Staraliśmy się, aby nasz temat przedstawić w ciekawy sposób. Na początku podzieliliśmy się zadaniami oraz tematami plakatów. Jednak musieliśmy najpierw.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
7 punktów Kodeksu 2.0.
Advertisements

Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
opiekun grupy:Beata Winiarska
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
Na lekcjach informatyki w gimnazjum
Biblioteka jako szkolne centrum informacji multimedialnej jest miejscem gromadzenia i udostępniania różnych materiałów/mediów dydaktycznych uczniom, ich.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Autorytety wśród młodzieży
Europejski Dzie ń J ę zyków Obcych W dniu r. uczniowie klas IV-VI prezentowali swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim. Ale.
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
„SZKOŁA DOBRYCH PRAKTYK”
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Co to jest TIK?.
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
Jak obrabiać zdjęcia na komputerze w programie Picasa
Oczywiście zaczęliśmy od zorganizowania się i omówienia, jak to wszystko będzie wyglądało. Najpierw podzieliliśmy się na grupy – każda odpowiadała za.
PAMIĘTAJ !!! Internet ma dobre i złe strony. PAMIĘTAJ !!! Internet ma dobre i złe strony.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Nasze kodeksowe marzenia
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Czym jest czas? Projekt realizowany przez uczniów kl.4a
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Szkolne centrum informacji składa się z trzech pomieszczeń: czytelni, w której uczniowie mają dostęp do księgozbioru i do 8 komputerów podłączonych do.
Webquest Wojciech Korfanty
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Praktyczne przetestowanie i zastosowanie zasad Kodeksu 2.0
Ciekawe strony internetowe
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
To projekt zawodoznawczy zrealizowany w Zespole Placówek Specjalnych w Legnicy w ramach projektu unijnego Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM ZESPÓŁ SZKÓŁ W DZIEWIERZEWIE.
W bibliotece SP 2.0 (SP 20).  TIK-Technologia Informacyjno Komunikacyjna  Kiedy korzystamy z TIK?  Z TIK korzystamy na lekcjach i prywatnie w domu-korzystając.
Nowa prezentacja ćwiczenie Gdzie te notatki będą drukowane?
Klub śniadaniowy Szkoły Podstawowej w Górkach Pomorskich klasa II
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Klasa IVa w ramach projektu „Cyfrowa Szkoła” opracowała zestaw zadań w programie SMART NOTEBOOK z wykorzystaniem tablicy interaktywnej. Ponieważ oprogramowanie.
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
Łączność pokoleń w sieci. Tylko z TIK!. Początek – szkolna debata Podczas debaty szkolnej uczniowie zaproponowali jeden z punktów kodeksu, który brzmiał:
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
DAM RADĘ!. Główne zagadnienie problemowe projektu to: samodzielność dzieci w ich codziennym funkcjonowaniu. Cele: 1. Planowanie zakupów w sklepie spożywczym,
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
U CZ I UCZ SIĘ Z TIK!!. 1. Z INFORMACJI KORZYSTAJ SAMODZIELNIE I KRYTYCZNIE. korzystamy z zasobów Internetu „z głową”: otwieramy tylko wiarygodne strony,
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
P IERWSZA POMOC. W OLONTARIAT MOŻE PRZYBIERAĆ RÓŻNE FORMY. M Y ZDECYDOWAŁYŚMY SIĘ WYBRAĆ DZIAŁANIA PROPAGOWANIA I ZACHĘCANIA STARSZYCH ORAZ MŁODSZYCH.
Komputer pod ręką! Dla każdego i w każdym czasie..
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
Urządzenia wejściowe i wyjściowe podłączane do komputera
W wybranym przez nas projekcie wzięli udział wybrani uczniowie ze wszystkich klas Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej oraz Szkoły Specjalnej Przysposabiającej.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Opiekunowie: Bożena Karwacka Adam Balon. Wykonywaliśmy zdjęcia Publikowaliśmy je na stronie SP1, UM.
Natural Sciences, Natural English. Przemiany energii mechanicznej w rzucie pionowym.
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
Kodeks 2.0 Debata klasy 1 b Jak mądrze korzystać z komputerów i Internetu ?
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Uzależnienie od komputera, telewizji i komórki.. Prezentacja przygotowana przez klasę V c z wychowawczynią.
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
Multimedialna nauka hotelarstwa
Zapis prezentacji:

Staraliśmy się, aby nasz temat przedstawić w ciekawy sposób. Na początku podzieliliśmy się zadaniami oraz tematami plakatów. Jednak musieliśmy najpierw zdobyć wiedzę na temat Walii. Oglądaliśmy ciekawe filmy ze strony

Nasza praca zaczyna ł a si ę od prostych szkiców na tablicy, a ko ń czy ł a przelaniem pomys ł ów na papier. Praca na plakatami odbywa ł a si ę wed ł ug przydzielonych ról czyli „szef” grupy i pomocnicy.

Przygotowanie plakatów, wizytówek i prezentacji multimedialnej nie zajęło nam parę chwil. W trakcie pracy korzystaliśmy z komputera, zasobów Internetu, projektora, aparatu fotograficznego.

Każdy z uczniów miał prawo wyrazić opinię na temat plakatu swojej koleżanki lub kolegi. Dzięki temu uczyliśmy się co to znaczy mieć własne zdanie i jak jego bronić. Nasza praca nie trwała według sztywnych zasad. Był czas kiedy mogliśmy sobie pozwolić na odrobinę humoru.

Oto plakaty i wizytówki zrobione przez uczniów klasy 4 a: Kamil ę, Klaudi ę, Agnieszk ę i Romka. Plakat Kamili Plakat Agnieszki Plakat Klaudii Plakat Romka

Wizytówki i prezentacja multimedialna by ł y robione przez wszystkich uczniów. Podczas wszystkich naszych prac towarzyszy ł a nam flaga Walii.

Prezentacja przygotowana przez uczniów kl. IV a i p. Brygidę Kruska. Zdjęcia : p. Brygida Kruska Dziękujemy za uwagę.