Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Advertisements

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. S. Dariusa i S. Girenasa
„Wszechstronne Wykształcenie – Lepsza Przyszłość”
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projektanci Podlasia Niektóre szanse trafiają się tylko raz!
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Praktyczna nauka zawodu
1 ZAŁOŻENIA PROJEKTOWANYCH ZMIAN KSZTAŁCENIE ZAWODOWE I USTAWICZNE.
EDUKACJA KLUCZEM DO SUKCESU Projekt współfinansowany z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Egzaminy zawodowe w roku szkolnym 2013/2014
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Działania zrealizowane w roku szkolnym 2008/09 Nowoczesne kształcenie zawodowe – szansa na dobry start Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Przedsiębiorczość - cecha działania zmierzającego do zapewnienia racjonalnej i efektywnej koordynacji zasobów gospodarczych firmy. W praktyce przedsiębiorczość
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Szkoła - pracodawca.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem w zakresie szkolenia praktycznego i teoretycznego z perspektywy placówki oświatowej opracował: Janusz Wojtkiewicz-Lazman.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Przedsiębiorcy a szkolnictwo zawodowe
ZZDZ jest pozarządową organizacją oświatową skupiającą aż 24 Zakłady Doskonalenia Zawodowego.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 15 W ŁODZI
PRAKTYKI ZAWODOWE: ZASADY DOBRYCH PRAKTYK SIMON JAMES I TIM FOX.
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
NAWOJOWA – RENDE – r. Staż został zrealizowany w ramach projektu systemowego Staże i praktyki dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W SANOKU Oferta edukacyjna.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
OPRACOWANIE NA PODSTAWIE MATERIAŁÓW CKE mgr Małgorzata Smul.
Szkoła zawodowa Rzeszów 2013.
 Projekt systemowy pt. „ Praktyki pedagogiczne gwarantem skutecznego kształcenia przyszłych nauczycieli” jest współfinansowany ze środków europejskich.
Praktyczna nauka zawodu Zajęcia praktyczne Pion budowlany Pion gastronomiczny Praktyka zawodowa Firmy zewnętrzne.
Specjalne szkolnictwo zawodowe wobec technologii informatycznych
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Płock, Al. F. Kobylińskiego 25
Technologia kształcenia zawodowego 6. Kształcenie modułowe1 6. Idea, organizacja i technologia kształcenia modułowego 1. Podstawy teoretyczne, założenia.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W SANOKU
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Finansowanie kształcenia zawodowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Akty prawne związane z kształceniem zawodowym – nowe lub nowelizacja obowiązujących Warszawa, 19 sierpnia 2015 DEPARTAMENT KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH W CIESZYNIE im. gen. Stefana Grota Roweckiego Plac Dominikański 1, Cieszyn Jesteśmy w gronie szkół o.
1 Rafał Juszkiewicz kontakt: Oferta zawodowa WSiP – 170 publikacji do nowej podstawy programowej (NPP) 7 kluczowych branż: ekonomiczna.
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 15 W ŁODZI ŁÓDŹ ul. Kopcińskiego 5/11 tel: ; zsp15.ldi.pl
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
ZSZ nr 6 i Technikum nr 6 w MZS nr 5 w Krośnie
Kształcenie dualne.
PROJEKT: NAUKA, PRAKTYKA, PRACA
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
PRACODAWCA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM – MOŻLIWOŚCI I PERSPEKTYWY
PRACODAWCA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM – MOŻLIWOŚCI I PERSPEKTYWY
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
„Nowoczesne inspiracje”
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej współpracy szkoły z pracodawcami

Współpraca Firmy RO.SA. BUD z Zespołem Szkół Budowlanych rozpoczęła się w 2003r.

Analiza sylwetki absolwenta: dobre przygotowanie teoretyczne (choć nie zawsze z zastosowaniem nowych technologii i materiałów) przeciętne umiejętności praktyczne

Obszary współpracy: organizacja praktyk zawodowych (rocznie około 250 uczniów) lekcje z przedmiotów zawodowych realizowane na budowie w formie pokazów prezentacje i pokazy nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych

stypendia pieniężne dla najlepszych uczniów odbywających praktyki na budowie doposażenie pracowni szkolnych w sprzęt i materiały do ćwiczeń utworzenie ośrodka egzaminacyjnego do przeprowadzania egzaminów praktycznych potwierdzających kwalifikacje zawodowe

Plany rozszerzenia współpracy Oprócz dotychczasowych działań Firma planuje: stworzyć kolejne stanowiska egzaminacyjne zgodnie z potrzebami szkoły przeszkolić nauczycieli przedmiotów zawodowych w wykorzystywaniu podczas zajęć programów komputerowych do projektowania i kosztorysowania

przygotować dla nauczycieli prezentacje i szkolenia związane z zastosowaniem nowoczesnych technologii i materiałów w budownictwie współorganizować z dyrekcją szkoły konkursy budowlane

Celem naszych działań i współpracy ze Szkołą ma być dobre przygotowanie absolwentów szkoły do podjęcia pracy w budownictwie

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Dziękuję