10 marca 2010Forum Poligrafii Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie ?! Jolanta Trzcińska Xerox Polska Sp. z o.o.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Światowe doświadczenia w klasteringu w branży informatycznej Wojciech Pander CASE-Doradcy Sp. z o.o.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
InfinitERP prezentacja systemu.
Sieci oparte na architekturze Internetu
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Wykorzystanie nowoczesnych technik informatycznych w obsłudze ruchu turystycznego Konwersatorium III.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Przeznaczenie produktu Opis funkcjonalności
Interactive Marketing Partner marketing
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
czego się spodziewasz”.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Ogólnokrajowa karta miejska
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Planowanie przepływów materiałów
Formuły cenowe.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Przykłady analiza i projektowanie
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Przemysł poligraficzny (Dla Bartes125 z zadane.pl – blackshooter)
Maria Góreczna Innowacje w budownictwie Poznań, 22 stycznia 2008 r.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Outsourcing problematycznych etapów wytwarzania jako narzędzie optymalizacji produkcji Anna Zawadzka Business Development Manager Rzeszów, 4. Listopada.
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Logistyk.
1 WebCenter 14 – Co nowego? Rozwiązanie ESKO w zakresie zarządzania produkcją opakowań.
Zintegrowane systemy informatyczne
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
GRAFIKA KOMPUTEROWA Agnieszka Labak Kl. 4 TF. GRAFIK KOMPUTEROWY To osoba odpowiedzialna za tworzenie i przygotowywanie różnego rodzaju materiałów reklamowych.
Fizyczna dystrybucja.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
INSTRUMENTY WSPIERANIA PROJEKTÓW INNOWACYJNYCH ARP S.A.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Technik cyfrowych procesów graficznych
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Zarządzanie sklepem internetowym
Zapis prezentacji:

10 marca 2010Forum Poligrafii Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie ?! Jolanta Trzcińska Xerox Polska Sp. z o.o.

10 marca 2010Forum Poligrafii PRZYCHODY – KOSZTY = ZYSK

10 marca 2010Forum Poligrafii Główne czynniki sukcesu w biznesie. Pomysł na biznes Znajomość klientów Wiedza: Co?, Dla kogo?, Jak?, Za ile?, Jak to dostarczymy? Znajomość konkurencji Obserwacja środowiska zewnętrznego Zarządzanie płynnością finansową Optymalizacja procesów itd…..

10 marca 2010Forum Poligrafii Jakie zmiany na rynku są najważniejsze dla przemysłu poligraficznego? Zmiana form i wzorców komunikacji - wzrost znaczenia internetu Zmiany wzorców konsumpcji – skrócenie cyklu życia produktów Zmiany technologiczne – wprowadzenie technologii IT

10 marca 2010Forum Poligrafii Zmiany form i wzorców komunikacji. Wzrost znaczenia internetu w Polsce Za: Dominik Batorski *J. Czapiński, T. Panek; Diagnoza Społeczna 2009, % osób w wieku 16+

10 marca 2010Forum Poligrafii Kto (nie) korzysta z internetu?

10 marca 2010Forum Poligrafii Zmiany wzorców konsumpcji – skrócenie cyklu życia produktów. * Giuseppe Volpato and Andrea Stocchetti, Managing product life cycle in the auto industry: evaluating carmakers effectiveness, Int. J. Automotive Technology and Management, Vol. 8, No. 1, 2008 Cykl życia produktu na rynku samochodowym*

10 marca 2010Forum Poligrafii Skrócenie cyklu życia produktów. * Giuseppe Volpato and Andrea Stocchetti, Managing product life cycle in the auto industry: evaluating carmakers effectiveness, Int. J. Automotive Technology and Management, Vol. 8, No. 1, 2008 Czas życia produktu na rynku samochodowym*

10 marca 2010Forum Poligrafii Skrócenie cyklu życia produktów – konsekwencje dla branży poligraficznej. Spadek wielkości nakładów przy wzroście ich ilości. Skrócenie czasu realizacji zleceń. Zwiększająca się presja cenowa. Rozwój nowych technologii przy skróconym czasie ich amortyzacji.

10 marca 2010Forum Poligrafii Główne czynniki dla przemysłu poligraficznego. Zmiana na rynku druku

10 marca 2010Forum Poligrafii Główne czynniki dla przemysłu poligraficznego.

10 marca 2010Forum Poligrafii Co to jest Web 2 Print?

10 marca 2010Forum Poligrafii Wpływ rynku na rozwój narzędzi Web-to-Print. Kupujący druk – Oczekiwania zamawianie on-line z wykorzystaniem prostego koszyka zakupowego Dostawcy druku – Muszą zapewnić, tworzyć i dopasowywać się do doświadczeń i oczekiwań zakupowych odbiorcy – Muszą zarządzać produkcją, kontrolować dostawy gotowych produktów a nie druku – Mają możliwość rozwijać firmę 24/7 bez ograniczenia czasu i miejsca

10 marca 2010Forum Poligrafii Główne czynniki dla przemysłu poligraficznego. Budowanie nowych kanałów kontaktu z klientami – w2p 65.5% klientów drukarń deklaruje że używa sieci komputerowej do zakupu usług poligraficznych (wewnętrznie lub zewnętrznie) InfoTrends, “EEnablement: The Future of Graphic Communications,” dane z 2008 r 24% drukarń w USA deklaruje posiadanie systemu w2p Przykłady z Polski:

10 marca 2010Forum Poligrafii Przykładowy system Web to Print Jak zlecić pracę? – przykład systemu W2P widzianego od strony klienta Jak obsłużyć zleconą pracę? – system W2P od strony drukarni

10 marca 2010Forum Poligrafii Strony Kupujących. Klienci mogą korzystać ze sklepu zgodnego z ich korporacyjnym wyglądem (logo, kolorystyka, ich materiały)

10 marca 2010Forum Poligrafii Przykładowy sklep Zaawansowane dotarcie do różnych grup Klientów – B2C – B2B repozytoria produktów online Możliwość oferowania katalogu produktów – Atrakcyjne – w pełni na żądanie

10 marca 2010Forum Poligrafii Additional Catalog Samples Elastyczność – „n” sklepów na jednym serwerze.

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii Po stronie Drukarni

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii ron

10 marca 2010Forum Poligrafii

10 marca 2010Forum Poligrafii Tworzenie szablonów produktów

10 marca 2010Forum Poligrafii Korzyści dla Kupującego. Wygodne, bezpieczne składanie zamówień przez internet 24/7, anywhere Wygląd strony zamawiania dopasowany do strony korporacyjnej Klienta Łatwy proces zamawiania Podgląd pracy w PDF (gotowego produktu) przez złożeniem zamówienia Interfejs zamawiania podobny do najpopularniejszych sklepów internetowych Łatwa płatność elektroniczna – platnosci.pl

10 marca 2010Forum Poligrafii Korzyści dla Drukarni. 24/7 przyjmowanie zleceń bez asysty pracowników Zaawansowana customizacja interfejsu uytkownika Definiowanie gotowych produktów Śledzenie statusu prac Elastyczne zarządzanie poziomami dostępu dla użytkowników u Klientów Automatyczny job ticket Zwiększenie – Wartości zamówień i lojalności Klientów – Wolumenu drukowanych prac i zyskowności Obniżenie kosztów pozyskania i obsługi zleceń - standaryzacja

10 marca 2010Forum Poligrafii „ Ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki im tego nie pokażesz” Steve Jobs