Czy założenia projektu są realne? Planowane grupy docelowe projektu: Kadra akademicka UEP: 170-ciu nauczycieli akademickich Studenci I i II stopnia studiów: 130-ciu studentów Doktoranci: 60-ciu doktorantów Praktycy (uczestnicy spoza społeczności akademickiej): 120 osób
Wyniki ankiety pilotażowej Ponad 150 pracowników wyraziło chęć uczestnictwa w szkoleniach 43 katedry ze wszystkich wydziałów UEP ok. 20% pracowników chciałaby uczestniczyć w większej ilości kursów (niż 4 dotychczas prezentowane) Mediana wynosi 3 zgłoszenia na katedrę, ale 10 katedr zgłosiło łącznie 62 osoby Najwięcej zgłoszeń na kurs STATISTICA
Katedra Analizy Finansowej i Strategicznej2 Badań Marketingowych4 Badań Operacyjnych5 Bankowości6 Biochemii i Mikrobiologii2 Chemii Produktów Naturalnych1 Edukacji i Rozwoju Kadr3 Ekonometrii6 Ekonomii Matematycznej2 Ekonomiki Przestrzennej i Środowiskowej1 Europeistyki2 Finansów Publicznych4 Finansów Przedsiębiorstw8 Finansów Międzynarodowych2 Handlu Międzynarodowego1 Informatyki ekonomicznej3 Instrumentalnych metod oceny jakości3 Inwestycji i Nieruchomości1 Koniunktury Gospodarczej4 Logistyki i Transportu2 Makroekonomii i Badań nad Gospodarką Narodową5 Makroekonomii i Gospodarki Żywnościowej7 Marketingu Produktu5
Marketingu Międzynarodowego2 Matematyki Stosowanej3 Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych3 Mikroekonomii8 Polityki Gospodarczej i Samorządowej3 Pracy i Polityki Społecznej4 Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations1 Rachunkowości3 Statystyki i Demografii3 Strategii i Polityki Konkurencyjności Międzynarodowej5 Strategii Marketingowych7 Systemów i Technik Zarządzania2 Teorii Organizacji i Zarządzania2 Teorii Pieniądza i Polityki Pieniężnej3 Towaroznawstwa Żywności2 Turystyki2 Ubezpieczeń4 Usług1 Zarządzania Strategicznego3 Znormalizowanych Systemów Zarządzania1
STATISTICA – Techniki analizy współzależności zjawisk ekonomicznych 1.Analizy wielowymiarowe - 74 os 2. Modelowanie współzależności zjawisk – 67 os. 3.Prognozowanie i analiza szeregów czasowych – 55 os
SPSS – Techniki eksploracji danych ekonomicznych 1. Analiza danych w marketingu - 35 os 2. Analiza danych ankietowych - 44 os. 3. Drążenie danych (data mining) - 38 os
Techniki ekonometryczne 1. Z wykorzystaniem oprogramowania GRETL - 36 os 2. Eviews - 18 os Techniki analizy finansowej 1.Poziom podstawowy Poziom zaawansowany (program R) - 22
Dziękuję Państwu za uwagę