Polish Decade 10 lat Instytutu Adama Mickiewicza.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedmioty rozszerzone:
Advertisements

NInA w Europeana Awareness
10-lecie istnienia Instytutu Adama Mickiewicza
{Instytut Adama Mickiewicza}
Instytut Adama Mickiewicza 2010
10-LECIE INSTYTUTU ADAMA MICKIEWICZA Wsparcie PR
PROPOZYCJA STRATEGII DZIAŁAŃ PR
JUBILEUSZ INSTYTUTU ADAMA MICKIEWICZA DZIAŁANIA PR.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Dr inż. Michał Klepka Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE
SPIN Kreowanie informacji jako zasadniczy element procesu nawiązywania i utrzymywania współpracy z mediami.
Bądź drobiazgowy! 1% mimo wszystko!
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
Harmonogram. styczeń luty marzec wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień październik grudzień listopad Fundacja CV Sta ż ! b(L)oś Przykryj kryzys.
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
1 Program operacyjny dotyczący rozwoju cyfrowego: harmonogram prac Ewa Wnukowska Dyrektor Departamentu Programów Regionalnych i Cyfryzacji Warszawa,
Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Kalendarz wydarzeń 2010 r.
1 Unia Europejska a edukacja medialna Albert Woźniak Departament Polityki Europejskiej i Współpracy z Zagranicą
10 – lecie Instytutu Adama Mickiewicza strategia działań PR
Politycy pod kontrolą – co można zrobić pojedynczo? – opis przypadku.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Szlak Wisły – projekt społeczno-edukacyjny
Spotkanie inaugurujące projekt – r. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU VII PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI 2007 – Działanie 7.3.
Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz.
1 Warszawa, 17 stycznia 2008 r. Projekt Stanowiska Rządu ws. kierunków reformy polityki spójności UE Hanna Jahns Hanna Jahns Sekretarz Stanu w Ministerstwie.
Wspieramy e-biznes Tomasz Czerwoniak
NARODOWY PROGRAM FORESIGHT Idea * Metodologia * Działania MINISTERSTWO NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO Iwona Nowicka Katowice, 24 października 2006 r. Iwona.
Prezentacja cyklicznych konferencji menedżerskich TMT Executive Seminar v. 3.3.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Partnerstwo dla prewencji Kampania „Zdrowe i bezpieczne miejsce pracy” 2012–2013 Nazwisko i tytuł mówcy Data | Nazwa wydarzenia.
Komisja Zagraniczna CELE Dla Studentów PW! Dla Studentów Zagranicznych! Dla Wszystkich!
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Kampania Jestem mamą. Nie rehabilitantką. Jestem tatą. Nie terapeutą.
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
WYCIECZKI TEMATYCZNE ŚLADAMI ŚLĄSKIEJ TOŻSAMOŚCI Mariusz Stachurski.
Projekt „Standardy współpracy międzysektorowej w powiecie oleckim” dzień 4 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu.
DZIENNIKARSTWO MODOWE
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Zebranie programowe Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych OSAT Katowice r. Targi Turystyczne Glob.
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Kalendarz 2020.
Doświadczenia projektowe wynikające z konsultacji Rocznego Programu Współpracy Miasta Wrocławia z organizacjami pozarządowymi w roku 2015 Wrocław,
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Monitoring efektów realizacji Projektu PL0100 „Wzrost efektywności działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, na podstawie doświadczeń norweskich” Działanie.
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE.
KALENDARIUM ROCZNIC PAŃSTWOWYCH STYCZEŃ 1– Światowy Dzień Pokoju 21– DZIEŃ BABCI 22– DZIEŃ DZIADKA 27– Dzień Pamięci Ofiar Nazizmu 27– Dzień Pamięci.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ.
Promotor dialogu społecznego 1. Plan spotkania 2 1.Geneza projektu 2.Cele projektu 3.Działania i efekty 4.Korzyści 5.Podsumowanie 6.Pytania 7.Kontakt.
KRONIKA. Cele metodologii 50/50 * wzrost wiedzy i świadomości związanej z oszczędzaniem energii * redukcja zużycia energii * bezinwestycyjne oszczędzanie.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Nowe kierunki współczesnej dyplomacji – przykłady narzędzi stosowanych przez dyplomację ekonomiczną w promocji i wsparciu polskich przedsiębiorców za granicą.
GIŻYCKI BUDŻET OBYWATELSKI 2017 SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE
Program Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności
2017 – Lubuskie dla Młodych „Wszyscy ci, którzy są tak szaleni, że myślą, że mogą zmienić świat, naprawdę ten świat zmieniają”. Steve Jobs.
Gdzie szukać informacji o Funduszach Europejskich ?
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Powstaje Parlamentarny Zespół ds. Uniwersytetów III Wieku
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Zapis prezentacji:

Polish Decade 10 lat Instytutu Adama Mickiewicza

Jak nas widzą 30 miejsce w rankingu Anholt-GfK Nation Brands Index 2008 Przepaść między percepcją Polski a rzeczywistością Polska, czyli wódka, oscypki, stroje ludowe… Martyrologia Polska – mamy tendencję do przedstawiania własnej historii jako historii cierpienia

Czas na zmianę Adam Mickiewicz – symbol romantyzmu Romantyzm – burza, napięcie, walka Nasza historia to opowieść o ciągłej walce – walce o wolność, także twórczą Charakteryzuje nas twórcza przekora. Jesteśmy emocjonalni, chaotyczni i nieobliczalni Creative tension

Cele Zbudowanie świadomości o IAM, jego dotychczasowej działalności i osiągnięciach Zerwanie z wizerunkiem cierpiętnika i ofiary – Polacy to kreatywni i przebojowi artyści/ twórcy, w każdej dziedzinie Wznowienie dyskusji na temat finansowania kultury w Polsce; doprowadzenie do zmian w obecnym systemie

Główne przekazy Dekada IAM, to 3000 wydarzeń w 26 krajach – prawie każdego dnia polscy artyście prezentowali swoje dokonania Polska zagłębiem kreatywnym Europy IAM Culture Żądania wzrostu nakładów na kulturę, to nie spisek lekkoduchów tylko troska o zysk dla gospodarki kraju

Grupy docelowe

Spisek lekkoduchów Polscy decydenci polityczni nie postrzegają nakładów na kulturę jako inwestycji tylko jako darowiznę. Polscy managerowie kultury mają w ich opinii mentalność radzieckich działaczy Kampania na rzecz zwiększenia nakładów na kulturę to spisek lekkoduchów, zmowa darmozjadów

Komisja śledcza Debata na temat przemysłu kreatywnego w formie specjalnie powołanej Komisji śledczej ds. spisku lekkoduchów Transmisje video z obrad w internecie Zachęcenie dziennikarzy do pisania relacji z obrad

Jak podejść media Woskowy Leszek Możdzer Wizyty dziennikarzy na najważniejszych wydarzeniach zagranicznych organizowanych przez IAM Spotkania z zagranicznymi dziennikarzami, którzy już docenili polską kreatywność

IAM

IAM Culture Stworzenie strony internetowej IAM CULTURE konkurs (t-shirt) Pozytywny Marsz z Kulturą Event-piknik

Creative Field Kampania wirusowa – it comes from the creative field Strona creativefield będzie promowana za pomocą portali społecznościowych Działanie z agencją non- profit Stworzenie strony internetowej

Chwalmy się Cykl IAM Polish IAM Culture.pl w partnerstwie z tygodnikiem opinii Cykliczny newsletter wraz z przeglądem prasy zagranicznej, dystrybuowany do mediów, liderów opinii i do polityków

Harmonogram Kwiecień Działania do mediów Maj Start stron internetowych: IAM Culture, creative field. Działania wirusowe. Ogłoszenie konkursu. Czerwiec Rozstrzygnięcie konkursu Lipiec Marsz Sierpień Przygotowania do eventu Wrzesień Event IAM Culture Październik Spisek lekkoduchów Listopad Działania do mediów Grudzień Działania do mediów