Zasady projektowania plakatów outdoorowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
URLOP W POLSCE
Advertisements

Jak zrobić dobrą prezentację? autor: Piotr Kalita
Prezentacja.
Zasady tworzenia dobrych prezentacji Power Pointa
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Bilbordy Pomysł na reklamę.
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Promocja destynacji turystycznej za granicą
prezentacji multimedialnych
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Kolor i wielkość reklamy
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Strona formalna tekstu
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
EDYTOR 3D OFERTA 1.Wybierz pamięć USB 2.Wybierz stronę pamięci USB na której chcesz umieścić nadruk 3.Wybierz kolor pamięci, ilość, pojemność oraz.
KURS Z INFORMATYKI prowadzący: mgr Przemysław Głowacki.
Powstawanie fotografii
` PREZENTACJA FIRMY 1.
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
Ewolucja roli tekstu i obrazu
Prezentacja wyników w postaci plakatu (posteru)
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
ODLEGŁOŚĆ ICH USTAWIENIA OD PRZESZKODY
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Tworzenie prezentacji
Prawdy oczywiste Prezenty dla kontrahentów - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Jak przygotować dobrą prezentacje???
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Ogólnopolska multimedialna Kampania „Wróć bez HIV” 2008/2009 Elżbieta Michalak -WSSE Olsztyn Opracowano na podstawie materiałów z KC ds. AIDS.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Podstawowe zasady dobrej i czytelnej prezentacji ZAPAMIĘTAJ
Oferta działań ambientowych
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Prezentacje multimedialne
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Przygotowanie dobrej prezentacji
Jak projektujemy prezentację multimedialną?
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Eye-tracking Nowoczesne metody badania zachowań wzrokowych
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Erazma z Rotterdamu w Poznaniu Jak tworzymy prezentacje czyli kilka zasad, których należy przestrzegać Andrzej Gągało.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych Autor: Switek Marian.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Najlepszy adres w stolicy
Ogólne zasady prezentacji
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
„Odblaskowa szkoła”.
Reklama akustyczna
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Ogólne zasady prezentacji
Zapis prezentacji:

Zasady projektowania plakatów outdoorowych

Dlaczego projektowanie plakatu jest ważne WYZWANIA DLA KREACJI!!! Przekazać pożądane treści za pomocą przekazu, z którym odbiorca ma kontakt przeciętnie przez ok. 3 sekundy, przeważnie w gąszczu innych informacji Jakość kreacji ma bezpośredni wpływ na skuteczność przekazu

Co to jest plakat reklamowy? to przedmiot sztuki użytkowej, czyli sztuka, która sprzedaje. Może nieść wartości estetyczne i jednocześnie być funkcjonalny. Funkcje plakatu reklamowego: przyciąganie uwagi wzbudzanie potrzeby, pragnienia posiadania reklamowanego produktu dawanie obietnicy zaspokojenia potrzeby/spełnienia pragnienia bycie zapamiętanym

Specyfika plakatu outdoorowego OTOCZENIE Ekspozycja na ulicy, w otoczeniu wysoce konkurencyjnym wizualnie (znaki drogowe, sygnalizacja świetlna, inne reklamy). CZAS Ograniczony czas oglądania ekspozycji przez widza. MASOWOŚĆ ODBIORU Plakat outdoorowy jest oglądany przez wszystkich (dzieci, osoby starsze), nie można go wyłączyć– treści prezentowane publicznie podlegają regulacjom prawnym.

Specyfika plakatu outdoorowego JAK PATRZYMY NA PLAKAT? Oko ludzkie „skanuje” plakat wędrując po linii zbliżonej do znaku zapytania: 1. najpierw patrzymy na środek plakatu 2. potem przesuwamy wzrok kolejno w: lewy górny róg, prawy górny, lewy dolny, a w końcu prawy dolny 3. do tego narożnika dociera najmniej spojrzeń Źródło: Recognized in a split second. The effectiveness of outdoor posters, Lex van Meurs, Mandy Klerkx.Materiał z konferencji „WAM - worldwide audience measurement”, Genewa 13-18 lipca 2004.

Zasady projektowania plakatów Humor … jest bardzo ważnym elementem projektu, który skutecznie przyciąga uwagę do przekazywanych treści za pomocą plakatu i sprzyja zapamiętaniu tych treści.

Zasady projektowania plakatów Zaskoczenie Jest elementem stymulującym odbiorcę poprzez zastosowanie nieoczekiwanego zestawienia elementów graficznych lub treści Zaskoczony odbiorca jest bardziej skłonny do ponownego przyjrzenia się przekazywanym treściom Odbiorca otrzymuje bodziec do ponownej analizy, aż do całkowitego zrozumienia sensu komunikatu

Zasady projektowania plakatów Estetyka Projekt w naturalny sposób przyciąga uwagę do plakatu reklamowego Odbiorca chętnie kontempluje urodę plakatu, wraca do niego Jest to element projektu zdecydowanie częściej związany z warstwą graficzną niż z tekstem plakatu

Zasady projektowania plakatów Prostota Zarówno piesi jak i osoby podróżujące samochodami lub innymi środkami transportu miejskiego są „bombardowani” dużą ilością różnorodnych bodźców Treść reklamy działającej w takim otoczeniu powinna być sprowadzona do bardzo prostego przekazu

Zasady projektowania plakatów Prostota konceptu Mniej niż 7 słów! Mniej niż 3 elementy graficzne!

Zasady projektowania plakatów Przekraczanie granic Nie obawiajmy się przekraczania granic nośnika outdoorowego! Elementy wystające poza obrys konstrukcji outdoorowej przyciągają uwagę, zwiększając przy tym efektywność kampanii reklamowej

Zasady projektowania plakatów KOLOR Pełna gama wiernie odtworzonych kolorów jest olbrzymim atutem outdooru Trzeba ten atut wykorzystywać! Projekt epatujący pięknym kolorem nie tylko przyciąga wzrok odbiorcy ale również wzbudza emocje, utrwala wrażenia estetyczne w pamięci odbiorcy

Zasady projektowania plakatów Zasada najważniejsza: MNIEJ ZNACZY WIĘCEJ!!! Dobry plakat to: sztuka redukowania – aby zostać zobaczonym pomysł (symbol, metafora, zaskoczenie, dysonans, absurd, prowokacja, żart) aby zostać zapamiętanym!

Zasady projektowania plakatów Grzechy główne projektantów: przenoszenie na outdoor reklam prasowych lub ulotek adaptacja spotów telewizyjnych jasne, pastelowe kolory mała, delikatna czcionka dyskretne logo w prawym dolnym rogu plakatu natłok informacji na jednym plakacie (slogan, cena, zdjęcie produktu, właściwości, numer infolinii, adres strony www, itd., itd.,)

Zasady projektowania plakatów Test projektu graficznego Ponieważ kontakt z plakatem trwa zaledwie kilka sekund pogoda znacząco wpływa na widoczność – inaczej widać w dzień słoneczny, inaczej w deszczowy. Prosimy: wydrukować projekt umieścić w odległości 2-3 metrów przypiąć do ściany i szybko przejść obok ocenić, czy hasło i logo są wystarczająco widoczne

Dziękujemy za uwagę ul. Belwederska 6A 00-762 Warszawa +48 22 444 26 00 +48 444 26 01 biuro@stroeer.pl www.stroer.pl