QuestCity Naucz się pomagać! www.questcity.eu Internetowa gra edukacyjna dla dzieci w wieku od 8 - 12 lat Współfinansowana przez Komisję Europejską w programie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„BEZPIECZNY PRZEDSZKOLAK”
Advertisements

Koordynator Projektu : Manuele MANENTE 1 Babylon i ONtology: wieloj ę zyczny i kognitywny e-Learningowy system zarz.
Edukacja globalna w praktyce szkolnej
Człowiek- najlepsza inwestycja
Bezpieczny Internet 2011 Autor: Paulina Spychalska.
Bezpieczny w Internecie
Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej (Program LLP – Leonardo da Vinci). Projekt i jego treść odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Nowoczesne technologie w polskiej edukacji
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
Sieci Lifelong Learning Pomysł na …? Anna Atłas Gdańsk,
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
PRACA SOCJALNA – ZAWÓD NIOSĄCY POMOC W POTRZEBIE.
Międzynarodowy Program Wymiany Praktyk Studenckich Student Trainee Exchange Programme (STEP ) Student Trainee Exchange Programme (STEP )
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
Twoje narzędzie do pracy grupowej
eFaktura w DHL Express Poland
SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE
ABC e-learningu.
Co to jest TIK?.
Kwalifikacje po europejsku Zmiana dla Twojej przyszłości.
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Wspólnie odkrywamy cyfrowy świat!
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
Zaproszenie do programu Projekt jest realizowany dzięki pomocy finansowej Unii Europejskiej. Poglądy i opinie wyrażone w tym materiale są wyłącznie poglądami.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu. Plan wystąpienia Cele programu zajęć doradczych i psychologiczno-pedagogicznych Sposoby realizacji celów Zadania programów.
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
PROJEKT MIGRANTS+ realizowany w ramach Programu UE: Uczenie się przez całe życie, przy wsparciu Komisji Europejskiej.
Title Slide 1 It starts with you
B e z p i c n y I n t e r.
w praktyce pedagogicznej
Szkolny Kodeks 2.0.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
Szkoła Promująca Zdrowie
BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ
Kompetencje nauczycieli 6 października 2014 r. Caroline Kearney Starszy Kierownik Projektu & Analityk ds. Edukacji.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Wychowywać to kochać i wymagać
Curriculum Vitae.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Bądź bezpieczny w sieci
Inspiracje mądrego korzystania z Internetu na rzecz dzieci i młodzieży
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
EBSCOhost Mobile Przewodnik
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Śląska Sieć Szkół Promujących Zdrowie. Postawa prawna edukacji prozdrowotnej i promocji zdrowia Podstawę prawną programów z zakresu edukacji prozdrowotnej.
Erasmus Day 2015 Katarzyna Jezierska. ERASMUS+ Program Erasmus+ oferuje wsparcie finansowe dla instytucji i organizacji działających w obszarze edukacji.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
WIZYTA W AUSTRII UZALEŻNIENIA. „Na początku grudnia 2014 roku, braliśmy udział w wyjeździe do Austrii. Wizyta ta była w ramach programu Erasmus + „Safe.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
CADEXPERT ATC Autodesk Dzień Otwartych Drzwi Autodesk 19 października 2011r.
Gry w sieci! Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
 Erasmus+ to program Unii Europejskiej w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu na lata  Jego całkowity budżet wynosi 14,7.
Razem zmieniamy internet na lepsze!
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Fonoholizm- przyzwyczajenie, czy uzależnienie?
Wolontariat „Człowiek odnajduje siebie tylko w bezinteresownym dawaniu” biskup Jan Chrapek.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Logowanie się do systemu
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu
Zapis prezentacji:

QuestCity Naucz się pomagać! Internetowa gra edukacyjna dla dzieci w wieku od lat Współfinansowana przez Komisję Europejską w programie „Uczenie się przez całe życie“, w 2009 i 2012 Otrzymała nagrodę „Comenius-EduMedia Seal" za wyróżniające się kreatywne i pedagogiczne podejście, 2012

QuestCity została współfinansowana przez Komisję Europejską w Programie LLP w projektach: e-self-help – komputerowy program edukacyjny „Poprawa samopomocy" ( ) QuestCity – Gra edukacyjna dla Europy ( ) Dyrektoriat Generalny ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego Program „Uczenie się przez całe życie” (LLP) Projekt Europejski

Norwegia  Dyrektoriat Ochrony Ludności i Planowania Kryzysowego Polska  Szkoła Główna Służby Pożarniczej Słowenia  Dyrektoriat Ochrony Ludności Turcja  Szpital Polikliniczny Międzynarodowy  Międzynarodowy Związek Samarytański Autorzy QuestCity Austria  Johanniter-Unfall-Hilfe e.V. Wiedeń  Służba Ratownicza Tyrolu Cypr  Obrona Cywilna  Instytut Naukowy i Konsultacyjny Niemcy  Uniwersytet AKKON  Johanniter-Unfall-Hilfe e.V.  UBILABS – firma technologiczna Łotwa  Sveta Jana Palidziba – organizacja pozarządowa Litwa  Szkoła Pożarnicza

Autorzy QuestCity Johanniter, organizacja pozarządowa - Niemcy/Austria Uniwersytet AKKON – Niemcy Sveta Jana Palidziba, organizacja pozarządowa – Łotwa Cyprus Civil Defence GO, Cyprus Ubilabs, firma technologiczna - Niemcy Dyrektoriat Ochrony Ludności i Planowania Kryzysowego - Norwegia Służba Ratownicza Tyrolu – Austria Szkoła Pożarnicza – Litwa Dyrektoriat Ochrony Ludności - Słowenia Instytut Naukowy i Konsultacyjny RCI - Cypr Szkoła Główna Służby Pożarniczej – Polska Szpital Polikliniczny – Turcja Międzynarodowy Związek Samarytański

Angielski Niemiecki Grecki Łotewski Turecki Litewski Polski SłoweńskiNorweski Wersje językowe QuestCity

Grupa docelowa dzieci: 8 – 12 lat. Nieformalny instrument edukacyjny. Uczy w przyjazny sposób samopomocy oraz reagowania na zdarzenia niebezpieczne. Motywuje do pomagania innym. Uświadamia jak ważne są umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach i pomagania: tobie, sobie, rodzinie, znajomym oraz każdemu kto tego potrzebuje. Umacnia osobiste zaangażowanie oraz chęć pomocy innym. Podnosi zdolności samopomocy w społeczeństwie europejskim. Uświadamia znaczenie prewencji w społeczeństwie europejskim. Zachęca dzieci do stosowania wyuczonych zdolności w ich codziennym życiu. Cele gry

Certyfikaty Classification as Learning Programme Organizacja Entertainment Software Self-Regulation Body…... certyfikowała grę jako program edukacyjny.... klasyfikowała jako “Dozwolona do użytku bez ograniczeń wiekowych zgodnie z Art. 14 Ustawy o ochronie dzieci i młodzieży (JuSchG).“ Comenius-EduMedia Seal in 2012 Eksperci z 10 krajów docenili QuestCity za to, że: jest wyróżniającym się pedagogicznym i kreatywnym medium edukacyjnym Ma duży potencjał wsparcia procesu kształcenia i rozwoju kwalifikacji. Wiąże ze sobą podnoszenie wiedzy i zabawę na rzecz kształtowania prawidłowych zachowań w sytuacjach kryzysowych

Cele edukacyjne Gry sprawdzają umiejętności i sprawiają, że stajesz się w nich lepszy. Dzieci uczą się szybciej poprzez zastosowanie gier edukacyjnych. QuestCity pokazuje, że pomaganie może być ekscytującym doświadczeniem. QuestCity daje użytkownikowi możliwośc podemowania decyzji w sytuacjach niebezpiecznych tym samym edukując gracza. QuestCity pokazuje zdarzenia z życia codziennego a także katastrofy, które odzwierciedlają rzeczywistość w uproszczony sposób. QuestCity poprawia zdolności samopomocy w nieformalny i atrakcyjny sposób. QuestCity uświadamia gracza o prawdziwych zdarzeniach niebezpiecznych w naszym życiu.... jak ważnym jest reagowanie w sytuacjach zagrożenia.... jak ważna jest wiedza co robić w sytuacjach zagrożenia.

Zawartość edukacyjna w QuestCity Pomaganie w sytuacjach niebezpiecznych dnia codziennego

Zawartość edukacyjna w QuestCity Pomaganie w misjach na całym świecie

Jak grać w QuestCity? Rejestracja & Logowanie Zarejestruj się stosując tylko adres Aktywuj link potwierdzający, który zostanie wysłany przez QestCity na twojego maila. Utwórz hasło i zacznij grać. W tym momencie możesz już logować się do gry za pomocą swojego maila i hasła.

Jak grać w QuestCity? Profil & Awatar Zdefiniuj swój własny profil. Stwórz dowolną ksywkę. Stwórz indywidualny wygląd swojego awatara.  Nie ma rzeczywistych nazwisk oraz adresów zamieszkania.  Nie ma powiązań z prawdziwą osobą.

Jak grać w QuestCity? Okolice domu Potrzebna jest Twoja pomoc! Wybierz język gry. Podgląd „Mapy Świata". Wejdź do „Sklepu Sprzętu Ratowniczego". Za grę przyznawane są Trofea.

Jak grać w QuestCity? Jak rozwiązać problem Krótki opis historyjki powie ci co się stało. Złap myszką kolejne działania i przenieś je na lewą stronę w tabelce w poprawnej kolejności. Poprzez rozwiązanie sytuacji zdobywasz doświadczenie a także otrzymujesz dukaty. Poziom trudności gry podnosi się adekwatnie do zdobytych punktów doświadczenia.

Jak grać w QuestCity? Mapa Świata Mapa świata prowadzi cię do misji do zrealizowania na całej ziemi. Misja = grupa sytuacji o podobnej specyfice (np. „w górach", „powodzie", „pożary") Zielona ikonka „Domku” pozwala ci wrócić do strony startowej i sytuacji w okolicy twojego domu.

Jak grać w QuestCity? Jak przystąpić do Misji Sytuacje określa temat przewodni misji. Powtarzaj rozwiązanie problemów tyle razy ile będziesz chciał. Ocena wykonania misji oznaczona jest gwiazdkami. Zblokowane misje możesz zrealizować po rozwiązaniu innych dostępnych zdarzeń. Doświadczenie i dukaty są zwielokrotnione w przypadku rozwiązania całej misji.

Jak grać w QuestCity? Sklep ze sprzętem ratowniczym W sklepie możesz kupić sprzęt ratowniczy. Płacisz zgromadzonymi dukatami. Poszczególny sprzęt ratowniczy jest wyceniony w ilości dukatów Niektóre przedmioty możesz kupić dopiero po wejściu w odpowiednią misję na świecie.

Jak grać w QuestCity? Gra grupowa Zaproś do gry swoich przyjaciół i stwórz swoją drużynę. Oliwier, Tomek, Lucyna, Olek i Emilia będą ci towarzyszyć.

Jak grać w QuestCity? Najwyższy wynik Porównaj swoje osiągnięcia z innymi graczami QuestCity. Sprawdź na którym miejscu jesteś na liście najlepszych wyników.

QuestCity - Bezpieczeństwo W jakim wieku powinien być gracz Komunikacja oraz treści są bezpieczne i dostosowane dla każdej grupy wiekowej. Relacja między graczami powinna być przyjazna, odpowiedzialna i z poszanowaniem drugiej osoby. Bezpieczeństwo danych osobowych Rejestracja tylko przy pomocy adresu . Personalizacja gracza poprzez ksywkę. Brak powiązania gracza z rzeczywistymi danymi osobowymi. Nie stosujemy prawdziwych nazwisk oraz Adresów. No Costs QuestCity ma cel edukacyjny i można w nią grać w całości zupełnie za darmo teraz i w przyszłości.

Społeczności QuestCity QuestCity można znaleźć na facebook. QuestCity można śledzić na Twitter. zwiastun QuestCity można odnaleźć na Youtube.

Kontakt w sprawie gry QuestCity Osoby do kontaktu w sprawie gry Szkoła Główna Służby Pożarniczej Warszawa, Polska mł. bryg. dr inż. Tomasz Zwęgliński – Tel st. kpt. mgr inż. Grzegorz Bełtowski – Tel kpt. dr inż. Paweł Gromek – Tel

Dziękujemy za uwagę!