1 Nowy Jork stworzył numer, by jego mieszkańcy mieli łatwy dostęp do wszelkich informacji o swoim mieście NYC 311 informacja miejska dla mieszkańców Nowego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Na dobry początek – staż”
Advertisements

Neostrada tp.
Zgłoszenie propozycji wystąpienia na XIV Kongres ie Badaczy Rynku i Opinii Tytuł wystąpienia: Obszar tematyczny: Format wystąpienia:
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Budowa centralnego odcinka II linii metra
Wyobraź sobie, że pracujesz w jednej z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie, zatrudniającej ponad 300,000 osób w ponad 100 krajach. W.
Migracje zarobkowe i ich wpływ na lokalny rozwój i rynek pracy – możliwości i wyzwania dla instytucji rynku pracy Biała Podlaska,
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Portal EURES – inne informacje Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach 2008r.
Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
INFORMACJE DLA SZKÓŁ.
Kredyt mieszkaniowy w trudnych czasach - Iwona Witek
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
4 lata temu wdrożyliśmy zarządzanie procesowe…
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
PRAKTYKI STUDENCKIE GDN Airport Services
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Twoje narzędzie do pracy grupowej
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
ABC e-learningu.
PREZENTACJA PLATFORMY
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
Aktywne poszukiwanie pracy
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
Biblioteka okręgowa w Buskerud: „Nowy w Buskerud”
czego się spodziewasz”.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Autor: Urszula Wolanin. Usługa polega na umożliwieniu klientowi połączenia telefonicznego w celu odsłuchania informacji nagranej na taśmie magnetofonowej.
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy realizują projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Początek działalności z 24- GODZINNYM PLANEM DZIAŁANIA aż do osiągnięcia pozycji STZ oraz SKZ. O tym trzeba pamiętać!
Title Slide 1 It starts with you
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Metody poszukiwania pracy
USŁUGI RYNKU PRACY.
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
EUROPEJSKI NUMER ALARMOWY
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
 Biuro znajduję się w centrum miasta  Adres biura: Wrocław, Rynek 26/2  Profesja CKK oddz. Wrocław.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Departament Handlu USA | Urząd ds. Handlu Międzynarodowego Każda firma znajdzie to, co pozwoli jej odnieść sukces: kontakty, cenne informacje, wymagane.
Czym jest program MultiBenefit?. MultiBenefit Czym jest MultiBenefit? Program MultiBenefit ułatwi zaspokajanie Twoich codziennych potrzeb, zainspiruje.
PROJEKT „MOBILNY URZĄD” WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
O Fundacji Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości Fundacja Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości prowadzi działalność od 2003 r. w zakresie: -szkoleniowo - konsultacyjnej.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Dlaczego warto przystąpić do projektu „Przedsiębiorcze Mazowsze”?
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Zawody przyszłości Czyli takie, które w przyszłości dadzą szanse zatrudnienia.
Zapis prezentacji:

1 Nowy Jork stworzył numer, by jego mieszkańcy mieli łatwy dostęp do wszelkich informacji o swoim mieście NYC 311 informacja miejska dla mieszkańców Nowego Jorku

2 Nowy Jork rozpoznał potrzeby mieszkańców….. …..w 2003, burmistrz Nowego Jorku, Michael R. Bloomberg, wdrożył nie alarmową Infolinię 311, gdzie mieszkańcy miasta (i nie tylko) mogą dzwonić z każdym pytaniem dotyczącym miasta lub też składać skargi / zażalenia. MIESZKAŃCY NYC 311 GOŚCIE BIZNES Jeden punkt kontaktu Złamałem nogę, gdzie mam najbliższą przychodnię? W jakich godzinach otwarte jest Muzeum Narodowe? Jak mam dojechać do ambasady xxx? Na ul. Xxx jest ogromna dziura w drodze. Zalało stację metra Przy ul. Xxx są zaspy utrudniające poruszanie Od której otwarty jest sąd hipoteczny? Chciałbym otworzyć restaurację w Nowym Jorku. Co muszę zrobić? Chciałbym zarejestrować firmę NYC 311 Szef biura informacji NY, Gino Menchini o Infolinii 311: Dzięki 311 mamy dostęp do danych, które ułatwiają nam podejmowanie decyzji w zakresie wydajniejszego alokowania naszych zasobów, co bezpośrednio przekłada się na oszczędności dla miasta

3 Kilka faktów z Infolinii NYC 311 … godziny, kiedy 311 (i 311 online) jest dostępne dla mieszkańców NY języki w których 311 oferuje usługi liczba połączeń na 311 w 2009 rekordowa liczba połączeń w ciągu jednego dnia ( ), kiedy zamieć śnieżna wymusiła zamknięcie szkół następnego dnia liczba skarg dotyczących publicznych toalet liczba próśb o nowe toalety publiczne liczba połączeń dotyczących zdechłych ryb w porcie i zatoce w 2010 liczba opinii dla burmistrza złożonych poprzez 311Online 3 maja 2010r. KILKA FAKTÓW Z FUNKCJONOWANIA NYC 311 NYC 311

4 801 WAW WAW informacja miejska dla mieszkańców Warszawy Ponad 2mln mieszkańców Warszawy zagubionych w gąszczu informacji

5 Gdzie mogę się zbadać? Co robić w sobotę? Które drogi omijać? Gdzie jest apteka otwarta w niedzielę? Gdzie znajdę ambasadę? Gdzie są ścieżki rowerowe? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Mieszkańcy Warszawy Strona www Miasta W-wy Informacje w metrze Gazeta codzienna 1 2 Źródła informacji W stolicy 65% zameldowanych mieszkańców to osoby w wieku produkcyjnym, aktywne zawodowo oraz towarzysko, które w większości cenią sobie aktywne spędzanie czasu, a co za tym idzie łatwy dostęp do informacji. Prawie 15% mieszkańców to osoby na emeryturze, które mają wolny czas, ale brak im wiedzy jak można go spędzić. Często nie korzystają też z Internetu stąd mają ograniczony dostęp do informacji. Przebieg Informacji w stolicy 3 BRAK JEDNEGO ŹRÓDŁA INFORMACJI DLA WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW

6 Mieszkańcy Warszawy potrzebują jednego punktu kontaktu, w którym mogliby zaczerpnąć informacji o mieście, ale również złożyć skargę, zażalenie czy pomysł na ulepszenie funkcjonowania miasta. Warszawa powinna dać możliwość współtworzenia wymarzonego miejsca do zamieszkania. Mając poczucie wpływu staniemy się dumnymi mieszkańcami stolicy. 801 WAW WAW Koncentracja informacji o mieście… Infolinia czynna 24h/7 dni w tyg. Kontakt z telefonu stacjonarnego I komórkowego Minimalny koszt za min połączenia Wzrost efektowności w zakresie zarządzania miastem Spadek kosztów 801 WAW WAW

7 TP – dlaczego warto z nami współpracować?

8 TP jest liderem na rynku w zakresie usług informacyjnych. Mamy ogromne doświadczenie w zakresie wdrażania, a potem obsługi Klientów usług informacyjnych Liczba poł miesięcznie Liczba doradców w peaku miesięcznie Informacja o numerach telefonów wszystkich abonentów, którzy wyrazili zgodę na prezentację na Infolinii. Max 4 informacje podczas jednego połączenia, czynna 24h/7 dni, płatna za połączenie Ogólnokrajowe Biuro Numerów Liczba poł miesięcznie 296 Liczba doradców w peaku miesięcznie Informacja o firmach, instytucjach, aktualnych kursach walut, wynikach gier liczbowych, repertuarów kin i teatrów, wydarzeniach kulturalno rozrywkowych itp. Infolinia czynna 24h/7 dni, płatna za min połączenia Dobry Numer Liczba poł miesięcznie 152 Liczba doradców w peaku miesięcznie Informacja o firmach, instytucjach, aktualnych kursach walut, wynikach gier liczbowych, repertuarów kin i teatrów, wydarzeniach kulturalno rozrywkowych itp. Infolinia czynna 24h/7 dni, płatna za min połączenia Międzynarodowe Biuro Numerów Dbamy o jakość zarządzanych przez nas usług

9 Nasza oferta dla Urzędów Miast 801 WAW WAW SZKOLENIA Sami zajmiemy się organizacją wyspecjalizowanych szkoleń dla doradców, zarówno produktowych jak i z obsługi Klienta. W razie zwiększonego ruchu jesteśmy w stanie w bardzo krótkim czasie zwiększyć liczbę doradców dostosowaną do obsługi ruchu, SATYSFAKCJA OBSŁUGA KLIENTARAPORTOWANIE Zadbamy o wysoką jakość obsługi mieszkańców miasta poprzez szkolenia doradców, ale również cykliczne badania mystery call. Zajmiemy się obsługą od A do Z. Zrealizujemy wszystkie KPI wymagane przez Miasto. Opracujemy proces przyjmowania / przekazywania do Miasta zażaleń / pomysłów / propozycji mieszkańców Opracujemy wspólnie z Miastem wskaźniki do raportowania, zapewnimy narzędzia do raportowania i analizy danych.

10 Zapraszamy do kontaktu IMIĘ I NAZWISKO ADRES MAILOWY TEL. KOMÓRKOWY Anna Bieńkowska Paweł Depta STANOWISKO Dyrektor Procesu Rozpatrywania Reklamacji i Skarg Dyrektor ds.. Obsługi Klientów Indywidualnych NASZE DANE KONTAKTOWE