Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ANALITYKA USŁUG FINANSOWYCH

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ANALITYKA USŁUG FINANSOWYCH"— Zapis prezentacji:

1 ANALITYKA USŁUG FINANSOWYCH
Katedra Badań Rynku i Usług 1

2 Agenda Praca dla absolwenta Wiedza Kto za tym stoi?
Nie tylko nauką student żyje

3 Praca dla absolwenta

4 Sylwetka absolwenta Menedżer/Analityk produktów finansowych
Analityk rynku Specjalista z zakresu strategii rynkowych instytucji finansowych

5

6

7

8

9 projektowanie badań marketingowych na potrzeby firmy, realizacja projektów badawczych, współpraca z zewnętrznymi firmami badawczymi, interpretacja wyników badań, opracowywanie raportów, zestawień i analiz, przedstawianie wniosków z badań, gromadzenie niezbędnej wiedzy o rynku, a następnie jej przetwarzanie, archiwizowanie i rozwijanie, współpraca przy formułowaniu strategii marketingowej firmy, prowadzenie stałego monitoringu określonych segmentów rynku, notowanie istotnych zmian zachodzących w tych segmentach. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie netto absolwenta II stopnia studiów UEP w 2013 roku wyniosło 3001 zł (Mediana = 2629 zł) Źródło: Raport „Badanie losów Absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu”, maj 2014, s. 13

10

11

12

13

14 Wiedza

15 Przedmioty finansowe wspólne dla całego kierunku
Rachunkowość zarządcza Podatki i strategie podatkowe Zaawansowane finanse przedsiębiorstw Międzynarodowe finanse przedsiębiorstw Zarządzanie ryzykiem Pośrednictwo finansowe Fuzje i przejęcia Polityka pieniężna Finanse publiczne Controlling Auditing

16 Przedmioty specjalizacyjne (obowiązkowe)
Wielowymiarowa analiza rynków finansowych Prognozowanie procesów i zjawisk gospodarczych Koniunktura na rynkach finansowych Zarządzanie relacjami z klientami Efektywność działań marketingowych instytucji finansowych Zachowania finansowe podmiotów rynkowych Klient na rynku usług finansowych Poznanie zachowań nabywców usług – dlaczego kupują, czym się kierują? Co dzieje się w ich głowach? Jak można na te decyzje wpłynąć? Połączenie wiedzy z zakresu psychologii, statystyki i marketingu Zarządzanie jakością Weryfikatorem racji bytu każdej instytucji świadczącej usługi jest klient. Aby zdobyć i utrzymać klienta instytucje finansowe coraz liczniej eksponują w misjach „jakość” i podejmują działania zmierzające do coraz lepszego zaspokajania potrzeb odbiorców usług. Celem przedmiotu jest zapoznanie ze stosowanymi metodami oceny jakości usług oferowanych przez banki, zakłady ubezpieczeń i inne instytucje finansowe (np. SERVQUAL, Mystery Shopping, analiza kosztów jakości). Zostaną scharakteryzowane systemy zarządzania jakością wdrażane w sektorze finansowym i działania podejmowane na rzecz poprawy jakości usług.

17 Przedmioty specjalizacyjne (do wyboru)
Zarządzanie firmą doradczo-konsultingową Inwestowanie na rynkach towarowych Ubezpieczenia finansowe Prawo finansowe Badania rynku w Internecie Etyka w pracy analityka rynku Integracja rynków finansowych w UE Klient na rynku usług finansowych Poznanie zachowań nabywców usług – dlaczego kupują, czym się kierują? Co dzieje się w ich głowach? Jak można na te decyzje wpłynąć? Połączenie wiedzy z zakresu psychologii, statystyki i marketingu Zarządzanie jakością Weryfikatorem racji bytu każdej instytucji świadczącej usługi jest klient. Aby zdobyć i utrzymać klienta instytucje finansowe coraz liczniej eksponują w misjach „jakość” i podejmują działania zmierzające do coraz lepszego zaspokajania potrzeb odbiorców usług. Celem przedmiotu jest zapoznanie ze stosowanymi metodami oceny jakości usług oferowanych przez banki, zakłady ubezpieczeń i inne instytucje finansowe (np. SERVQUAL, Mystery Shopping, analiza kosztów jakości). Zostaną scharakteryzowane systemy zarządzania jakością wdrażane w sektorze finansowym i działania podejmowane na rzecz poprawy jakości usług.

18 Tytuły prac awansowych absolwentów
Wykorzystanie witryn internetowych w działaniach marketingowych polskich banków Leasing jako forma finansowania działalności przedsiębiorstwa Kredyt bankowy jako determinanta rozwoju rynku samochodowego w Polsce Jakość usług bankowych na przykładzie PKO BP SA Perspektywy rozwoju funduszy inwestycyjnych w Polsce Segmentacja nabywców usług ubezpieczeniowych Metody prognozowania kursów walutowych

19 O Katedrze…

20 Piszemy książki

21 Piszemy książki

22 Realizowane granty NCN na sumę ok. 1 mln zł
Prowadzimy badania Realizowane granty NCN na sumę ok. 1 mln zł Uwarunkowania oraz metody macierzowo-sieciowe pomiaru poziomu dojrzałości procesu innowacji i wprowadzania nowego produktu na rynek – kierownik projektu prof. dr hab. Ireneusz P. Rutkowski Kapitał intelektualny powiatów polskich – kierownik projektu dr hab. Jan Fazlagić, prof. nadzw. UEP Zachowania oszczędnościowe gospodarstw domowych – kierownik projektu dr Sylwester Białowąs Zachowania nabywców usług finansowych w warunkach zmian koniunktury rynkowej– kierownik projektu prof. dr hab. Józef Garczarczyk Katedra Badań Rynku i Usług

23 Organizujemy konferencje naukowe
Zachowania gospodarstw domowych w warunkach zmian koniunktury (2013) XV Warsztaty Metodologiczne „Metody pomiaru i analizy rynku usług - przydatność i efektywność” (2011) Rynek usług finansowych a rozwój gospodarki. Diagnozowanie i prognozowanie koniunktury (2005) Zarządzanie jakością usług w bankach i zakładach ubezpieczeniowych (2000) Rynek ubezpieczeń na życie w Polsce. Teraźniejszość i przyszłość (1997)

24 Nie samą nauką…

25 Iza i Karol prezentują swój referat podczas Ogólnopolskiej Konferencji Kół Naukowych „FACE TO FACE” Rzeszów, kwiecień 2012

26 Media – czwarta władza? Członkowie SKN podczas wizyty w Radio Merkury Poznań, styczeń 2012

27 Ognisko , czerwiec 2013

28 Laboratorium badań jakościowych

29 ANALITYKA USŁUG FINANSOWYCH
Katedra Badań Rynku i Usług 29


Pobierz ppt "ANALITYKA USŁUG FINANSOWYCH"

Podobne prezentacje


Reklamy Google