Województwo pomorskie –

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Śląski System Informacji Turystycznej
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
Czym jest TURYSTYKA. POMORSKIE slow food, slow life, slow tourism czyli nowoczesny marketing terytorialny.
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Wdrażanie Regionalnej Strategii Innowacji w województwie lubelskim.
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
AGROTURYSTYKA W STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Rozw ó j Polski Wschodniej. 2 października 2007 r. komisarz ds. polityki regionalnej Danuta Hübner podpisała decyzję Komisji Europejskiej przyjmującą
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Kampania wizerunkowa Polski przed
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Katarzyna Sobierajska
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Promocja terenów inwestycyjnych
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
2000 System POT- ROT - LOT 2003 Wielkopolska Organizacja Turystyczna powstała jako 10. organizacja regionalna w Polsce Sierpień 2003 – zebranie założycielskie.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
X Posiedzenie ZR ds. koordynacji wdrażania SUE RMB
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
1. 2 Konferencja regionalna POWT Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska Wałbrzych, r.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
Ministerstwo Sportu i Turystyki Strategia rozwoju turystyki na lata Projekt Elżbieta Wyrwicz Departament Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki.
1Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Sprawozdanie za 2014 r. z realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
Strategia kreacji i promocji marki dla oferty turystycznej Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej Część I Strategia komunikacji marki.
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Konsorcjum „Zdrowie i uroda”. Zdrowie i uroda Projekt Programu Rozwoju Turystyki 2020 Turystyka Wellness & SPA jednym z priorytetowych obszarów.
PARTNERSHIP FOR GOOD PARTNERSTWO NA DOBRE Konferencja końcowa projektu Wrocław, 20 kwietnia 2011 roku Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Marta Chełkowska Krystyna Hartenberger-Pater
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Zapis prezentacji:

Województwo pomorskie – atrakcyjna destynacja turystyczna…

Ukierunkowanie działań związanych z rozwojem oferty turystycznej regionu

Cel Programu Wskazanie kierunków rozwoju konkurencyjnej, zróżnicowanej i opartej o kluczowe wyróżniki regionu produktów turystycznych, które rozwijane są zgodnie z zasadami zarządzania marketingowego oraz zrównoważonego rozwoju

Kluczowe formy aktywności turystycznej Turystyka wypoczynkowa typu „3S” Turystyka miejska Turystyka kwalifikowana Turystyka kulturowa Turystyka prozdrowotna Turystyka biznesowa Ekoturystyka

„Pomorskie - dobry kurs” - turystyczna kampania promocyjna województwa pomorskiego Poprawa turystycznego wizerunku województwa pomorskiego na rynku krajowym Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej czterech grup produktów turystycznych województwa pomorskiego na rynku krajowym

„Pomorskie - dobry kurs” - turystyczna kampania promocyjna województwa pomorskiego Przeprowadzenie kompleksowej kampanii promującej markę turystyczną województwa pomorskiego w oparciu o cztery wiodące formy aktywności turystycznej

PODKREŚLENIE OFERTY CAŁOROCZNEJ „Pomorskie - dobry kurs” - turystyczna kampania promocyjna województwa pomorskiego 1) Turystyka wodna 2) Turystyka aktywna Kulturowa SPA & Wellness PODKREŚLENIE OFERTY CAŁOROCZNEJ

Kampania wizerunkowa Kampania turystyczna I kw 2009 II kw 2009 Kampania przypominająca I kw 2009 II kw 2009 III-IV kw 2009 I-II kw 2010 III-IV kw 2010 I-II kw 2011

„Pomorskie - dobry kurs” - turystyczna kampania promocyjna województwa pomorskiego emisja 30 sek. spotu reklamowego w 20 kompleksach kinowych oraz w stacjach telewizyjnych; reklama zewnętrzna (minimum 450 nośników) w wybranych miastach Polski; przeprowadzenie dwóch kampanii internetowych; uruchomienie portalu internetowego : www.pomorskiedobrykurs.pl organizacja cyklu 6 ekspozycji targowych regionu.

Całość kampanii realizowana będzie w myśl złotej zasady: Będzie to pierwsza w pełni profesjonalna, kompleksowa kampania turystycznej marki województwa pomorskiego Całość kampanii realizowana będzie w myśl złotej zasady: Wyróżnij się albo zgiń !!!

Kampania promocyjna województwa pomorskiego na rynku zagranicznym Wielka Brytania, Skandynawia, Niemcy kraje, z którymi posiadamy bezpośrednie połączenia komunikacyjne (lotnicze, promowe); rosnące zainteresowanie regionem, jak i jego ofertą; rozpoznawalność regionu.

Średni czas pobytu turystów: Szwecja – 3,8 nocy Norwegia – 4,1 nocy Finlandia – 3,5 nocy Dania – 4,7 nocy 75 % wyjazdów Skandynawów to weekendowe „wypady” do miast łączone z zakupami *Źródło: Marketingowa Strategia Polski –analiza rynków

Oferta turystyczna w opinii Polaków postrzegana jest przez pryzmat „morza i lata” Skandynawowie i Brytyjczycy - zakupy, turystyka medyczna, miejska, rozrywka Niemcy – turystyka miejska, sentymentalna, rozrywka.

Podejmowane działania: realizacja intensywnych kampanii prasowych; uczestnictwo w targach; reklama outdoor; reklamy w magazynach pokładowych; organizacja wizyt studyjnych dla dziennikarzy; inne wydarzenia i akcje promocyjne; promocja w Internecie.

Dziękuję za uwagę ! Krystyna Hartenberger – Pater Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna www.prot.gda.pl