Temat: Walory przyrodnicze i turystyczne gminy Turośl

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Advertisements

D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Zamki średniowieczne na Górnym Śląsku Uczestnicy : Szkolne Koło Miłośników Historii Zespołu Szkół nr 1 – Gimnazjum nr 5 w Siemianowicach Śląskich Opiekun:
Uczestnicy projektu: uczniowie klasy II gimnazjum Nauczyciel prowadzący: Magdalena Terpiłowska 1 MOJA SZKOŁA – DAWNIEJ I DZIŚ Gimnazjum Specjalne Nr 5.
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Aksjomaty Euklidesa a geometrie nieeuklidesowe
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Temat: Cegłów dawniej i dziś
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
PROJEKT OPRACOWANY PRZEZ
Zespół szkolny w Cegłowie
Człowiek najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
WYNIKI MATUR 2009 Wydział Edukacji UM w Koszalinie.
Starorzecze Rzeki Łeby – wartość przyrodnicza naszego regionu.
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Gromadzimy biblioteczkę domową
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Asystentura Comeniusa – Georgi Georgiev
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Sprawozdanie z działań podjętych w Gimnazjum nr 1 im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Rabie Wyżnej z okazji polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady i informacje.
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Na podstawie materiałów polskiego zespołu realizującego badanie PISA 2012,
MATURA PRÓBNA PORÓWNANIE WYNIKÓW Z MATURY PRÓBNEJ ORAZ MATURY Z SESJI LETNIEJ 2005.
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
FASCYNUJACY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „Okolice jakich nie znamy” GRUPA PROJEKTOWA NR 8 OPIEKUNOWIE: Barbara Michael-Konarska Iwona Sławska.
QUIZ O RUCHU DROGOWYM W ramach programu Comenius: „Ruch w Europie- Europa w ruchu”
PROJEKT EDUKACYJNY KLASY II B
im. Marii Skłodowskiej – Curie w Sopocie
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Projekt edukacyjny w ramach programu Szkoła z Klasą 2
Zasady pracy metodą projektu
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
Kształcenie Blokowe Prezentacja na radę szkoleniową obejmująca tematykę kształcenia blokowego, wykonana w programie MS Power Point. Wykonał : mgr Roman.
IV Konkurs „Aktywni uczniowie”
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
Lekcje z komputerem, 2006.
Które służą jako pomoc w nauce uczniom.   Chyba w każdym domu znajduję się urządzenie elektroniczne zwane komputerem. Prawie każdy z nas ma również.
Nowa matura – od roku 2015 Informacje ogólne. Przedmioty obowiązkowe Język polski – część pisemna (poz. podst.) + część ustna Język angielski – część.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Cele projektu Wzbogacenie zasobu słownictwa dotyczącego nazw kolorów, ubiorów oraz wzorów; Nauka właściwej odmiany przymiotników podczas opisywania ubioru.
Klasa językowo- turystyczna – I E Uwielbiasz podróżować, poznawać atrakcyjne miejsca, innych ludzi, ich tradycje i życie współczesne? Interesuje Cię świat,
REKRUTACJA ROK SZKOLNY 2016/2017 XLVI Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Warszawie.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
Klasa językowo-turystyczna – I B
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2016/17 klasa I 2017/18 klasa II 2018/19 klasa III MATURA.
Matura 2016 Analiza wyników.
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Praca w zespole jest OK. Ocenianie kształtujące w pracy grupowej.
NOWA MATURA OD ROKU 2016.
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Opracował Marek Ryś styczeń 2017 r.
Tytuł pracy dyplomowej
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Reforma oświaty – od 1 września 2017
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych
INFORMACJE O EGZAMINIE GIMNAZJALNYM DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY2017/2018
Opracował Marek Ryś styczeń 2019 r.
TERMINARZ EGZAMINU historia i wos – godz. 9:00
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2018/19 klasa I 2019/20 klasa II 2020/21 klasa III MATURA.
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Zapis prezentacji:

Temat: Walory przyrodnicze i turystyczne gminy Turośl PROJEKT kl. II „b” Temat: Walory przyrodnicze i turystyczne gminy Turośl

Temat: Walory przyrodnicze i turystyczne gminy Turośl Celem naszego projektu jest ukazanie w jedyny, niepowtarzalny i oryginalny sposób atrakcyjności naszej gminy pod względem walorów przyrodniczych oraz turystycznych.

Kontrakt i podział na grupy Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od podpisania kontraktu, w którym zobowiązaliśmy się do wykonania projektu, a nauczyciele do opieki merytorycznej i udzielania wskazówek.

Podział zadań Na pierwszym spotkaniu nauczyciele przedstawili wytyczne dotyczące realizacji projektu, dokonali podziału zadań, a uczniowie wybrali liderów zespołów.

Zbieranie informacji o gminie Turośl

Wycieczka piesza po Turośli

Wycieczka autokarowa po gminie Turośl

Wykonywanie zadań projektowych Kalendarz

Album z tłumaczeniem na język niemiecki

Folder

Zakładka

Widokówka

Refleksje i wnioski po zrealizowanym projekcie 1. Pogłębiliśmy wiedzę geograficzną najbliższego otoczenia- uroki swojej „Małej Ojczyzny’’ 2. Doskonaliliśmy umiejętności tłumaczenia tekstu na język niemiecki 3. Nauczyliśmy się korzystać z różnych źródeł informacji, samodzielnie selekcjonować i krytycznie analizować informacje dotyczące tematu. 4. Mieliśmy możliwość stosowania zintegrowanej wiedzy z geografii, biologii, informatyki, języka niemieckiego. 5. Praca nad projektem zintegrowała klasę.

Bibliografia www.google.pl www.turosl.pl www.wikipedia.pl www.kurpie.com.pl PWN Wielki Słownik Polsko-Niemiecki Kurpiowska Puszcza Zielona w obiektywie Gabora Lörinczego Szubert Mariusz – Planeta Nowa 3 Mapa topograficzna – Turośl Mapa topograficzna - Łacha