Nowoczesne techniki analityczne na studiach doktoranckich jako przygotowanie do otwarcia przewodu doktorskiego w dwa lata.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Generator przyszłości
Advertisements

I Geneza parków 1948r – powstanie pierwszego parku technologicznego w Menlo Park (USA) 1951r – Stanford Research Park na Uniwersytecie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
1 Projekt Nowoczesna edukacja – rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej.
Dlaczego warto wybrać specjalność CYBERNETYKA EKONOMICZNA
1 Największy projekt edukacyjny w Europie Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nowoczesne technologie ICT w upowszechnianiu.
Plan prezentacji 1. Wprowadzenie 2. Zarządzanie zmianami w organizacji świadczącej usługi edukacyjne 3. Szkoła wyższa i jej otoczenie w procesie zmian.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
PSYCHOLOGIA Drzwi otwarte Rekrutacja 2010/2011.
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Jakub Jasiczak Katedra Marketingu Produktu
Czy założenia projektu są realne? Planowane grupy docelowe projektu: Kadra akademicka UEP: 170-ciu nauczycieli akademickich Studenci I i II stopnia studiów:
Zadanie 8 Kurs doszkalający kadrę akademicką "Nowe trendy w metodologii nauk ekonomicznych i możliwości ich zastosowania w procesie kształcenia studentów",
Specjalność Analiza danych 2009 Katedra Statystyki Instytut Zastosowań Matematyki.
Specjalność Analiza danych 2010 na kierunku IiE Katedra Statystyki Instytut Zastosowań Matematyki.
Programy Fundacji na rzecz Nauki Polskiej finansowane z funduszy strukturalnych Działanie 1.2 Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki Program Operacyjny.
Projekt systemowy Stypendia naukowe dla doktorantów realizowany przez Departament Gospodarki i Innowacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.
1. REFORMA SYSTEMU FINANSOWANIA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO I NAUKI Stworzenie sprawnego systemu finansowania działalności naukowo- badawczej i dydaktycznej uczelni.
Priorytet II Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.6. Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Departament Rozwoju Regionalnego.
Konstruowanie i opracowanie nowatorskiego programu praktyk pedagogicznych Zadanie będzie realizowane w okresie od do roku.
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Rozpoznawanie predyspozycji i zainteresowań – gwarancją życiowego sukcesu Konferencja otwarcia projektu współfinansowanego ze środków EFS w.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Ekonomika procesów logistycznych
KATEDRA INŻYNIERII PRODUKCJI
Pp. Instytutu Slawistyki Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Zaprasza na studia stacjonarne III stopnia na Wydziale Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych od drugiego roku wybierz moduł GAP.
INSTYTUT EKONOMICZNY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W NOWYM SĄCZU Instytut Ekonomiczny PWSZ w Nowym.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Uroczyste Posiedzenie Rady Naukowej związane z Jubileuszem 60-lecia Instytutu Metalurgii i Inżynierii Materiałowej Polskiej Akademii Nauk.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Działania w celu zwiększenia kompetencji przyszłych pracowników KGHM
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Unikatowy model kształcenia na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi odpowiedzią na potrzeby gospodarki opartej na wiedzy.
Operacja Sukces to unikatowy w skali kraju projekt finansowany z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej mający na celu reformę programu studiów na.
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
Akademia ETI Współpraca Wydziału ETI ze szkołami ponadgimnazjalnymi regionu Jacek Lebiedź Gdańsk, 21 czerwca 2013.
Działalność statutowa - wynagrodzenia r.
Studia doktoranckie w Procesie Bolońskim Katarzyna Martowska Zespół Ekspertów Bolońskich UKSW, Warszawa,
studia trzeciego stopnia (doktoranckie) studia drugiego stopnia (magisterskie) stacjonarne i niestacjonarne studia pierwszego stopnia (inżynierskie)
Wybrane zagadnienia raportu z ankiety ewaluacyjnej (wrzesień 2013 r.) respondenci: studenci studiów III stopnia biorący udział w Programie MOST w roku.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Kadry dla innowacyjnej gospodarki – rola priorytetu IV PO Kapitał Ludzki Agnieszka Gryzik dyrektor Departamentu.
Fundusze UE na badania i rozwój w latach Bartosz Kozicki Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego UMWP Konferencja końcowa projektu.
Transfer Wiedzy w Leśnym Centrum Informacji dr inż. Dorota Farfał Sękocin Stary 5 grudnia 2011 r.
Ekonometria menedżerska I Specjalność. Wprowadzenie Specjalność ekonometria menedżerska umożliwia poznanie metod służących do analizy, prognozowania i.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
OCENA INSTYTUCJONALNA W ŚWIETLE AKTUALNYCH KRYTERIÓW OCENY JAKOŚCI Stanisław Kondracki Ekspert Polskiej Komisji akredytacyjnej Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny.
Nikogo nie trzeba przekonywać, że eksperymenty wykonywane samodzielnie przez ucznia czy prezentowane przez nauczyciela sprawiają, że lekcje są bardziej.
Badania rynku – Market research I stopień. po studiach…  Market intelligence specialist;  Analityk rynku;  Specjalista ds. badań rynku;  Specjalista.
Spotkanie Dolnośląskiej Sieci Biur Karier - GRUDZIEŃ Badania losów absolwentów DSWE TWP we Wrocławiu - studium przypadku.
Studia II stopnia. KIM BĘDZIESZ? Analitykiem biznesowym – specjalistą w zakresie stosowania profesjonalnych narzędzi matematyczno-statystycznych oraz.
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
Specjalność: Controlling Katedra Rachunkowości Katowice, r.
Tydzień Otwartej Nauki października Otwartość w działaniu.
DOKTORAT WDROŻENIOWY ul. Hoża 20 \ ul. Wspólna 1/3 \ Warszawa \ tel. +48 (22) \ fax +48 (22)
„Promocja zdrowia psychicznego w środowisku akademickim, wsparcie studentów z doświadczeniem kryzysu psychicznego”
Wybrane zagadnienia dotyczące toku studiów doktoranckich
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Doktoraty wdrożeniowe – szanse i zagrożenia
Badania losów absolwentów
Zapis prezentacji:

Nowoczesne techniki analityczne na studiach doktoranckich jako przygotowanie do otwarcia przewodu doktorskiego w dwa lata

Cele zadania „Nagromadzenie danych nie jest jeszcze nauką” (Galileusz) Zapoznanie doktorantów ze światowymi trendami w zakresie metod ilościowych, Wzbogacenie warsztatu analitycznego przyszłych adeptów nauki, Wzmocnienie potencjału doktorantów i wyrównanie dysonansu w zakresie wykorzystania metod analitycznych, Ułatwienie otwarcia przewodu doktorskiego w dwa lata.

Realizacja programu pilotażowego Grupa docelowa (studenci XIX i XX edycji), Laboratorium „Nowoczesne techniki analityczne w naukach ekonomicznych” (wymiar 30 godzin), Rok akademicki 2010/2011, Ewaluacja efektów i dalsze działania.

Nowoczesne techniki analityczne w naukach ekonomicznych Techniki analizy współzależności zjawisk ekonomicznych z wykorzystaniem programu Statistica: podstawy analizy danych i prognozowania, modelowanie współzależności zjawisk, analizy wielowymiarowe. Techniki eksploracji danych ekonomicznych z wykorzystaniem programu SPSS: analiza rynku przy użyciu technik wielowymiarowych, analiza danych ankietowych.

Nowoczesne techniki analityczne w naukach ekonomicznych Techniki ekonometryczne - wprowadzenie do programu Gretl i EViews: rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu Gretl, prognozowanie przy pomocy programu EViews. Techniki analizy finansowej - wprowadzenie do programu R+ i Microsoft.

Efekty realizacji zadania z punktu widzenia doktoranta: Umiejętność doboru odpowiednich programów i narzędzi do realizowanych problemów badawczych, Wzrost jakości artykułów (większa liczba publikacji) i prac doktorskich, Możliwość bezpłatnego korzystania z programów analitycznych (dostęp do licencji), Oszczędność czasu w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: „jak to zmierzyć?”, Możliwość wykorzystania nabytej wiedzy w pracy zawodowej, Wyższa konkurencyjność na rynku pracy.

Efekty realizacji zadania z punktu widzenia Uczelni: Wzrost potencjału przyszłych pracowników naukowych, Wzrost liczby otwartych przewodów doktorskich i obronionych doktoratów, Wzrost jakości prowadzonych zajęć dydaktycznych przez doktorantów (transfer wiedzy), Wzrost jakość studiów doktoranckich (wzrost konkurencyjności Uczelni na rynku usług edukacyjnych w Polsce).

Dziękuję za uwagę