PLANOWANIE KARIERY PRZEZ STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Katarzyna Kutek-Sładek
Wsparcie środowiska a –nauczyciel, b – rodzice, c – koledzy, d – krewni, e – rodzeństwo, f – wybór zgodny z własnymi preferencjami, g – inne osoby.
Wsparcie z którego korzystali Respondenci przy wyborze uczelni i kierunku studiów *a – profesjonaliści (nauczyciel, pedagog, doradca zawodowy b – rodzice, c – koledzy, d – krewni, e – rodzeństwo, f – wybór zgodny z własnymi preferencjami, g – inne osoby.
Wsparcie eksperckie Psycholog, pedagog Doradca zawodowy Lekarz
Korzystanie w procesie wyboru zawodu i planowania kariery zawodowej z porady psychologa/pedagoga
Korzystanie w procesie wyboru zawodu i planowania kariery zawodowej z porady doradcy zawodowego
Korzystanie w procesie wyboru zawodu i planowania kariery zawodowej z porady lekarza.
Wsparcie instytucjonalne Poradnia psychologiczno-pedagogiczna Urząd pracy Uczelnia
Korzystanie w procesie wyboru zawodu i planowania kariery zawodowej z porady w poradni psychologiczno-pedagogicznej
Korzystanie w procesie wyboru zawodu i planowania kariery zawodowej z porady w Urzędzie Pracy
Korzystanie w procesie wyboru zawodu i planowania kariery zawodowej z porady na Uczelni
trudności/przeszkody w znalezieniu zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne
Czy w czasie trwania studiów wyższych poszukiwał/a Pan/i pracy?