10 marca 2010Forum Poligrafii Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie ?! Jolanta Trzcińska Xerox Polska Sp. z o.o.
10 marca 2010Forum Poligrafii PRZYCHODY – KOSZTY = ZYSK
10 marca 2010Forum Poligrafii Główne czynniki sukcesu w biznesie. Pomysł na biznes Znajomość klientów Wiedza: Co?, Dla kogo?, Jak?, Za ile?, Jak to dostarczymy? Znajomość konkurencji Obserwacja środowiska zewnętrznego Zarządzanie płynnością finansową Optymalizacja procesów itd…..
10 marca 2010Forum Poligrafii Jakie zmiany na rynku są najważniejsze dla przemysłu poligraficznego? Zmiana form i wzorców komunikacji - wzrost znaczenia internetu Zmiany wzorców konsumpcji – skrócenie cyklu życia produktów Zmiany technologiczne – wprowadzenie technologii IT
10 marca 2010Forum Poligrafii Zmiany form i wzorców komunikacji. Wzrost znaczenia internetu w Polsce Za: Dominik Batorski *J. Czapiński, T. Panek; Diagnoza Społeczna 2009, % osób w wieku 16+
10 marca 2010Forum Poligrafii Kto (nie) korzysta z internetu?
10 marca 2010Forum Poligrafii Zmiany wzorców konsumpcji – skrócenie cyklu życia produktów. * Giuseppe Volpato and Andrea Stocchetti, Managing product life cycle in the auto industry: evaluating carmakers effectiveness, Int. J. Automotive Technology and Management, Vol. 8, No. 1, 2008 Cykl życia produktu na rynku samochodowym*
10 marca 2010Forum Poligrafii Skrócenie cyklu życia produktów. * Giuseppe Volpato and Andrea Stocchetti, Managing product life cycle in the auto industry: evaluating carmakers effectiveness, Int. J. Automotive Technology and Management, Vol. 8, No. 1, 2008 Czas życia produktu na rynku samochodowym*
10 marca 2010Forum Poligrafii Skrócenie cyklu życia produktów – konsekwencje dla branży poligraficznej. Spadek wielkości nakładów przy wzroście ich ilości. Skrócenie czasu realizacji zleceń. Zwiększająca się presja cenowa. Rozwój nowych technologii przy skróconym czasie ich amortyzacji.
10 marca 2010Forum Poligrafii Główne czynniki dla przemysłu poligraficznego. Zmiana na rynku druku
10 marca 2010Forum Poligrafii Główne czynniki dla przemysłu poligraficznego.
10 marca 2010Forum Poligrafii Co to jest Web 2 Print?
10 marca 2010Forum Poligrafii Wpływ rynku na rozwój narzędzi Web-to-Print. Kupujący druk – Oczekiwania zamawianie on-line z wykorzystaniem prostego koszyka zakupowego Dostawcy druku – Muszą zapewnić, tworzyć i dopasowywać się do doświadczeń i oczekiwań zakupowych odbiorcy – Muszą zarządzać produkcją, kontrolować dostawy gotowych produktów a nie druku – Mają możliwość rozwijać firmę 24/7 bez ograniczenia czasu i miejsca
10 marca 2010Forum Poligrafii Główne czynniki dla przemysłu poligraficznego. Budowanie nowych kanałów kontaktu z klientami – w2p 65.5% klientów drukarń deklaruje że używa sieci komputerowej do zakupu usług poligraficznych (wewnętrznie lub zewnętrznie) InfoTrends, “EEnablement: The Future of Graphic Communications,” dane z 2008 r 24% drukarń w USA deklaruje posiadanie systemu w2p Przykłady z Polski:
10 marca 2010Forum Poligrafii Przykładowy system Web to Print Jak zlecić pracę? – przykład systemu W2P widzianego od strony klienta Jak obsłużyć zleconą pracę? – system W2P od strony drukarni
10 marca 2010Forum Poligrafii Strony Kupujących. Klienci mogą korzystać ze sklepu zgodnego z ich korporacyjnym wyglądem (logo, kolorystyka, ich materiały)
10 marca 2010Forum Poligrafii Przykładowy sklep Zaawansowane dotarcie do różnych grup Klientów – B2C – B2B repozytoria produktów online Możliwość oferowania katalogu produktów – Atrakcyjne – w pełni na żądanie
10 marca 2010Forum Poligrafii Additional Catalog Samples Elastyczność – „n” sklepów na jednym serwerze.
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii Po stronie Drukarni
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii ron
10 marca 2010Forum Poligrafii
10 marca 2010Forum Poligrafii Tworzenie szablonów produktów
10 marca 2010Forum Poligrafii Korzyści dla Kupującego. Wygodne, bezpieczne składanie zamówień przez internet 24/7, anywhere Wygląd strony zamawiania dopasowany do strony korporacyjnej Klienta Łatwy proces zamawiania Podgląd pracy w PDF (gotowego produktu) przez złożeniem zamówienia Interfejs zamawiania podobny do najpopularniejszych sklepów internetowych Łatwa płatność elektroniczna – platnosci.pl
10 marca 2010Forum Poligrafii Korzyści dla Drukarni. 24/7 przyjmowanie zleceń bez asysty pracowników Zaawansowana customizacja interfejsu uytkownika Definiowanie gotowych produktów Śledzenie statusu prac Elastyczne zarządzanie poziomami dostępu dla użytkowników u Klientów Automatyczny job ticket Zwiększenie – Wartości zamówień i lojalności Klientów – Wolumenu drukowanych prac i zyskowności Obniżenie kosztów pozyskania i obsługi zleceń - standaryzacja
10 marca 2010Forum Poligrafii „ Ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki im tego nie pokażesz” Steve Jobs