I rok SUM. Człowiek jest wielki Nie przez to, co ma, Nie przez to, kim jest, Lecz przez to, czym dzieli się z innymi. Jan Paweł II.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„WF z klasą” SP 43 w Krakowie.
Advertisements

Studia stacjonarne i niestacjonarne
Organizacja nauczania indywidualnego
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Zanim wybierzesz program nauczania
Raporty Postępów Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Praktyka PEDAGOGICZNA w szkole gimnazjalnej
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Formy szkolenia nauczycieli o metodzie harcerskiej
KONSPEKT PRACY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ PISANEJ NA PODSTAWIE PRAKTYK PEDAGOGICZNYCH dr Lucyna Bakiera.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
Realizacja zajęć z bloku „edukacja zdrowotna” w ramach wychowania fizycznego w gimnazjach województwa kujawsko-pomorskiego — analiza ankiet Autor.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
Propozycje tematów prac magisterskich
Witamy sześciolatki w naszej szkole. Informacja o przygotowaniu szkoły na przyjęcie dzieci sześcioletnich.
TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ LEKCYJNYCH
ZESPÓŁ SZKÓŁ GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W WIELBARKU UL.MIKOŁAJA KOPERNIKA 10.
GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W WIELBARKU
Podsumowanie realizacji programu „Trzymaj formę” w powiecie braniewskim roku szkolnym 2007/2008.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
Co stanowi o wartości? Aforyzmy.  Nie staraj się zostać człowiekiem sukcesu, lecz człowiekiem wartościowym. - Albert Einstein.
RODZICE W SZKOLE.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Co to jest spacer edukacyjny?
„Dzieci potrzebują tego, abyśmy poświęcali im swój własny czas. W tym leży problem - dzieci wymagają mnóstwa czasu. Poświęćmy więc dzieciom czas, którego.
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572); Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z.
Konkurs „Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń” Sprawozdanie z VI zadania konkursowego.
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
Mamo, tato chcę już iść do szkoły 1. Potencjał sześciolatka Mózg sześciolatka potrzebuje maksymalnie dużo różnorodnych bodźców i doświadczeń edukacyjnych.
Debata na temat wychowania fizycznego w szkole.  Program „Wf z klasą”  Co to jest wf?  Zalety i wady naszych lekcji  Oczekiwania uczniów – propozycje.
MAŁY KSIĄŻĘ Księga aforyzmów
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
 12 września 2011 r. – godz spotkanie z Mentorem w szkole (sekretariat)  Praktyki ciągłe: – r.  Praktyki śródroczne: w trakcie.
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
ROK 2016/2017. Motywowanie uczniów do uczenia się - kompleksowy program szkolenia RP Zajęcia PDE Kształcenie kompetencji kluczowych wdrożenie wniosków.
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
Zmiany w prawie oświatowym
Nauka to wielka przygoda! Przeżyj ją z nami!
Doskonalenie nauczycieli granty
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Zadania pedagoga szkolnego
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Zapis prezentacji:

I rok SUM

Człowiek jest wielki Nie przez to, co ma, Nie przez to, kim jest, Lecz przez to, czym dzieli się z innymi. Jan Paweł II

liczba16

Hospitacja Celem jest poznanie: dzieci i młodzieży, sposobów prowadzenia lekcji wychowania fizycznego, warunków pracy szkoły w zakresie wychowania fizycznego oraz ilustracja zagadnień omawianych na zajęciach z metodyki wychowania fizycznego

Samodzielne prowadzenie przez studenta zajęć wychowania fizycznego. liczba - 20 Student zobowiązany jest do starannego opracowania osnowy lekcji wychowania fizycznego. Osnowa jest podstawą dopuszczenia studenta do samodzielnego prowadzenia lekcji wychowania fizycznego

liczba 6

liczba 6

liczba 8

1) Wywiad z dyrektorem szkoły 2) Wywiad z nauczycielami wychowania fizycznego 3) Wywiad z pedagogiem lub psychologiem 4) Wywiad z pracownikami szkolnej służby zdrowia (lekarz, pielęgniarka)

UWAGA

Wytyczne do sprawozdania: a) uwagi dotyczące programu praktyki, b) uwagi dotyczące realizacji zadań wynikających z programu praktyk, c) uwagi dotyczące dotychczasowego stanu swego przygotowania do asystowania i samodzielnego prowadzenia zajęć z zakresu wychowania fizycznego w szkole, d) trudności i osiągnięcia w pracy z uczniami, e) propozycje dotyczące usprawnienia procesu przygotowania studentów do pracy dydaktyczno- wychowawczej w szkole podstawowej, f) zestawienie liczbowe wykonania programu praktyk dotyczące: poznania uczniów, warunków szkoły, ilości hospitacji, asystowania i prowadzenia lekcji, innych czynności zrealizowanych w szkole.

ZESZYT ze sprawozdaniem OCENA STUDENTA PRZEZ NAUCZYCIELA WF PROTOKÓŁ LEKCJI EGZAMINACYJNEJ UMOWY Studia dzienne 13 X 2009 Studia zaoczne 31 X 2009

1.występ duńskiej grupy gimnastycznej z Gerlev Legepark 2.pokaz nowoczesnych form aktywności fizycznej (innowacyjnych gier, zabaw, sportów) 3.dydaktyka w nauczaniu nowoczesnych form tańca

Możliwość aktywnego uczestnictwa i nauki przez doświadczanie Dla wszystkich Certyfikaty Uczestnictwa oraz Materiały Szkoleniowe Dodatkowe informacje na stronie internetowej Zakładu Metodyki Wychowania Fizycznego:

na podstawie Małego Księcia Antoinea de Saint-Exupery 1. Zobacz dobro w każdym dziecku. 2. Oswoić znaczy stworzyć więzy. Jeśli mnie oswoisz będziemy się nawzajem potrzebowali. 3. Należy wymagać tego, co można otrzymać. 4. Mam prawo żądać posłuszeństwa, jeśli moje polecenia są rozsądne. 5. Oczy są często ślepe, należy szukać sercem. 6. Śmiech jest dla życia, jak studnia na pustyni. 7. Zamiast tępić zło, lepiej szerzyć dobro. 8. Kto poniża sam jest niski 9. Powinieneś sądzić według czynów, a nie słów. 10. Znacznie trudniej jest sądzić siebie niż bliźniego. Jeśli potrafisz siebie dobrze osądzić będziesz naprawdę mądry.