Learning Innovative Teaching 2013-2015 Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Advertisements

Praca z dzieckiem w domu rodzinnym.
WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW Program COMENIUS POROZUMIENIE O PROGRAMIE ZAJĘĆ Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez.
SAMORZĄDOWY OŚRODEK DORADZTWA METODYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w Kielcach KIELCE, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42 tel. fax. 41.
Uczeń trudny.
Lucyna Maculewicz - Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 3
Nowa jakość kontaktu ze szkołą
VIII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE ŁÓDŹ
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Małgorzata Taraszkiewicz Grupa Edukacyjna 21
Jak motywować dziecko do nauki?
Konferencja Wdrażanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
NIE ZAMYKAJ OCZU – RAZEM PRZECIWKO KRZYWDZENIU DZIECI
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Konferencja dla nauczycieli języka polskiego r. Program I Indywidualny rozwój ucznia a praktyka szkolna. 1. Indywidualny rozwój ucznia zadaniem.
Barbara Łaska Wydział Wspierania Rozwoju Kuratorium Oświaty w Łodzi
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
„A tu rzeczywistość skrzeczy” jak uczyć, by nie spadła efektywność przygotowania do egzaminu maturalnego 2015 Matura 2015 – jak dobrze już teraz przygotowywać.
PRACA DOMOWA UCZNIA Autor: Beata Słowińska.
Wrocławskie Centrum Opieki Wychowania i Adopcji
Izabela Kołodziejczyk
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Rodzice jako sprzymierzeńcy w działaniach profilaktycznych szkoły
Problemy wychowawcze szkoły
Przedmiot: Technologia informacyjna Autor: Olga Łodyga
Motywacja do nauki.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
PEDAGOG SZKOLNY.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Efektywne wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka od przedszkola
Motywowanie do nauki – rola rodzica
Ocenianie holistyczne
O SPRAWIEDLIWOŚCI W OCENIANIU. PODSTAWA PRAWNA 1. Rozporządzenie 2. Statut Szkoły.
RAMOWY ROZKŁA D DNIA Ramowy rozkład dnia świetlicy szkolnej
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Spotkanie z Rodzicami Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Choceniu Klasa Terapeutyczna.
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Animus” Kwiecień 2013.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
„Jeden gram praktyki jest lepszy niż tona teorii” Swami Shivananda Kompetencje dyrektora poradni niezbędne w procesie wspomagania rozwoju szkół – dobra.
Co wpływa na uczenie się uczniów?
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
Motywowanie do nauki – rola rodzica. Na brak motywacji ucznia do nauki wpływają różne czynniki Związane z uczniem Związane z domem Związane ze szkołą.
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
ASYSTENTURA RODZINY.
American Academy Junior School Obecnie budowany jest nowy budynek na terenie tego samego kampusu. Zostanie ukończony w maju A Obecny budynek od 26.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Dziecko romskie w szkole
7 Nawyków – mapa wdrożenia
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach podstawowych.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
ROK SZKOLNY 2017/2018.
Pomoc psychologiczno- pedagogiczna
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
Zapis prezentacji:

Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja

Mentoring w praktyce szkolnej - wspieranie rozwoju dziecka W ramach realizacji celu projektu: poznanie nowoczesnych metod indywidualizacji procesu dydaktyczno - wychowawczego

Rozpoznanie problemu problem w nauce brak motywacji do nauki problemy z frekwencją problemy rodzinne wpływające na zachowanie ucznia

Materiały do pracy z uczniem wymagającym wsparcia

MENTORING holistyczna praca z dzieckiem

Zadania mentora indywidualny kontakt z uczniem pomoc w odrabianiu prac domowych wyjaśnianie niezrozumiałych zakresów materiału monitorowanie postępów w nauce wsparcie w realizacji wytyczonych wspólnie celów stały kontakt z rodzicami ucznia Opracowała: Monika Wołynkiewicz