STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OSIEM ZASAD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ.
Advertisements

SKUTECZNOŚĆ i EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMU
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
EBPP - nowy trend na rynku
ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
PREZES ZARZĄDU MR BANKU S.A.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Zdobądź przewagę nad konkurencją ! Bądź społecznie odpowiedzialny!
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Czy polskiej kulturze potrzebne jest ISO?
Podstawy wyboru strategii marketingowej
Kierunki rozwoju marketingu w usługach transportowych
Katedra Marketingu Usług
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Zarządzanie projektami
OVB Holding AG Realizować partnerstwo – kształtować stosunki
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Rynek usług medycznych
Historia sukcesu Inteligo - case study
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Audity i certyfikacja systemu zarządzania jakością
` PREZENTACJA FIRMY 1.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Biznesplan.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Marketing usług agroturystycznych
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Technik Organizacji Reklamy
call center to nie tylko infolinia
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
TECHNIK HANDLOWIEC.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Specjalność: Specjalista Bankowy Katedra Bankowości i Rynków Finansowych Katowice,
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Promocja 10/15 Marketing polityczny. Marketing polityczny - definicja Marketing polityczny zaliczyć należy do marketingu non-profit. Polega na wykorzystaniu.
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
Specjalność: Menedżer Bankowy Katedra Bankowości i Rynków Finansowych Katowice,
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
MÓJ ZAWÓD.
ANALITYKA USŁUG FINANSOWYCH
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
SEGMENTACJA RYNKU.
Dominika Muś TiR, grupa 2b
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Mazowiecka Marka Ekonomii Społecznej
Specjalność: Specjalista Bankowy
Specjalność: Menedżer Bankowy
Zapis prezentacji:

STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU Przygotowała Renata Matuszewska

Marketing bankowy polega na opracowaniu i wcielaniu w życie całościowej strategii działań bankowych, mających na celu stworzenie odpowiedniego obrazu banku, zapewnienie bankowi zaufania, pozyskanie klientów.

Segmentacja działań marketingowych Podstawowym elementem procesu przygotowania działań jest segmentacja rynku, czyli jego podział wg. określonych kryteriów, które wyznaczają obszar ekspansji, oraz stanowią punkt odniesienia w formułowaniu strategii marketingowej                                                                                                                                                                                                                                                             

Program marketingowy-przystosowanie banku do wymagań klientów Raz opracowany program marketingowy jest stale uzupełniany i przekształcany. W ramach takiego programu opracowuje się nie tylko strategię promocji produktów przynoszących największe korzyści finansowe bankowi, ale i produktów które wiążą klienta z bankiem lub przynoszą inne korzyści Marketing-jest niczym innym jak grą, w której chcemy zdobywać jak najwięcej klientów

Wizerunek banku to nie tylko logo czy misja                                                                                  Wyższa Kultura Bankowości      Co wiemy o konkurencji? Jak się wyróżnić? Inspiruje nas życie

Odpowiedzialność społeczna Bieg pamięci Chronimy i sadzimy lasy w imieniu naszych klientów Fundacja ING Dzieciom

Reklama: prasowa, radiowa, telewizyjna, afisze uliczne, ulotki

Dlaczego oni?

Znane twarze... Kreacje, w których występują cenione i sławne osoby zazwyczaj wpływają pozytywnie na rozpoznawalność marki. Przypisanie twarzy do reklamującej się instytucji

Pracownik banku Wizerunkiem dobrego banku jest uśmiechnięty personel, przyjazna atmosfera wokół klienta oraz trafianie w jego oczekiwania.

Nowe strategie banków Instytucje stawiają nie na nowych klientów, ale na obecnych, którzy dają wysokie zyski. - Priorytetem dla banków już nie jest pozyskiwanie nowych klientów, ale zwiększenie cross-sellingu na dotychczasowej bazie klientów. Dobry klient z punktu widzenia banku, to ten, który jest już znany  

PYTANIA?? Dziękuję za uwagę