Racjonalne gospodarowanie pomieszczeniami Uczelni Henryk Zioło listopad 2012r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uniwersytet Warszawski
Advertisements

KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
Programy studiów doktoranckich w świetle nowych regulacji prawnych Agata Wroczyńska i Paweł Stępień Uniwersytet Warszawski 2 października 2012 r.
Wewnętrzny system zapewniania jakości KSZTAŁCENIA
Strategia rozwoju Uniwersytetu Opolskiego w latach
SYSTEMY WYSZUKIWANIA INFORMACJI
Nowelizacja ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki Ustawa z 18 marca 2011 r.
Kryteria i tryb dokonywania okresowej oceny nauczycieli akademickich
projekty stypendialne Centrum Studiów Zaawansowanych PW
Spotkanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prezentacja Organizacja informacji o zasobach w katalogu komputerowym
Kształcenie według nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013.
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
HISTORIA I STOPNIA – STUDIA WARTE MILIONA dr Agnieszka Janiak-Jasińska Instytut Historyczny UW.
Projektowanie programów studiów
Określanie liczby punktów ECTS Sposoby wyznaczania sumarycznych wskaźników ilościowych charakteryzujących program
Algorytm Rochio’a.
Pełnomocnik Rektora ds. Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia
System Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w UMB obejmuje: Uczelniany Zespół do Spraw Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia. Wydziałowe.
SPOTKANIE INFORMACYJNE PŁATNE STAŻE
III Seminarium Rankingowe Potencjał, efektywność i siła naukowa w Rankingu Szkół Wyższych 2012 oraz rozważane zmiany w tym obszarze.
Taryfa cen i stawek opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków stosowane przez Goleniowskie Wodociągi i Kanalizację Sp.
CZAS PRACY NAUCZYCIELI W EUROPIE
Seminarium Rankingowe Sesja II, cz. II Jak mierzyć warunki studiowania w tym jakość zaplecza bibliotecznego?
USTALANIE NORM WYDAJNOSCI PRACOWNIKÓW
Przygotowania szkół na przyjęcie dzieci 6 letnich do klas I.
SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 133 im. Stefana Czarnieckiego
Rektor PG - prof. Henryk Krawczyk
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
ZATRUDNIENIE I WYNAGRADZENIE W RAMACH PROJEKTÓW STRUKTURALNYCH – NAUKOWYCH (PROJEKTY ROZWOJOWE) PROF.T.WIĘCKOWSKI.
OKRESOWA OCENA NAUCZYCIELI AKADEMICKICH W POLITECHNICE ŚLĄSKIEJ
Zasady stosowania 50 % kosztów uzyskania przychodu
Prof. Tadeusz Więckowski
ALGORYTM Co wynika dla uczelni technicznych
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
Zmiany w statucie AktualniePo zmianie § Instytut można utworzyć, jeżeli w proponowanym składzie osobowym, liczącym przynajmniej piętnastu.
Działalność statutowa - wynagrodzenia r.
Renata Sławińska Biblioteka Uniwersytetu Medycznego
Zebranie ogólne SJO 4. września 2012.
teoretyczne podstawy kształcenia 2013/2014
Prawdy oczywiste Ekwiwalent pieniężny za niewykorzystany urlop - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
OBLICZANIE ZAPOTRZEBOWANIA WODY
Indeks Hirscha H – liczba publikacji w całej puli publikacji N, z których każda była cytowana co najmniej H razy.
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim 7czerwca 2011 Marta Kicińska-Habior.
Nagroda Prezesa Rady Ministrów (Rozporządzenia PRM z z dnia 27 sierpnia 2004 r. ) 1)wyróżnione rozprawy doktorskie dla osób, którym został nadany stopień.
UAM, listopad 2007 Zasady podziału dotacji z budżetu państwa dla uczelni publicznych Składniki algorytmu dla poszczególnych wydziałów UAM.
Podatek od nieruchomości
Spotkanie informacyjne dotyczące budżetu obywatelskiego dla osiedli na 2016 rok.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego Etap Wdrażania Projektu.
Organizacja przestrzeni bibliotecznej (jak kino stało się biblioteką)
POTWIERDZANIE EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Szczecin 26 październik 2015.
DEAN: DR HAB. INŻ. PROF. NADZW. PCZ LUCJAN KURZAK.
Sprawozdanie z działalności inwestycyjnej i organizacyjnej Władz Wydziału za lata
Senat Uniwersytetu Jagiellońskiego Kraków, Zasady przyznawania dotacji na działalność statutową (na utrzymanie potencjału, tzw. bazową) Rozporządzenie.
Program wyborczy Wojciech Pluskiewicz.
Badania statutowe dla doktorantów i młodych naukowców dr Tomasz Janus Biuro ds. Badań Naukowych.
WŁOCŁAWSKI INKUBATOR INNOWACJI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego.
Uniwersytet Łódzki Wydział Filologiczny
Ul. Wszystkich Świętych 1
Remont Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych
Magdalena Kubik URLOP OD ZAJĘĆ EGZAMINY I PRACE DYPLOMOWE
Podstawa prawna na UKSW
W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM
Kształcenie września 2018.
Podstawa prawna na UKSW
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
AGH: Zamierzenia Spotkanie Władz AGH,
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
PROJEKTY POWER
Zapis prezentacji:

Racjonalne gospodarowanie pomieszczeniami Uczelni Henryk Zioło listopad 2012r.

PODSTAWA PRAWNA Zarządzenia nr 45/2007 Rektora AGH z dnia 31 grudnia 2007 roku w sprawie zasad gospodarki pomieszczeniami Uczelni

KATEGORIE POWIERZCHNI biblioteka, czytelnia sala wykładowa sala ćwiczeniowa sala laboratoryjna sala konferencyjna biuro pokój pracowników pracownia naukowo- badawcza korytarz klatka schodowa sanitariat warsztat pom. techniczne magazyn pom. pomocnicze inne parking

KATEGORIE POWIERZCHNI biblioteka-czytelnia sala wykładowa sala ćwiczeniowa sala wykładowa sala laboratoryjna sala konferencyjna biuro pokój pracowników pracownia naukowo-badawcza Powierzchnia dydaktyczna Powierzchnia pracownicza

KATEGORIE POWIERZCHNI korytarz klatka schodowa sanitariat parking warsztat magazyn pom. pomocnicze inne Powierzchnia ogólnodostępna Powierzchnia pomocnicza

Struktura powierzchni pomieszczeń Uczelni

STRUKTURA POWIERZCHNI POMIESZCZEŃ UCZELNI

OPŁATA WYRÓWNAWCZA § 6 Zarządzenia ust. 1. Na początku każdego roku kalendarzowego wykonywane są analizy wykorzystania zasobu pomieszczeń objętego ePomAGH. W wyniku analiz określane są m.in. współczynniki zagęszczenia dla powierzchni dydaktycznej i powierzchni pracowniczej. ust. 2. Na podstawie analiz, o których mowa w ust. 1, Rektor wyznacza przedział dopuszczalnego odchylenia współczynników zagęszczenia, obliczanych dla poszczególnych użytkowników, od wartości średniej danego współczynnika obliczonego dla całej uczelni. ust. 3. Użytkownicy posiadający nadmiar powierzchni ponad ilość powierzchni wyliczonej w oparciu o maksymalne określone przez Rektora współczynniki, obciążani są opłatą wyrównawczą, stanowiącą krotność należnej od nadmiarowej powierzchni opłaty użytkowej obliczanej w oparciu o stawkę eksploatacyjną ustaloną na bieżący rok kalendarzowy.

POWIERZCHNIA PRACOWNICZA Do powierzchni pracowniczej wlicza się pomieszczenia pełniące zgodnie z ePomAGH funkcję: biuro, pokój pracowników, pracownia naukowo- badawcza (uwzględnia się w 50%) oraz sala konferencyjna wykorzystywana do pozostałych celów (grupa taryfowa D). Do wyliczeń przyjmuje się liczbę przeliczeniową pracowników stanowiącą sumę iloczynów liczby pracowników w poszczególnych grupach i odpowiadających grupom współczynników: dla samodzielnych pracowników nauki – 3,0 dla adiunktów i starszych wykładowców – 2,0 dla pozostałych nauczycieli akademickich – 1,0 dla pozostałych pracowników – 1,0 dla doktorantów – 0,5 OPŁATA WYRÓWNAWCZA

POWIERZCHNIA DYDAKTYCZNA Do powierzchni dydaktycznej wlicza się pomieszczenia pełniące zgodnie z ePomAGH funkcję: biblioteka/czytelnia, sala wykładowa, sala ćwiczeniowa, sala laboratoryjna oraz sala konferencyjna wykorzystywana do dydaktyki (grupa taryfowa C). Do wyliczeń przyjmuje się udział poszczególnych wydziałów w liczbie godzin dydaktycznych w całej Uczelni, na podstawie danych Senackiej Komisji ds. Budżetu według wewnątrzuczelnianego algorytmu, na każdy rok kalendarzowy

WYDZIAŁY – STRUKTURA POWIERZCHNI

POWIERZCHNIA PRACOWNICZA

POWIERZCHNIA DYDAKTYCZNA

POWIERZCHNIA POMOCNICZA

SALE KONFERENCYJNE

OW 2011

OW – dydaktyka 2012

OW – pracownicze 2012