HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.

Biblioteka "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał.

Wychowawca: mgr inż. Jarosław Majkowski.
przyjaźń ponad podziałami
Wykonał : Jakub Świątkowski
POLSKA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. LECHA BĄDKOWSKIEGO W LUZINIE
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Prezentacja uczennicy klasy 5a
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
Wybory do samorządu uczniowskiego 2013/2014
Szkoła partnerska jest szkołą katolicką, w której uczy się 420 uczniów w klasach 1-4 Wymiana odbędzie się 23 września i trwać będzie do 2 pażdziernika.
Wizyta przyjaciół z Czech V 2007r.. Gościliśmy delegację z Vsetina … Od kilku lat współpracujemy z czeską szkołą we Vsetinie. Ukoronowaniem.
Kolegium Zakonu Pijarów
Wizyta studyjna gości z Cypru, Włoch, Łotwy, Litwy i Turcji.
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Projekt szkolny Socrates Comenius Badanie i poznawanie kultur z różnych regionów europejskich poprzez poezję, prozę i muzykę.
WIZYTA COMENIUS EŁK PAŹDZIERNIK 2007
Wizyta w Polsce r. – r. Projekt Partnerski – Comenius Porosty a zanieczyszczenie powietrza.
Szkoła w Łęgu Starościńskim
Dobre praktyki w Publicznym Gimnazjum nr 44 w Łodzi
Starożytni Matematycy
Moja szkoła .
Absolwenci
Praktyka zagraniczna Lucy i Madzia ; ).
Od 12 sierpnia do 8 września odbywałam staż w angielskiej firmie EuroPartnership Agency, zajmującej się organizacją stażów dla uczniów i studentów z całej.
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Projekt Leonardo da Vinci nr PL1-LEO Chcemy być lepsi na rynku pracy CZECHY 2013.
Mam 6 lat chcę poznawać świat…
Powitanie w szkole Wycieczka do lasu Wycieczka do oczyszczalni ścieków-klasa 2 ;)
Wymiana 2014.
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ - PROGRAM COMENIUS Projekt „Wordcrossing” Słupia 24 II - 1 III 2014.
7.03 – W ramach Białej Szkoły tradycyjnie pojechaliśmy do małej miejscowości Ząb koło Zakopanego.
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
W ramach Programu „Uczenie się przez całe życie” Comenius kadra oświatowa może ubiegać się o dofinansowanie wyjazdów na szkolenie za granicą w jednym z.
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
1) Ćw. 1 Biografia Ćw. 1 Biografia 2) Cd. Biografia Cd. Biografia 3) Ćw. 2 Reakcja chemiczna Ćw. 2 Reakcja chemiczna 4) Ćw. 3 Lista grupy KrDzTo1012.
Klasa I B. Kochani Rodzice Życzę Wam, żeby Wam się wszystko dobrze układało w życiu, żebyście długo żyli i żebyście mieli dużo prezentów.
Klasa IIa Uczniowie wyróżnieni świadectwem wzorowego ucznia: Weronika Buras Martyna Kochanowska Maja Ligier Martyna Pajerska Gracjan Stokłosa Karol Szkwarek.
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
Wizyta studyjna w Finlandii w ramach projektu Coaching i Tutoring – w stronę nowoczesnej dydaktyki Anna Rudnicka-Ostrowska 2015.
Klasa 2 a gimnazjum.
WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)
Uczniowie przebywający na praktyce w Hiszpanii przesyłają gorące pozdrowienia dla dyrekcji, nauczycieli oraz koleżanek i kolegów z Zespołu Szkół Nr 1 W.
Moja wymarzona szkoła Autor: Weronika Wałaszek. Spis treści 1. Wstęp 2. Dyrektorzy 3. Nauczyciele 4. Plan Lekcji 5. Wolne dni.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
W ramach konkursu „EFEKT DOMINA”, wielu uczniów z różnych szkół niosło pomoc domom dziecka, domom starców oraz innym instytucjom opieki społecznej. Kilka.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie europejskim!” „Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie.
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM.KS. ADAMA BARGIELSKIEGO W MYSZYŃCU ERASMUS+ HISZPANIA 2015.
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
Młodzi i zwariowani.
Było sobie życie… w SP im. AK w Jabłonnie
Kronika międzynarodowej wymiany uczniowskiej
Jak uczymy się niemieckiego
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Daniel Pasternak Projekt Erasmus+.

Nasza „ super „ piątka Wiktoria Julia Angelika Michał Kuba

Przed samym wyjazdem trwały spore przygotowania Przed samym wyjazdem trwały spore przygotowania . Zakupy, nauka nowego języka, szkolenia itd. W końcu nadeszły ostatnie dni z rodziną, przyjaciółmi, z Polską i Rydułtowami… Dnia 15 września 2011r. wylecieliśmy do Hiszpanii, rozpoczęliśmy naszą przygodę życia ! Całe szczęście, że była z nami p. Basia Staniczek – Szurek . Każdy z nas był ciekawy jakie tam jest życie, ich kultura itd. Każdy się bał, cieszył, nie umieliśmy opanować naszych emocji.

Do naszego „nowego” miasta w Hiszpanii – Colindres dotarliśmy późnym popołudniem. Uff ale ciepło było ! W Colindres czekali na nas wszyscy ze serdecznym powitaniem. Wtedy pierwszy raz na oczy widzieliśmy nasze nowe rodziny i naszych partnerów. Tego dnia były nasze pierwsze kroki po mieście, pierwsze rozmowy w obcym języku. Odczuwaliśmy w sobie adrenalinę, stres, ciekawość i odrobinę skrępowania.

Nasi hiszpańscy partnerzy Celia Marcos Ivan Lara Marta

Pierwszy dzień w szkole

SZKOŁA Już 16 września byliśmy w szkole. Mimo to iż inni uczniowie mieli lekcje, my zwiedzaliśmy szkołę, przedstawiano nam nauczycieli. Poznaliśmy także ogromną ilość nowych kolegów oraz koleżanek. Wszyscy okazali się mili oraz wszyscy byli nami zainteresowani. Od szkoły dostaliśmy torby, w których były zeszyty, teczki oraz przyrządy szkolne .

Colindres to miasto w którym mieszkaliśmy przez całe 3 miesiące, gdzie chodziliśmy do szkoły, i miasto gdzie spędzaliśmy czas wolny. Jest ono położone we wschodniej części Cantabrii ( Hiszpania ) Mieści się tam port rybacki. Miasto jest połączeniem gór oraz morza .

W Y C I E C Z K I Podczas naszego pobytu zorganizowano nam parę wycieczek . Do takich miast jak : - Potes - Bilbao - Madryt - Vitoria - Santander - BARCELONA

POTES VITORIA

BILBAO

MADRYT Do Madrytu polecieliśmy na szkolenia. Gdzie się uczyliśmy i bawiliśmy. Spotkaliśmy tam ludzi z różnych krajów. Rozszerzaliśmy nasze umiejętności językowe a także zwiedzaliśmy sam Madryt .

Welcome to Barcelona Bienvenidos a Barcelona Witamy w Barcelonie Wyjazd do Barcelony to najlepsza wycieczka. Wycieczka, której nigdy żaden z nas nie zapomni. W Barcelonie spędziliśmy 4 dni . 5 Polaków, nasi hiszpańscy partnerzy, wszyscy byliśmy pod opieką Gerardo Carbajo Suárez .

I tak minęły całe 3 miesiące. Dnia 16 grudnia 2011r I tak minęły całe 3 miesiące. Dnia 16 grudnia 2011r . zakończyliśmy swoją przygodę życia. Szczęśliwi i dumni z siebie . Ale także odrobinę smutni . Nigdy nie zapomnimy, będziemy to jeszcze wspominać przez długie lata. Teraz każdy z nas może głośno powiedzieć „ Hiszpania nasz drugi dom „ …

Na sam koniec chcemy podziękować wszystkim którzy nas wspierali, pomagali i o nas pamiętali . W szczególności pani Barbarze Staniczek- Szurek oraz panu Gerardo Carbajo Suárez . Pani dyrektor Alicji Kołodziej, oraz naszym nauczycielom z Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach . Angelika, Julia, Wiktoria, Michał i Jakub .