ANALIZA WYNIKÓW PISEMNEGO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Nowa” Matura 2015 Języki obce
Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk
GIMNAZJUM IM. STANISŁAWA STASZICA W PANKACH
NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
PODSTAWA PROGRAMOWA STANDARDY WYMAGAŃ EGZAMINACYJNYCH uczeń potrafi:
Wyniki egzaminu maturalnego 2012 Koszalin. Zdawalność
Opracowała mgr Marta Reut Analiza wyników egzaminu maturalnego Sesja wiosenna 2006 r. Technikum w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach.
Egzamin maturalny CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język obcy nowożytny zdawany na jednym poziomie wybrany.
Opracowała: Joanna Wasiak
MATURA 2010 RAPORT Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Raport z wyników egzaminu maturalnego
1 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej Dnia 8 września 2006 roku minister podpisał nowelizację Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie.
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach Wyniki egzaminu maturalnego w sesji wiosennej 2012 roku.
Zmiany w systemie egzaminów zewnętrznych MATURA od 2007 roku Materiały zebrała i opracowała mgr Barbara Adamiak.
Analiza wyników egzaminu maturalnego Sesja wiosenna 2007 r. Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana K. w Mońkach.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu nakielskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu żnińskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Analiza wyników egzaminu maturalnego Sesja wiosenna 2006 r.
Zmiany w egzaminie maturalnym w roku szkolnym 2011/2012
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
1 1 Tendencje w rozwoju pomorskiej edukacji na podstawie wybranych wyników egzaminów zewnętrznych II FORUM POMORSKIEJ EDUKACJI Gdańsk, 18 listopada 2013.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2013/2014 do egzaminu maturalnego przystąpiło 41 tegorocznych absolwentów i 7 absolwentów z lat ubiegłych. 11 osób.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego
Informacja o maturze w 2015 roku. Matura od 2015 roku Lista przedmiotów obowiązkowych nie ulega zmianie w porównaniu do obecnie obowiązujących: język.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście)
Analiza wyników egzaminu maturalnego Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Jagiellończyka w Lidzbarku Warmińskim.
EGZAMIN MATURALNY Procedury organizowania i przeprowadzania egzaminu maturalnego w roku szkolnym 2009/2010.
TEST SPRAWDZAJĄCY Z MATEMATYKI dla klasy IV szkoły podstawowej z zakresu FIGURY GEOMETRYCZNE Autor: Justyna Itrych.
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
Nowa matura – od roku 2015 Informacje ogólne. Przedmioty obowiązkowe Język polski – część pisemna (poz. podst.) + część ustna Język angielski – część.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 W ŁAŃCUCIE ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO 2010 Z UZWGLĘDNIENIEM DIAGNOZY NA WEJŚCIU.
MATURA 2006 podstawowe informacje CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA WYDZIAŁ MATUR.
Wyznaczanie stopnia spełniania przez uczniów wymagań programowych ewaluacja pracy szkoły monitorowanie procesów edukacyjnych.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
ANALIZA WYNIKÓW MATUR 2014 Liceum Ogólnokształcące w Krościenku n. D.
MATURA 2005 podstawowe informacje CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA WYDZIAŁ MATUR.
Technikum w kraju 64% Technikum w województwie 62% Technikum w ZSOiZ w Mońkach 48 %
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Wyniki egzaminu maturalnego 2006 Maria Krystyna Szmigel OKE Kraków_2006.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Wyniki ZS Egzamin gimnazjalny, matura, egzaminy zawodowe.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
Matura 2016 Analiza wyników.
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO MAJ 2015
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
WINTER Egzamin Gimnazjalny kwiecień 2017 Template.
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
MIEJSKI OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego część przyrodnicza 2017.
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2019
Zapis prezentacji:

ANALIZA WYNIKÓW PISEMNEGO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO KOLEJNOŚĆ WYKONYWANYCH CZYNNOŚCI: 1,2,3,4,5.

1. Przygotowanie danych niezbędnych do przeprowadzenia analizy. Ze strony www.oke.poznan.pl (wyniki i analizy) pobieramy następujące informacje: średnie wyniki procentowe PP/PR dla okręgu, województwa, miasta. wyniki szkół: średni wynik zdających PP/PR. ogólne wskaźniki statystyczne dla okręgu, województwa, powiatu (średni wynik PP/PR). analiza wyników: współczynniki łatwości za zadania cząstkowe PP/PR. skale staninowe dla ucznia, dla szkoły PP/PR.

2. Przygotowanie danych niezbędnych do przeprowadzenia analizy. Ze strony www.oke.poznan.pl (raport) pobieramy następujące informacje: wyniki procentowe egzaminu pisemnego PP/PR – w zależności od typu szkoły. współczynnik łatwości zadań, łatwość zadania i łatwość obszaru dla sprawdzanych umiejętności PP/PR. wnioski – egzamin pisemny PP/PR.

3. Przygotowanie danych niezbędnych do przeprowadzenia analizy. Przygotowujemy wyniki punktowe absolwentów za poszczególne zadania cząstkowe; osobno dla poziomu podstawowego i poziomu rozszerzonego.

4. OPRACOWANIE WYNIKÓW ANALIZA ILOŚCIOWA Na bazie wyników punktowych uczniów obliczamy współczynniki łatwości zadań cząstkowych Na bazie wyników punktowych uczniów obliczamy współczynniki łatwości dla danego obszaru: *PP: rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu pisanego, wypowiedź pisemna. *PR: stosowanie struktur leksykalno-gramat., wypowiedź pisemna, rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu pisanego, rozpoznawanie struktur leksykalno-gramatycznych. Na bazie wyników punktowych uczniów obliczamy współczynniki łatwości dla całego zadania PP/PR.

5. OPRACOWANIE WYNIKÓW ANALIZA JAKOŚCIOWA Porównujemy uzyskane wyniki zadań cząstkowych (i za dany obszar) naszych absolwentów z wynikami zdających w okręgu, województwie. Opracowujemy wyniki absolwentów w ujęciu staninowym PP/PR. Opracowujemy wnioski osobno dla poziomu podstawowego i poziomu rozszerzonego.