1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
Advertisements

Demokracja w szkole.
im. Króla Jana III Sobieskiego
Samorząd szkolny -droga ku demokracji.
Szkolna demokracja – w jaki sposób uczy młodych ludzi samodzielności.
Jak samorząd uczniowski może wpłynąć na życie społeczności szkolnej?
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
SZKOLNE KOŁO PCK W SZUBINIE
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Debata na temat szkolnej demokracji i samorządności.
Pod kierunkiem pani G. Stachur y. Wolontariat działa od 2005 roku z inicjatywy uczniów ówczesnej klasy 1 z wychowawcą, klasa liczyła wtedy 36 uczniów,
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
Samorząd Uczniowski Waszymi oczami.
,,Szkoła demokracji” -czyli o działalności uczniów w szkole,
Jan Białostocki Patryk Owczarek
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
DEBATA: Jakie korzyści mają uczniowie z istnienia samorządu szkolnego?
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
przewodniczący i uczniowie PG5 w Siedlcach
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Debata na temat samorządu i demokracji w szkole…
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
W Publicznym Gimnazjum nr 1 w Starogardzie Gdańskim dnia 29 marca br. odbyła się debata na temat: Samorząd Uczniowski – szkolny organ władzy. Rozmowa.
Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.
Wyniki ankiet na temat działalności Samorządu Uczniowskiego.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
CZYLI JAK STWORZYĆ IDEALNY SAMORZĄD SZKOLNY?
XVIII SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY. Czy jesteś dobrze poinformowany/a o wydarzeniach szkolnych?
Debata pracowników szkoły
1. występy, akcje wolontariacie, wieczorki poezji, imprezy charytatywne, imprezy sportowe, reprezentowanie gminy na uroczystościach, konkursy, WOŚP.
Debata „Jakie działania należy podjąć aby zaktywizować, zachęcić młodzież do czynnego udziału w życiu społecznym ziemi pszczyńskiej”, która jest realizowana.
ELEKTROWNIE WIATROWE.
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Talent jest darem uniwersalnym, ale potrzeba wielkiej odwagi, żeby go wykorzystać. Nie bój się być najlepszy.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Samorząd Uczniowski.
PCK Polski Czerwony Krzyż.
Władze samorządowe w naszej szkole
Samorząd Uczniowski.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
1. Znam tą szkołę jak mało kto, wiem co, gdzie, jak i z kim załatwiać 2. Znam Statut, więc wiem co i jak ugryźć, znam prawa uczniów i nauczycieli 3. Cały.
Jakie działania szkolne i lokalne są godne do zrealizowania przez Samorząd Uczniowski?
Nasza „mała” demokracja
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
{ DEBATA wprowadzenie XX Sejm Dzieci i Młodzieży.
Zasady panujące podczas debaty:  Mówi tylko jedna osoba; nie przekrzykujemy się  Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii  Krytykujemy.
Nazywa się Dawid, jestem uczniem klasy 3D Interesuje się podróżami. W wolnym czasie gram na puzonie. Uwielbiam oglądać filmy. Ponad to jestem uczniem.
Sonda  I pytanie : Czy wiesz co to demokracja? Czy wiesz co to demokracja?
W NIOSKI. Debatujący wraz z uczniami jednogłośnie stwierdzili, że debaty tego typu są bardzo potrzebne. Zamierzamy wprowadzić cyklicznie odbywające się.
ZDROWIE- Twój przyjaciel ! Temat projektu:. Oto zespół realizujący projekt – KOŁO BIOLOGICZNE 3 osoby były nie obecne podczas wykonywania zdjęcia, ale.
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
Liceum Ogólnokształcącego im. Tomasza Zana w Pruszkowie
Zapis prezentacji:

Czy Samorząd Uczniowski i koło PCK mogą być partnerami w nauce samorządności w naszej szkole?

1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.

2. Rozwiń skrót PCK. Tylko 1 z ankietowanych nie umiał rozwinąć skrótu PCK. Reszta osób poradziła sobie z tym zadaniem.

3. Czy uważasz, że potrzebne są akcje dobroczynne np 3. Czy uważasz, że potrzebne są akcje dobroczynne np. pomoc schroniskom i uzasadnij swoją wypowiedź. Wszyscy ankietowani byli zgodni, co do tego, że akcje dobroczynne są bardzo potrzebne i należy je często organizować.

4. Czy jesteś zadowolony z tego, że PCK wprowadziło do sklepiku zdrową żywność? Więcej niż połowa ankietowanych jest zadowolona. Natomiast nie wszyscy do końca są poinformowani.

5. Co sądzisz o akademiach organizowanych prze SU 5. Co sądzisz o akademiach organizowanych prze SU? Może chciałbyś coś zmienić, czy dodać? Uczniowie chcą, aby w akademie angażowano więcej uczniów, Żeby na salę wpuszczano klasami i z krzesełkami, Aby organizowano więcej prób.

6. Czy wiesz jakie jest główne zadanie koła PCK? 80% ankietowanych twierdzi, że to pomoc potrzebującym, 20% uważa, że to promocja zdrowego stylu życia.

7. Czy angażujesz się w pracę PCK lub SU? W prace PCK lub SU angażuje się więcej niż połowa ankietowanych.

8. Czym według ciebie zajmuje się PCK? Organizuje: apele, akademie, imprezy, prowadzi sklepik. Oprócz tego zajmuje się sprawami dotyczącymi praw uczniów.

9. Jak oceniasz działalność PCK? Część uczniów nie wie lub uważa, że działalność prowadzona przez PCK jest słaba, a nawet niewidoczna. Reszta jest zadowolona z ich pracy.

10. Czego może nas uczyć SU? Uczy nas: Współpracy, pomyślnej organizacji, dobrych kontaktów z rówieśnikami, pewności siebie, szacunku, pomysłowości.

11. Jakie powinny być osoby angażujące się w pracę PCK i SU? Te osoby powinny być: Odpowiedzialne, Pomocne, pracowite, Sprytne, Śmiałe, Kreatywne, Sympatyczne.

12. Czy PCK może być partnerem SU? Tylko jeden ankietowany sądzi, że to nie najlepszy pomysł. Reszta jest do tego bardzo pozytywnie nastawiona.

13. Czy SU może niekorzystnie wpływać na dobro szkoły? 25% ankietowanych odpowiedziało, że może źle wpływać. Reszta odpowiedziała, że SU nie stwarza żadnych problemów.

14. Jakie znasz akcje, które organizuje PCK? Akcje, które znają ankietowani to : Zbiórka żywności, Gorączka złota, Pomoc schroniskom dla zwierząt.

15. Czy uważasz, że te akcje są wartościowe? Prawie wszyscy ankietowani sądzą, że są one wartościowe.

Ankieta przebiegała bardzo miło Ankieta przebiegała bardzo miło. Wszyscy byli zadowoleni i nie odmawiali udziału. 