SYLWETKA SZÓSTOKLASISTY

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Informacja dla ucznia przystępującego do egzaminu gimnazjalnego
Advertisements

ORGANIZACJA I PRZEBIEG EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Instrukcja kodowania arkuszy
Egzamin maturalny Centrum Edukacji Dorosłych TORUŃ2009/2010.
Organizacja egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w sesji letniej 2009 r. etap pisemny.
EGZAMIN MATURALNY W 2013 ROKU. HARMONOGRAM CZĘŚCI PISEMNEJ EGZAMINU.
Organizacja sprawdzianu w roku szkolnym 2012/2013
WYBRANE PROCEDURY PRZEPROWADZANIA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2012 materiały szkoleniowe
EGZAMIN GIMNAZJALNY godzina 9.00 i 11.00
Sprawdzian szóstoklasisty
. Wnioski z przebiegu Wnioski z przebiegu próbnego egzaminu maturalnego przeprowadzonego w grudniu 2004 roku.
Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe
Informacje dla uczniów
Egzamin maturalny Centrum Edukacji Dorosłych TORUŃ /201 2.
8 KWIETNIA 2010 GODZINA 9.00 SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY.
Egzamin gimnazjalny 2010 Procedury przygotowania i organizowania egzaminu w Gimnazjum z Oddziałami Sportowymi.
Co warto wiedzieć o sprawdzianie w szkole podstawowej ? – informacje dla ucznia.
Sprawdzian w szóstej klasie
Egzamin Gimnazjalny 2014 organizacja.
Uczniowie klasy szóstej w dniu sprawdzianu przychodzą ubrani w strój galowy Jeśli uczeń przyniesie ze sobą telefon komórkowy zostawia go w opisanej kopercie.
SPOTKANIE DLA ZN SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
Egzamin gimnazjalny 2014 część humanistyczna – 23 kwietnia 2014 r.
Egzamin Gimnazjalny 2014.
Organizacja i przebieg egzaminu gimnazjalnego Sesja 142 Rok szkolny 2013/2014.
szkolenie dla przewodniczących zespołów nadzorujących część praktyczną
Organizacja części praktycznej egzaminu – model „w”
Sprawdzian szóstoklasisty
Egzamin Gimnazjalny 2015.
Część praktyczną egzaminu w sali/miejscu przeprowadza zespół nadzorujący część praktyczną (ZNCP) Zgodnie z roporzadzeniem w sprawie warunków i sposobów.
Sprawdzian w klasie szóstej jest:  powszechny  obowiązkowy  warunkiem ukończenia szkoły podstawowej.
szkolenie dla przewodniczących zespołów nadzorujących część praktyczną
2014/2015 Informacje dla uczniów. Część humanistyczna – 21 kwietnia 2015 r. (wtorek) z zakresu historii i wiedzy o społeczeństwie – godz. 9:00 (60/80min-czas.
Organizacja i przeprowadzanie
Procedury organizowania i przeprowadzania sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej obowiązujące w roku szkolnym 2014/2015.
Egzamin gimnazjalny dla uczniów klas trzecich w r. szk. 2014/15 Podstawa prawna: Ustawa o systemie oświaty z 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 256,
21,22,23 KWIETNIA 2015 r. EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Organizacja i przeprowadzanie sprawdzianu w sesji egzaminacyjnej 2015.
EGZAMIN GIMNAZJALNY PROCEDURY. Arkusze egzaminacyjne rozdaje się o godzinie rozpoczęcia egzaminu z danego zakresu/poziomu. Po czynnościach organizacyjnych.
Organizacja i przeprowadzanie
Szkolenie dla przewodniczących zespołów nadzorujących część praktyczną
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Część pisemna nowa podstawa. Rozpoczęcie części pisemnej egzaminu Około 45 min przed wyznaczoną na egzamin godziną Około 45 min przed wyznaczoną na egzamin.
Sprawdzian 2016 PSP2 im. ORŁA BIAŁEGO w WAŁBRZYCHU Wałbrzych, 01 października 2015.
ROK SZKOLNY 2014/ KWIETNIA 2015 ROKU. * osobny stolik dla każdego ucznia (stoliki ustawione w jednym kierunku, w odległości zapewniającej samodzielność.
Egzamin gimnazjalny kwietnia – część humanistyczna
SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY INFORMACJE DLA UCZNIÓW I RODZICÓW.
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie egzaminu maturalnego w szkole – w roku szkolnym 2015/2016.
Egzamin Gimnazjalny ‘2016. WAŻNE TERMINY – EGZ. GIMNAZJALNY – egzaminy g. 9:00 i 11:00 1, 2, 3.06 – termin dodatkowy – informacje o wynikach.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 1 kwietnia 2015 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Procedury egzaminu gimnazjalnego 2015/2016 Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 72 im. A. B. Dobrowolskiego w Warszawie.
Sesja egzaminacyjna 2007/2008 przygotowanie i przeprowadzenie sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
ROK SZKOLNY 2015/ KWIETNIA 2016 ROKU (OSTATNI)
Sesja czerwiec – lipiec 2017 r.
Szkolenie przewodniczących zespołów nadzorujących
SZÓSTOKLASIŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 35 W GDAŃSKU OLIWIE NA START
Egzamin Gimnazjalny 2017.
Egzamin gimnazjalny 2017.
Sesja 172 czerwiec – lipiec 2017 r..
Organizacja i przeprowadzenie egzaminów eksternistycznych
Szkolenie PZN Sesja styczeń-luty 2018 r..
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018.
Egzamin gimnazjalny kwietnia 2018r..
Szkolenie PZN Sesja styczeń-luty 2019 r..
Szkolenie PZN Sesja styczeń-luty 2019 r..
Egzamin ósmoklasisty.
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2019 EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2019
Sesja czerwiec-lipiec 2019 r.
Procedury przebiegu i organizacji egzaminu gimnazjalnego
Sesja czerwiec-lipiec 2019 r.
Zapis prezentacji:

SYLWETKA SZÓSTOKLASISTY dobrze radzącego sobie w sytuacji egzaminacyjnej JAKI JESTEM ?

SYLWETKA SZÓSTOKLASISTY dobrze radzącego sobie w sytuacji egzaminacyjnej JAKI SZÓSTOKLASISTA ? posiadający umiejętności sprzyjające osiąganiu Standardów wymagań na zakończenie szkoły podstawowej, posiadający podstawową wiedzę i umiejętności z poszczególnych przedmiotów i edukacji szkolnych znający strategie rozwiązywania zadań w różnych formach dobrze gospodarujący czasem zdecydowany, CO MOŻE ZROBIĆ SZKOŁA? kształtować umiejętności wynikające z zadań ogólnych szkoły opisanych w Podstawie Programowej, sprzyjać realizacji programów nauczania zgodnych z Podstawą Programową, uczyć strategii rozwiązywania zadań, ze szczególnym uwzględnieniem zadań zamkniętych, stosować zadania do rozwiązania w wyznaczonym czasie, stwarzać sytuacje wymagające szybkiego podejmowania decyzji,

SYLWETKA SZÓSTOKLASISTY dobrze radzącego sobie w sytuacji egzaminacyjnej JAKI SZÓSTOKLASISTA ? podejmujący decyzje przemyślane pracujący samodzielnie, wykonujący polecenia zgodnie z instrukcją zapisujący odpowiedź w wyznaczonym miejscu dbający o estetykę i czytelność pracy CO MOŻE ZROBIĆ SZKOŁA? stwarzać sytuacje pokazujące konsekwencje wynikające z podejmowania nieprzemyślanych decyzji, stwarzać sytuacje wymagające samodzielnej pracy i czuwać nad jej przebiegiem, stwarzać sytuacje pokazujące konsekwencje wynikające z pobieżnego czytania instrukcji, sprawdzać rozwiązania uczniowskie w zeszytach ćwiczeń, w zeszytach uczniowskich zwracać uwagę na estetykę i czytelność rozwiązań, odpowiedzi.

PRZEPROWADZENIA SPRAWDZIANU ZMIANY W PROCEDURACH PRZEPROWADZENIA SPRAWDZIANU Na ławkach, w których piszą uczniowie powinien być kod ucznia i jego data urodzenia. Uczeń, który popełnił błąd w kodowaniu lub wpisywaniu daty urodzenia przekreśla błędny zapis i obok wpisuje prawidłowe dane. Dotyczy to arkusza i karty odpowiedzi. Nie otrzymuje nowego arkusza. Po zakończeniu sprawdzianu/egzaminu uczniowie pozostawiają arkusze na ławkach i wychodzą z sali. Arkusze uczniów będą pakowane w sali, w której uczniowie pisali sprawdzian. Członkowie zespołów nadzorujących nie kodują arkuszy uczniów nieobecnych, w tym tych, którzy przerwali egzamin. Członkowie zespołów nadzorujących naklejają etykietkę z kodem szkoły na arkusze uczniów, którzy przerwali sprawdzian.

ZADANIA ZESPOŁÓW NADZORUJĄCYCH

ZESPOŁU NADZORUJĄCEGO PRZEWODNICZĄCY ZESPOŁU NADZORUJĄCEGO Przewodniczący zespołu nadzorującego kieruje pracą pozostałych członków zespołu, nie opuszcza sali i odpowiada za to, aby w czasie trwania sprawdzianu w sali przebywało (poza wyjątkowymi sytuacjami) - łącznie z nim co najmniej trzech członków zespołu nadzorującego sprawdzian.

ZESPOŁU NADZORUJĄCEGO PRZEWODNICZĄCY ZESPOŁU NADZORUJĄCEGO po zakończeniu sprawdzianu, naklejeniu kodów kreskowych szkoły, uzupełnieniu kodowania prac uczniów, uporządkowaniu prac zgodnie z porządkiem na liście (druk S/EG-04-6), spakowaniu ich w bezpieczne koperty, zaklejeniu, przekazuje koperty i dokumentację przewodniczącemu szkolnego zespołu egzaminacyjnego, który potwierdza ich odbiór wpisem do protokołu (S/EG-04-13).

ZESPOŁU NADZORUJĄCEGO CZŁONKOWIE ZESPOŁU NADZORUJĄCEGO Nauczyciele wchodzący w skład zespołu nadzorującego sprawdzian w czasie trwania sprawdzianu powinni zachować ciszę. Nie mogą zaglądać do prac zdających lub w inny sposób zakłócać ich pracę.

ZESPOŁU NADZORUJĄCEGO CZŁONKOWIE ZESPOŁU NADZORUJĄCEGO w przypadku popełnienia przez ucznia błędu w kodowaniu arkusza zalecają mu przekreślenie błędnego zapisu i zapisanie obok prawidłowych danych (nie wydają nowego arkusza); pakują arkusze uczniów, zgodnie z instrukcją pakowania arkuszy (S/EG-04-17), podpisują protokół (S/EG-04-13) potwierdzając tym samym, że przyjmują odpowiedzialność za prawidłowe zakodowanie i zapakowanie prac uczniów do bezpiecznych kopert.

Instrukcje dla PZN i PSZE dotyczące pakowania i przekazywania prac uczniów i dokumentacji do Punktów Odbioru Prac. Po zebraniu arkuszy od uczniów należy je posegregować ze względu na rodzaj arkuszy, a następnie, w obrębie poszczególnych typów arkuszy, ułożyć je klasami. Arkusze każdej z klas powinny być ułożone rosnąco według numerów uczniów z dziennika (bez arkuszy uczniów nieobecnych, w tym tych, którzy przerwali egzamin) Przewodniczący zespołu nadzorującego (PZN) przelicza arkusze i wypełnia protokół z przebiegu egzaminu w sali (S/EG—04—13).

Instrukcje dla PZN i PSZE dotyczące pakowania i przekazywania prac uczniów i dokumentacji do Punktów Odbioru Prac. Posegregowane prace należy zapakować w sali, w której został przeprowadzony egzamin do bezpiecznych kopert. Arkusze różnych typów należy pakować do oddzielnych kopert. W każdej kopercie należy odciąć lewy dolny róg, aby umożliwić policzenie arkuszy włożonych do tej koperty (arkusze prosimy wkładać częścią grzbietową w stronę odciętego rogu). Po zapakowaniu arkuszy koperty należy starannie zakleić i opisać wg podanego wzoru (nie należy wpisywać kodu szkoły i liczby kopert, te informacje uzupełnia PSZE).

DZIĘKUJEMY Opracowała: mgr Dorota Kocioł