za tym idzie ciągłego ulepszania i usprawniania działalności naszego produktu

zalety programu e-Laboro kompleksowość program e-Laboro obejmuje funkcjonowanie wszystkich działów firmy: - obsługa budżetu budowy - zakup i zamówienia materiałów -sprzedaż i rozliczenie sprzedaży - księga handlowa - kadry i płace - środki trwałe i wyposażenie - obsługa produkcji - moduł do kontaktów B2B - obieg dokumentów, komunikacja współpracując między sobą działy te tworzą kompleksowy system wspomagający zarządzanie firmą, co pozwala na pełne wykorzystanie jej potencjału

zalety programu e-Laboro przejrzystość, klarowny obraz w funkcjonowaniu firmy stanowi najważniejsze źródło wiedzy wspomagające zarządzenie, daje możliwość podjęcia właściwych decyzji, szybkiej reakcji na zachodzące zmiany. Daje możliwość obserwacji wszystkich zdarzeń zachodzących w firmie. Nawet będąc z dala od firmy można sprawdzić raporty finansowe, sprzedaż, stan magazynu czy też zobaczyć kto jest w danej chwili w pracy

zalety programu e-Laboro mobilność program e- Laboro daje możliwość prowadzenia firmy z dowolnego miejsca, o dowolnej porze i przy użyciu dowolnego urządzenia mającego dostęp do Internetu. Działa równie dobrze na komputerach stacjonarnych, jak i na notebooku czy telefonie komórkowym. Dzięki temu umożliwia łatwe stworzenie jednolitego systemu informatycznego firmom np. terytorialnie rozproszonym, posiadającym liczne oddziały, filie i magazyny oraz mobilnych pracowników (np. przedstawicieli handlowych)

zalety programu e-Laboro bezpieczeństwo to aspekt do którego przywiązujemy szczególną uwagę. Nasz produkt wyposażony jest w automatyczny mechanizm robienia kopii, ponadto posiada mocne kodowanie protokołu z certyfikatem RSA (podobne jak w bankach). Dodatkowo wprowadzono zabezpieczenia dostępu do systemu po numerze IP użytkownika oraz zabezpieczenie programu hasłem

zalety programu e-Laboro przyjazny dla użytkownika program e-Laboro wykorzystuje zarówno Internet jak i standardową przeglądarkę internetową. Dlatego program jest łatwy we wdrożeniu i nie wymaga długotrwałych szkoleń. Praca jest w dużej mierze intuicyjna, wspomagana graficznymi ikonami ułatwiającymi realizację poszczególnych funkcji, obrazowo prowadzi użytkownika przez poszczególne operacje 'za rękę'. Przyswojenie zasad pracy z systemem nie powinno sprawiać problemów nawet osobom bez długiej praktyki w pracy z komputerem

zalety programu e-Laboro wsparcie techniczne oferujemy efektywny system szkoleń oraz fachową opiekę nad programem. Wdrożenie programu zakończy się wykonaniem testów akceptacyjnych

zalety programu e-Laboro aktualizacja oprogramowania dzięki wykorzystaniu Internetu reakcja na zgłaszane problemy jest praktycznie natychmiastowa. Zbędny staje się np. dojazd do firmy, gdyż wszelkie zgłaszane problemy oraz wprowadzane aktualizacje odbędą się drogą internetową. Przesyłane przez e- mail w postaci spakowanej wraz z instrukcją obsługi. Po rozpakowaniu do katalogu docelowego wywoła program serwisowy, który zaktualizuje strukturę bazy danych.

Prezentacja konkretnych rozwiązań obsługa budżetu budowy program e-Laboro posiada możliwość wgrywania plików z programu Norma i tworzenia za jego pomocą Budżetu Budowy. Budżet taki jest:   - edytowalny - zawiera wszystkie pozycje RMS z pliku Norma - zawiera szczegółowy opis pozycji RMS Pod budżet podpięte zostaną faktury zakupu i dokumenty WZ, które dostarczane będą przez dostawców. Pozwoli to na rozliczanie budowy on-line bez strat czasowych związanych z przesyłaniem dokumentów do centrali firmy

Prezentacja konkretnych rozwiązań zakup i zamówienia materiałów Kierownicy budowy mają możliwość przyjęcia faktury sprzedaży od dostawcy bądź WZ od dostawcy bezpośrednio na budowie, za pomocą komputera bądź innego urządzenia mobilnego wyposażonego w przeglądarkę, następnie podpięcia tego dokumentu pod pozycję RMS z budżetu budowy na zamówieniu zakupu dostępna jest możliwość specyfikacji pozycji: wyposażenia, środków trwałych, usługi (sprzętu), materiałów budowlanych bądź handlowych dokumenty zakupu mają możliwość opisu, komentarza i podpięcia pod niego odpowiedniego pliku np. skanu Przy fakturach obejmujących towar bądź usługi rozliczane na kilka budów istnieje możliwość podziału ręcznego kosztów, bądź też podziału kosztów wg wykorzystania na poszczególnych budowach danej usługi lub towaru (dla działu księgowości).

Prezentacja konkretnych rozwiązań sprzedaż i rozliczenie sprzedaży dokumenty sprzedaży powiązane są z rozliczeniem budowy: - materiałowym - środkami trwałymi i wyposażeniem pozostałym po budowie Dokumenty sprzedaży mają możliwość autoryzacji przez osobę upoważnioną przez Zarząd firmy

Prezentacja konkretnych rozwiązań księga handlowa po przyjęciu przez kierownika budowy i autoryzacji przez osobę wyznaczoną z ramienia Zarządu, księgowość po weryfikacji dokumentu posiada możliwość zaksięgowania do księgi handlowej poprzez wybranie schematu dekretacji Dokumenty automatycznie dekretowane przez schemat funkcjonujące w firmie to: Faktura zakupu / korekty zakup, Faktura sprzedaży / korekty sprzedaży, Przychód wew., Rozchód wew., KP / KW, Obsługa wyciągów bankowych, Przesunięcie magazynowe, Płace Program posiada pełne i elastyczne raporty i zestawienia

Prezentacja konkretnych rozwiązań kadry i płace Pełne kadry i płace z podziałem na tabelę kosztów rozłożonych na budowy prezentują się następująco: - płace liczone z pozycji na liście płac netto i brutto - realizacja listy płac dekretuje do księgi handlowej - współpraca z płatnikiem - umowy zlecenia Rozliczenie listy płac pracowników pracujących w firmach podwykonawców

Prezentacja konkretnych rozwiązań środki trwałe i wyposażenie - środki trwałe i wyposażenie z umiejscowieniem gdzie aktualnie są i kto jest za nie odpowiedzialny (zgodnie z normą ISO) - amortyzacja i rozliczenie kosztów z podziałem na budowy na których były wykorzystywane - stały podgląd środków aktualnie będących w centrali - elastyczne rozliczenie czasu używania środków trwałych i wyposażenia

Prezentacja konkretnych rozwiązań moduł B2B (biznes to biznes) - możliwość kontaktów z kontrahentami poprzez stronę www - organizacja „mini” przetargów na zakup materiałów budowlanych - szukanie pracowników i składanie przez nich ofert CV - możliwość sprzedaży i zamówień na materiały, które chcemy sprzedać - możliwość składania oferty poprzez stronę www

Prezentacja konkretnych rozwiązań obieg dokumentów, komunikacja Do każdego dokumentu zapisanego do programu istnieje możliwość dodania skanu tegoż dokumentu. Program ponadto zawiera: - listę plików używanych w codziennej pracy (ustawy, przepisy, oferty) pliki te dostępne będą on-line z podziałem na uprawnienia - moduł komunikatora wew. służący do wymiany informacji i poleceń w firmie

Moduły programu sekcja kosztorysy dokumenty

Moduły programu sekcja kosztorysy harmonogram budowy

Moduły programu sekcja kosztorysy harmonogram robót

Moduły programu sekcja kosztorysy harmonogram materiałów

Moduły programu sekcja kosztorysy harmonogram sprzętu

Moduły programu sekcja kosztorysy pracownicy

Moduły programu sekcja kosztorysy spis faktur zakupu

Moduły programu sekcja kosztorysy w przetargach

Moduły programu sekcja kosztorysy inny dział

Moduły programu sekcja kosztorysy edycja budżetu

Moduły programu sekcja kosztorysy działy

Moduły programu sekcja kosztorysy pozycje

Moduły programu sekcja kosztorysy robocizna

Moduły programu sekcja kosztorysy materiały

Moduły programu sekcja kosztorysy sprzęt

Moduły programu sekcja kosztorysy daty

Moduły programu sekcja kosztorysy plan odbiorów

Moduły programu sekcja kosztorysy realizacja odbiorów

po przerwie zapraszamy na prezentację programu on line Krótka przerwa po przerwie zapraszamy na prezentację programu on line