Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Fundusz Przeciwalkoholowy
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy Programy Profilaktyczne w szkołach mieleckich
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy Programy do realizacji w klasach szkolnych
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy Programy profilaktyki uzależnień Cukierki Spójrz inaczej Drugi Elementarz czyli Program 7 kroków Tak czy Nie Elementy Naszych Spotkań Jestem Ok Sobą być dobrze żyć
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy Debata Program Domowych Detektywów
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy NIKOTYNA Znajdź właściwe rozwiązanie
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy NARKOTYKI Przeciw Odlot
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy PRZEMOC Spójrz inaczej na agresję Stop agresji i przemocy w szkole Przemoc wobec dzieci
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy Programy dla dużych grup – Noe Dla grup zwiększonego ryzyka – Korekta Programy dla nauczycieli i rodziców – Przygotowanie do profilaktyki domowej
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy Programy w liczbach
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy 2005/2006 Cukierki – 7x Spójrz inaczej – 3x Drugi Elementarz czyli Program 7 kroków – 23x Tak czy Nie – 53x Elementy Naszych Spotkań – 8x Jestem Ok – 23x
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy Noe – 11x Korekta – 10x Przygotowanie do Profilaktyki Domowej- 3x Przemoc wobec dzieci – 26x Odlot – 6x Znajdź właściwe rozwiązanie – 6x Debata – 80x
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy 2006 Sobą być dobrze żyć – 7x Przeciw – 18x Spójrz inaczej na agresję – 12x Stop agresji i przemocy w szkole – 15x Program Domowych Detektywów – 5x
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy Skuteczny program profilaktyczny zależy od warunków w jakich jest wdrażany – klimat szkoły, wzorce zachowań prezentowane przez prowadzącego, Długofalowe działania, Dostosowany do potrzeb i problemów odbiorcy (wstępna diagnoza), Stosowanie aktywizujących metod pracy, Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom, Wiarygodność osób prowadzących, Kontynuacja działań.
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych – Fundusz Przeciwalkoholowy Dziękuję za uwagę !!!