I rok SUM
Człowiek jest wielki Nie przez to, co ma, Nie przez to, kim jest, Lecz przez to, czym dzieli się z innymi. Jan Paweł II
liczba16
Hospitacja Celem jest poznanie: dzieci i młodzieży, sposobów prowadzenia lekcji wychowania fizycznego, warunków pracy szkoły w zakresie wychowania fizycznego oraz ilustracja zagadnień omawianych na zajęciach z metodyki wychowania fizycznego
Samodzielne prowadzenie przez studenta zajęć wychowania fizycznego. liczba - 20 Student zobowiązany jest do starannego opracowania osnowy lekcji wychowania fizycznego. Osnowa jest podstawą dopuszczenia studenta do samodzielnego prowadzenia lekcji wychowania fizycznego
liczba 6
liczba 6
liczba 8
1) Wywiad z dyrektorem szkoły 2) Wywiad z nauczycielami wychowania fizycznego 3) Wywiad z pedagogiem lub psychologiem 4) Wywiad z pracownikami szkolnej służby zdrowia (lekarz, pielęgniarka)
UWAGA
Wytyczne do sprawozdania: a) uwagi dotyczące programu praktyki, b) uwagi dotyczące realizacji zadań wynikających z programu praktyk, c) uwagi dotyczące dotychczasowego stanu swego przygotowania do asystowania i samodzielnego prowadzenia zajęć z zakresu wychowania fizycznego w szkole, d) trudności i osiągnięcia w pracy z uczniami, e) propozycje dotyczące usprawnienia procesu przygotowania studentów do pracy dydaktyczno- wychowawczej w szkole podstawowej, f) zestawienie liczbowe wykonania programu praktyk dotyczące: poznania uczniów, warunków szkoły, ilości hospitacji, asystowania i prowadzenia lekcji, innych czynności zrealizowanych w szkole.
ZESZYT ze sprawozdaniem OCENA STUDENTA PRZEZ NAUCZYCIELA WF PROTOKÓŁ LEKCJI EGZAMINACYJNEJ UMOWY Studia dzienne 13 X 2009 Studia zaoczne 31 X 2009
1.występ duńskiej grupy gimnastycznej z Gerlev Legepark 2.pokaz nowoczesnych form aktywności fizycznej (innowacyjnych gier, zabaw, sportów) 3.dydaktyka w nauczaniu nowoczesnych form tańca
Możliwość aktywnego uczestnictwa i nauki przez doświadczanie Dla wszystkich Certyfikaty Uczestnictwa oraz Materiały Szkoleniowe Dodatkowe informacje na stronie internetowej Zakładu Metodyki Wychowania Fizycznego:
na podstawie Małego Księcia Antoinea de Saint-Exupery 1. Zobacz dobro w każdym dziecku. 2. Oswoić znaczy stworzyć więzy. Jeśli mnie oswoisz będziemy się nawzajem potrzebowali. 3. Należy wymagać tego, co można otrzymać. 4. Mam prawo żądać posłuszeństwa, jeśli moje polecenia są rozsądne. 5. Oczy są często ślepe, należy szukać sercem. 6. Śmiech jest dla życia, jak studnia na pustyni. 7. Zamiast tępić zło, lepiej szerzyć dobro. 8. Kto poniża sam jest niski 9. Powinieneś sądzić według czynów, a nie słów. 10. Znacznie trudniej jest sądzić siebie niż bliźniego. Jeśli potrafisz siebie dobrze osądzić będziesz naprawdę mądry.