Duże wydarzenie wymaga dużego zaangażowania, dużego doświadczenia, dużego partnera Prezentacja możliwości GTP jako INTEGRATORA imprezy Mistrzostwa Europy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Advertisements

Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Warszawa, 12 lipca 2006 r. AC-X Rewolucja na rynku usług dla ISP i portali.
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WARSZAWIE
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Plan działań eEuropa+ - Wspólne działania na rzecz wdrożenia społeczeństwa informacyjnego w Europie Wskaźniki pomiaru stanu wdrażania Grażyna Omarska p.o.
Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Przygotowania Polski do EURO 2012 Grupa Robocza infrastruktura.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
WYDARZENIE SPORTOWE ROKU 2009 I OTWARTE MISTRZOSTWA HELU W WYCISKANIU SZTANGI LEŻĄC.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Użytkowanie Sieci Marcin KORZEB WSTI - Użytkowanie Sieci.
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
Współczesne systemy informacyjne
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
Elektroniczne Systemy Zabezpieczeń
Przyszłość technik satelitarnych w Polsce
DOLNOŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
BUDOWA TELEFONU KOMURKOWEGO
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
WinPakSE/PE Zintegrowany System Ochrony Obiektów
Platforma Usług Elektronicznych
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU
ePolska Zakopane 2001 Społeczeństwo informacyjne: -Szybka, powszechna i relatywnie tania telekomunikacja. -Komunikacja z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.
Bezpieczny Mobilny Podpis Elektroniczny
TELEMATYKA W ZARZĄDZANIU FLOTĄ
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Prezentacja 2004 POLSKA.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
EUTELSAT COMMUNICATIONS 1 Corporate Presentation Lipiec 2013.
Tworzenie infrastruktury informacyjnej dla polskiego
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
„Bezpieczny system przywoławczy zintegrowanych służb ratowniczych zgodny z europejskim systemem TETRA” Daniel Kanafa Opiekun: Dyrektor ds. technicznych.
NIE POTRZEBA JUŻ KARTY STADION LEGII DLA WSZYSTKICH OTWARTY.
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.

Prezentacja systemu. System elektronicznej dystrybucji biletów komunikacji miejskiej, dalekobieżnej oraz opłat w strefach płatnego parkowania. Sprawdzone.
EUROPEJSKI NUMER ALARMOWY
Kompleksowy system obsługi klienta i sprzedaży biletów oraz kontroli dostępu na przykładzie MTP.
Wdrożenie telefonii IP na Uniwersytecie Warszawski Piotr Michalski Konferencja Promująca Projekt.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek
Zagadnienia  1. Rzeczywistość rozszerzona  2. Kody QR  3.  3. Komunikacja bliskiego zasięgu (NFC)  4. Aplikacje biznesowe CR i CM  5. Web 2.0 i.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Luk Zelderloo, Sekretarz Generalny EASPD Europejskie Stowarzyszenie Świadczeniodawców Usług dla Osób z Niepełnosprawnością
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
Spotcamera24.com Niezależna energetycznie stacja pogodowa Hubert Krawiec, Przemysław Balikowski.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. Sieci teleinformatyczne.
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
"Projekt zintegrowanego systemu teleinformatycznego dla obiektu specjalnego" Rafał Byczek Z 703.
Gospodarcze efekty EURO 2012 dla Gdańska i regionu pomorskiego dr Bohdan Wyżnikiewicz Gdańsk, 9 stycznia 2008 r.
Targi Łódzkie to ponad 20-letnie doświadczenie w organizacji targów i kongresów, ciągłe dążenie do rozwoju zaowocowało ideą stworzenia Centrum Konferencyjno.
WOLNE MIEJSCE BY.
Służby informatyczne wspomagające bezpośrednio użytkowników w TPSA
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ EDUKACYJNA
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

Duże wydarzenie wymaga dużego zaangażowania, dużego doświadczenia, dużego partnera Prezentacja możliwości GTP jako INTEGRATORA imprezy Mistrzostwa Europy - Euro 2012

Największa grupa na świecie Grupa Telekomunikacji Polskiej S.A. to wiodące, wyspecjalizowane w dziedzinie teleinformatyki spółki na rynku polskim: Telekomunikacja Polska Orange WP … i światowym - Grupa France Telecom, operator sieci Orange Doświadczenie w realizacji największych imprez (nie tylko sportowych) na świecie: Tour de France 1940, Olimpiada zimowa 1992, Mistrzostwa Świata Piłki Nożnej 1998, Mistrzostwa Świata w Atletyce 2003, Route de Rhum 2006, coroczna organizacja French Open na Roland Garros, Festiwal Filmowy w Cannes, Zgromadzenie G8 oraz wybory parlamentarne.

Nieustający rozwój technologii Trend rozwoju konwergencji i uniwersalności rozwiązań czyni je jeszcze łatwiejszymi dla użytkownika Rozwiązania oparte o protokół IP już dzisiaj zyskują popularność wśród naszych klientów IP TV – Videostrada tp IP Video konferencje IP Telefonia, Sieci IP - Transmisje z gwarancją pasma i priorytetyzacją ruchu Rozwiązania te ułatwiają integrację systemów informatycznych, baz danych, współprace różnych środowisk aplikacyjnych. Mistrzostwa Europy w 2012 roku wymagają zastosowań stabilnych i sprawdzonych Przyjęcie zasady zamrożenia technologii łączności na dwa lata przed imprezą spowoduje, że będziemy opierać się wyłącznie na technologiach dostępnych w 2010 roku. Jest to gwarancja stabilności i możliwości realnego wdrożenia.

Mistrzostwa Europy w 2012 roku wymagają Zrozumienia potrzeb wielu różnych grup odbiorców Zaplecza infrastrukturalnego: dostępności infrastruktury technicznej, wyspecjalizowanych służb technicznych w każdej z lokalizacji. Zaplecza logistycznego (np. przy dystrybucji biletów: rozległa sieć dystrybucji powszechnie obecna w Polsce i Europie) Umiejętności zintegrowania różnych środowisk aplikacyjnych, technologii i informacji z różnych zakątków geograficznych. DEDYKOWANEGO ZESPÓŁU WDROŻENIOWEGO i OBSŁUGI KLIENTA NA POTRZEBY PROJEKTU.

Zdefiniowane potrzeby odbiorców W ramach przedsięwzięcia Euro 2012 istnieje potrzeba zaadresowania potrzeb teleinformatycznych dla 4 grup użytkowników: Publiczności Dziennikarzy Służb miejskich: policji, straży, ochrony, służby ratunkowej i zdrowia Sportowców Dla każdej z tych grup należy zapewnić taką infrastrukturę usług, która: Zwiększa bezpieczeństwo Zwiększa wygodę i komfort uczestnictwa Gwarantuje najwyższą jakość i stabilność rozwiązań

Każde pytanie to potrzeba informacji czyli synchronizacji wiedzy Gdzie są jeszcze wolne pokoje? Gdzie odbywa się mecz? Jak tam trafić? Którędy jechać? Gdzie zaparkować? Gdzie znaleźć parkometr? Gdzie można kupić bilet autobusowy? Jakie są atrakcje w mieście na czas mistrzostw? Gdzie można kupić bilety na mecze? Czy można je jakoś wygrać? Gdzie jest najbliższa placówka medyczna? Policji? Gdzie można dobrze zjeść? Co można robić w wolnym czasie? Gdzie można zgłosić zaginięcie dziecka? Jakie mecze będą dzisiaj? W jakim składzie dzisiaj wystąpią drużyny? Gdzie można obejrzeć mecze poza stadionami? Gdzie są umieszczone telebimy? Czy można obejrzeć wczorajsze bramki?

Zintegrowana informacja Zintegrowany system komunikacji zawierający wszelkie niezbędne informacje dopasowane do kanałów dystrybucji w podstawowych językach Europy Zintegrowane Centrum Informacji i Pomocy wskazówki nawigacyjne i informacyjne wgrane w telefony z GPS INFOLINIA PORTAL SERWISY WAP I SMS Integracja z systemami monitoringu i bezpieczeństwa np. chipy w ubraniu pozwalają monitorować miejsce pobytu dziecka oraz z Centrum Dyspozycji Służby Miejskiej

W co zaangażuje się publiczność TRANSMISJA WYDARZEŃ – zintegrowany system zawartości VIDEO i nie tylko dostępny: W DOMU, W KOMÓRCE, W INTERNECIE NA STADIONIE, W ŚRODKACH LOKOMOCJI, W PARKU, PUBIE. Imprezy lokalne - Promocja Miasta Oprócz GPS, usługi geolokalizacyjne. Do każdego telefonu w sieci Orange znajdującego się w określonym miejscu może być wysłany komunikat zachęcający do skorzystania z okazji Koło stadionu (kto gra i ile jest wolnych biletów), co można robić dziś wieczorem… Telekomunikacja a przychody dla miasta. Organizacja konkursów z płatnymi usługami telekomunikacyjnymi: Wygrywanie biletów Obstawianie wyników Popieranie inicjatyw władz miejskich (wirtualny stadion tp, tu: czy chciałbyś żeby mistrzostwa odbywały się w Twoim mieście?) Problem dystrybucji biletów PUNKTY SPRZEDAŻY OPERATORA wykorzystanie istniejącego łańcucha dystrybucji w Polsce i za granicą

Wymagania dziennikarzy To grupa o bardzo zróżnicowanych wymaganiach. Musi jej być udostępnione każde możliwe łącze do transmisji głosu i danych, dostępne w każdej technologii i prędkości Podejście Grupy TP zakłada zamrożenie technologii na dwa lata wcześniej. Gwarantuje to jakość rozwiązań, ustabilizowanych i sprawdzonych na dwa lata przed imprezą. Telefonia IP Transmisja danych i video Z uwagi na szybko rozwijającą się technologię należy założyć że standard 2012 to porty o prędkości 1 Gb/s. Wirtualny Helpdesk Jedno zintegrowane środowisko dla całego kraju, z lokalnie rozproszoną dostępnością do służb technicznych i pomocy. Centrale IPPABX Kody dostępu do punktów WiFi Pokoje transmisyjne Telepresence

Usługi publiczne Zautomatyzowana logistyka usług opartych o telemetrię Śmietniki – wysyłają impuls przed zapełnieniem Automaty do biletów – przed opróżnieniem Szafki w przechowalni sterowane i płatne przez sms Lodówki z napojami sterowane i płatne przez sms Alarmy zniszczeniowe lub kradzieżowe – przez sms Miejsca parkingowe – płatne smsem Bilety autobusowe – płatne smsem Centrum dyspozycyjne zintegrowane z: Centrum Informacyjnym i Pomocy Bazami i centrami logistycznymi służb (np. Interpol posiada bazę chuliganów) Centrum Monitoringu Wirtualnym Centrum Lekarskim

Bezpieczeństwo Wirtualne Centrum Lekarskie Realne punkty pierwszej pomocy pielęgniarskiej Łączność on-line z lekarzami – możliwość wirtualnej konsultacji lekarskiej Centrum Monitoringu Monitoring miasta kamery, natężenie ruchu zintegrowanie z GPS Monitoring obiektów kamery, możliwość odnajdywania każdego człowieka posiadającego kartę przepustkę (RFID) usprawnienie wejścia na stadion – czytniki siatkówki oka; przy odbiorze karty / biletu skanowana jest siatkówka oka i przekazywana do centralnego systemu bazy danych. Broadcast sms pozwala kompletować załogi interwencyjne oddalone od siebie.

Sportowcy Sprawna komunikacja wewnątrz danej ekipy sportowej VIP SIM – lokalne karty SIM z wgranymi wszystkimi aplikacjami potrzebnymi na miejscu Serwis techniczny Dostęp do zintegrowanej platformy komunikacyjnej w miasteczku sportowym / hotelach Główny nacisk na VOD na platformie Livebox tp (mogą służyć jako materiały szkoleniowe, do omawiania taktyki meczu) Krótka ścieżka do Zintegrowanego Centrum Informacji i Pomocy Tworzenie społeczeństwa fanów wokół swoich idoli Miejsce na blogi (mobilne i stacjonarne) dla indywidualnych sportowców Mobilne chaty

Następne kroki NAJWYŻSZY CZAS POWOŁAĆ ZESPOŁY ROBOCZE I ROZPOCZĄĆ PRACE