Evident – Środki Trwałe Systemy Informatyczne Evident – Środki Trwałe
Zastosowanie Ewidencja Środków Ewidencja miejsc użytkowania środków Systemy Informatyczne Zastosowanie Ewidencja Środków Aktualizacja środków Inwentaryzacja środków Ewidencja miejsc użytkowania środków Ewidencja osób odpowiedzialnych za środki Współpraca z mobilnymi terminalami w ramach inwentaryzacji środków Wydruk etykiet z kodami paskowymi środków ...środków trwałych, niskocennych oraz ewidencji ilościowej
Funkcjonalność Kartoteka środków Kartoteka dokumentów Systemy Informatyczne Funkcjonalność Kartoteka środków Przeglądanie, wyszukiwanie Zaawansowany filtr Raportowanie Kartoteka dokumentów Prowadzenie działów Procedura inwentaryzacji Obsługa sesji inwentarzowych Integracja z terminalem mobilnym Opcje inwentaryzacji (automatyczna aktualizacja miejsc użytkowania środków)
Systemy Informatyczne Kartoteka środków
Kartoteka środków przeglądanie Systemy Informatyczne Kartoteka środków przeglądanie Kartoteka środków jest uporządkowana wg grup rodzajowych Użytkownik ma możliwość szybkiego wyszukiwania środków posługując się wybranym parametrem np.: kod, nazwa, nr ewidencyjny, wartość itp.
Kartoteka środków zaawansowany filtr Systemy Informatyczne Kartoteka środków zaawansowany filtr Zaawansowany filtr pozwala na uzyskanie dowolnego zestawienia środków uporządkowanego wg: Nazwy Grupy rodzajowej Statusu środka Lokalizacji Wartości Daty zakupu Daty przyjęcia Dokumentów OT PT LT
Kartoteka środków raportowanie Systemy Informatyczne Kartoteka środków raportowanie Na podstawie wybranego wcześniej filtra możemy wygenerować raport gotowy do wydruku
Kartoteka dokumentów Systemy Informatyczne System rejestruje dokumenty: Przyjęcia środka – OT / OT-I dla ewidencji ilościowej Zmiany miejsca użytkowania środka – MT Przekazania środka – PT Likwidacji środka – LT Użyczenia środka - UU
Prowadzenie działów Systemy Informatyczne Program umożliwia prowadzenie ewidencji środków oraz dokumentów dla różnych działów Definicje działów tworzy administrator systemu
Procedura inwentaryzacji Systemy Informatyczne Procedura inwentaryzacji Każda inwentaryzacja jest rejestrowana w systemie, a jej wyniki dostępne dla użytkownika Inwentaryzacja realizowana jest w ramach sesji inwentarzowych, które stanowią zapis wyniku spisu z natury przy pomocy mobilnych terminali
Procedura inwentaryzacji interfejs obsługi sesji inwentarzowych Systemy Informatyczne Procedura inwentaryzacji interfejs obsługi sesji inwentarzowych
Procedura inwentaryzacji sesja inwentarzowa Systemy Informatyczne Procedura inwentaryzacji sesja inwentarzowa W ramach sesji inwentarzowej przechowywane są zestawy środków: Znalezionych – znalezione podczas inwentaryzacji Edytowanych – znalezione i edytowane (zmiana biura, wydziału, lokalizacji, osoby odpowiedzialnej) Nowych – nowowprowadzone środki podczas inwentaryzacji Organizacja sesji zależy od użytkownika przeprowadzającego inwentaryzację Sesje mogą być porządkowane wg osoby inwentaryzującej lub lokalizacji
Procedura inwentaryzacji integracja z terminalem mobilnym Systemy Informatyczne Procedura inwentaryzacji integracja z terminalem mobilnym Baza środków z systemu Evident jest przesyłana do terminali mobilnych w całości, dzięki temu użytkownik terminala ma dostęp do pełnej informacji o środku Dostęp do aplikacji na terminalu mają użytkownicy, którzy posiadają odpowiednie konto w systemie Evident Każda inwentaryzacji w terenie musi rozpocząć się wyborem lokalizacji inwentaryzacji
Procedura inwentaryzacji integracja z terminalem mobilnym Systemy Informatyczne Procedura inwentaryzacji integracja z terminalem mobilnym Podstawą identyfikacji środka jest kod kreskowy lub numer inwentarzowy składający się z grupy rodzajowej oraz numeru porządkowego Kod kreskowy jest czytany przez skaner lub wprowadzany ręcznie Aplikacja na terminalu automatycznie wykrywa zmianę lokalizacji środka, jeśli taka wystąpi
Procedura inwentaryzacji integracja z terminalem mobilnym Systemy Informatyczne Procedura inwentaryzacji integracja z terminalem mobilnym Aplikacja na terminalu umożliwia edycję danych dotyczących znalezionych środków oraz wyświetla zestaw środków, które nie zostały znalezione w wybranej lokalizacji
Procedura inwentaryzacji opcje inwentaryzacji Systemy Informatyczne Procedura inwentaryzacji opcje inwentaryzacji Dane z inwentaryzacji w terenie wracają do systemu Evident i w zależności od konfiguracji sesji program umożliwia automatyczną zmianę w obrębie środka niżej wymienionych parametrów: Biuro Wydział Lokalizacja (adres, pokój) Osoba odpowiedzialna
Przegląd dokumentów przyjęcie środka - OT Systemy Informatyczne Przegląd dokumentów przyjęcie środka - OT Interfejs służący do tworzenia dokumentu przyjęcia środka na ewidencję - OT
Przegląd dokumentów zmiana miejsca użytkowania środka - MT Systemy Informatyczne Przegląd dokumentów zmiana miejsca użytkowania środka - MT Interfejs służący do tworzenia dokumentu zmiany miejsca użytkowania środka - MT
Przegląd dokumentów przekazanie środka - PT Systemy Informatyczne Przegląd dokumentów przekazanie środka - PT Interfejs służący do tworzenia dokumentu przekazania środka - PT
Przegląd dokumentów likwidacja środka - LT Systemy Informatyczne Przegląd dokumentów likwidacja środka - LT Interfejs służący do tworzenia dokumentu likwidacji środka - LT
Przegląd dokumentów umowa użyczenia środka - UU Systemy Informatyczne Przegląd dokumentów umowa użyczenia środka - UU Interfejs służący do rejestracji użyczenia środka - UU
Charakterystyka środka zakładka NAZWA Systemy Informatyczne Charakterystyka środka zakładka NAZWA
Charakterystyka środka zakładka ZAKUP / WARTOŚĆ Systemy Informatyczne Charakterystyka środka zakładka ZAKUP / WARTOŚĆ
Charakterystyka środka zakładka OPERACJE Systemy Informatyczne Charakterystyka środka zakładka OPERACJE
Charakterystyka środka zakładka MIEJSCA Systemy Informatyczne Charakterystyka środka zakładka MIEJSCA
Evident – Środki Trwałe Systemy Informatyczne Evident – Środki Trwałe