Nabór do szkół ponadgimnazjalnych Tarnowa Analiza naboru Rok szkolny 2008/2009 Wyniki naboru w poszczególnych szkołach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli
Advertisements

Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk
WYDZIAŁ EDUKACJI, KULTURY i SPORTU STAROSTWA POWIATOWEGO
Wydział Oświaty Urzędu Miasta Poznania Rekrutacja w poznańskich szkołach 2003.
EWD W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU BYTOWSKIEGO
ZASADY REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMNZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2009/2010 KROK PO KROKU.
LOSY ABSOLWENTÓW 2011 GIMNAZJUM IM. KS. ANNY Z PRZEMYŚLIDÓW W SIECHNICACH.
LOSY ABSOLWENTÓW 2012 Gimnazjum im.Ks. Anny z Przemyślidów w Siechnicach.
Zmiany w szkolnictwie zawodowym wprowadzane od września 2012 r.
ANALIZA WYNIKÓW NABORU ELEKTRONICZNEGO do szkół ponadgimnazjalnych
Analiza porównawcza ZESPOŁÓW SZKÓŁ W POWIECIE EŁCKIM.
Dzielnicowe Centrum ds. Integracji zostało powołane Zarządzeniem nr 203/2008 Burmistrza Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy z dnia 6 listopada 2008 roku.
Zespół Szkół w Skrzeszewie tel. 025/ , tel. kom
Ankieta diagnozująca zapotrzebowanie uczniów na informacje edukacyjno-zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej (próbka badawcza.
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
Analiza wyników egzaminu maturalnego Sesja wiosenna 2007 r. Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana K. w Mońkach.
REKRUTACJA 2007 szkoły ponadgimnazjalne zasady rekrutacji.
LOSY ABSOLWENTÓW 2009 Gimnazjum im. Ks. Anny z Przemyślidów w Siechnicach.
Rodzice pierwszymi doradcami zawodowymi swoich dzieci.
ANALIZA WYNIKÓW NABORU ELEKTRONICZNEGO do szkół ponadgimnazjalnych
ANALIZA WYNIKÓW NABORU ELEKTRONICZNEGO do szkół ponadgimnazjalnych
ANALIZA WYNIKÓW NABORU ELEKTRONICZNEGO do szkół ponadgimnazjalnych
Znaczenie szkolnictwa zawodowego w systemie edukacji w Polsce
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
MODU Ł Klasa III Kszta ł cenie ponadgimnazjalne.
PREZENTUJE: OFERTĘ EDUKACYJNĄ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH prowadzonych przez Powiat Bytowski na rok szkolny 2014/2015.
Nabór do szkół ponadgimnazjalnych
ELEKTRONICZNA REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
Czynniki potrzebne GIMNAZJALIŚCIE przy wyborze szkoły marzeń
WYKONAWCA: AGNIESZKA WOŹNY NABÓR ELEKTRONICZNY DO SZKÓŁ ŚREDNICH.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego do publicznej szkoły ponadgimnazjalnej (liceum ogólnokształcącego, technikum, zasadniczej szkoły zawodowej)
Warto ustalić, w jakich warunkach przebiegało uczenie się i nauczanie, czyli przeanalizować czynniki, które w znaczący sposób mogły wpłynąć na poziom.
Egzaminy zawodowe, maturalne i gimnazjalne 2014 r.
EWD III Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Kaliszu I II III IV V.
Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty w Tychach, lipiec 2015 r.
Nauczanie języka mniejszości narodowej w województwie opolskim.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika – najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w powiecie żywieckim I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Żywcu.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
PREZENTACJA: OFERTA EDUKACYJNA SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH prowadzonych przez Powiat Bytowski na rok szkolny 2016/2017.
Szkoła2009/ / / / / /2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ / 7 ZSO Radzymin 391 / /14357 /
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie Dołącz do nas!!!
LOSY ABSOLWENTÓW ROCZNIKA 2014/2015 W czerwcu 2015 nasze gimnazjum ukończyło 176 uczniów. Naukę w szkołach ponadgimnazjalnych podjęło 174 osoby: w liceach.
Podsumowanie rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolny 20145/2015 Poznań, 9 lipca 2014 roku.
CO DALEJ PO SZKOLE ZAWODOWEJ? Zmiany w kształceniu zawodowym.
Zanim wybierzesz szkołę ponadgimnazjalną. Liceum: Liceum ogólnokształcące da ogólną wiedzę lepiej przygotuje do matury i dalszego kształcenia Umożliwi.
INFORMACJA O PLANOWANYM NABORZE DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJÓW W PROJEKTOWANYM ROKU 2012/2013.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
XIX Ranking Szkół Ponadgimnazjalnych Perspektywy 2017
Zmiany w systemie edukacji od roku szkolnego 2017/2018
Podsumowanie rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na rok 2016/2017
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
Spotkanie z rodzicami uczniów szkół podstawowych i gimnazjów
ANALIZA WYNIKÓW NABORU ELEKTRONICZNEGO do szkół ponadgimnazjalnych
Projekt sieci elbląskich szkół po reformie edukacji.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2017/2018
Reforma oświaty 2017 Analiza sieci oraz propozycje zmian.
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
I Liceum Ogólnokształcące im. M
Spotkanie z rodzicami uczniów klas gimnazjalnych
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
SZKOŁY PRYWATNE GDÓW.
rekrutacja Rok szkolny 2019/2020
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych
I Liceum Ogólnokształcące im. M
Edukacja w szkołach Powiatu Chojnickiego w roku szkolnym 2019/2020 spotkanie sieci doradców zawodowych r. Irena Laska Dyrektor Wydziału Edukacji.
Zapis prezentacji:

Nabór do szkół ponadgimnazjalnych Tarnowa Analiza naboru Rok szkolny 2008/2009 Wyniki naboru w poszczególnych szkołach

Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry. Wszystkie szkoły ponadgimnazjalne Tarnowa

Licea ogólnokształcące Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

I LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

II LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

III LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

IV LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

V LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

VI LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

VII LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

VIII LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

IX LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

XII LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

XIV LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

XVI LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

XVII LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

XIX LO Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

OSM II st. Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Technika i art. Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Technikum nr 1 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Technikum nr 2 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Technikum nr 3 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Technikum nr 4 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Technikum nr 5 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Technikum nr 6 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Technikum nr 7 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Technikum nr 9 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Technikum nr 11 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

ZSP Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Zasadnicze Szkoły Zawodowe Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

ZSZ NiSS Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

ZSZ nr 1 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

ZSZ nr 2 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

ZSZ nr 3 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

ZSZ nr 4 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

ZSZ nr 5 Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

ZSZ w SOSW Liczby uczniów z punktacją od 0 do 40 – wynik bardzo słaby, od 41 do 100 – wynik słaby, od 100 do 140 – wynik średni, od 141 do 180 – wynik dobry, od 181 do 200 – wynik bardzo dobry.

Wnioski Dane z prezentacji szkoły powinny potraktować jako informację o uczniach, którzy rozpoczynają edukację w danej szkole. Warto porównać te dane z wynikami matury tych uczniów za trzy lata. Dane z prezentacji to również informacja dla ucznia i rodzica ucznia, który został przyjęty do szkoły ponadgimnazjalnej Tarnowa w roku 2008, ale i dla tych co w 2009 roku będą wybierali szkołę. Poznając dane z prezentacji można ocenić swoje szanse w naborze w zależności od swoich wyników edukacyjnych.