KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Advertisements

ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH
Selekcja sportowa Dr hab. Tadeusz Ambroży AWF Kraków
Projekt systemowy pn. „STOP WYKLUCZENIU” – Program aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Smołdzino.
PRR SPORTOWCY NA RYNKU PRACY - SZANSA NA LEPSZE JUTRO... Maciej Guzik Warszawa, 10 październik 2007r.
1 ZAŁOŻENIA PROJEKTOWANYCH ZMIAN KSZTAŁCENIE ZAWODOWE I USTAWICZNE.
Podstawy Pomocy Psychologicznej
TECHNIKA Pewien sposób wykonywania zadania ruchowego. Jest to ściśle określony ruch człowieka, którego celem jest najefektywniejsze rozwiązanie zadania.
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
KATEDRA REKREACJI AWF WROCŁAW 2013/2014
Katedra Lekkoatletyki i Gimnastyki
Katedra Fizjologii i Biochemii
Katedra Motoryczności Sportowca
Informacje dla magistrantów
DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWA Katedry Aktywności Ruchowej w Środowisku Wodnym
JAKI JEST CEL MOJEGO DZIAŁANIA W AZS? JAKI JEST CEL DZIAŁANIA MOJEGO KLUBU? DLACZEGO AZS A NIE INNA ORGANIZACJA? KTÓRY Z CELÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI JEST.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA NA STUDIACH I i II STOPNIA FILOLOGIA POLSKA OFERTA.
Piłka ręczna – klasy Gimnazjalnych Ośrodków Szkolenia Sportowego
WdŻwR Wychowanie do Życia w Rodzinie
ZMIENIAMY POLSKI SPORT 800 dni do Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012
Turystyka i rekreacja w rozwoju psychofizycznym człowieka
1. Program szkolenia siatkarza 2. System kształcenia zawodowego
Seminarium magisterskie
Propozycje tematów prac magisterskich
Budowa ciała zawodniczek i zawodników sportowych gier zespołowych.
prof. nadzw. dr hab. Marcin Krawczyński
PROGRAM DOFINASOWANIA ZADAŃ ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM ZAWODNIKÓW KADRY WOJEWÓDZKIEJ MŁODZIKÓW DO WSPÓŁZAWODNICTWA.
STRATEGICZNY PROGRAM BADAWCZY PPT – BPP
Katedra Biologicznych Podstaw Sportu
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Katedra Biostruktury Zakład Anatomii Zakład Antropokinetyki
ŚCIEŻKA AWANSU TRENERA SPORTOWEGO. DEREGULACJA KRAJOWE RAMY KWALIFIKACJI  EDUKACJA WYŻSZA  EDUKACJA OGÓLNA  EDUKACJA ZAWODOWA Rozumie specyfikę i.
Akademia Piłkarska Sukces
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
KATEDRA SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dolnośląska Szkoła Wyższa – aktywność ruchowa
Podyplomowe Studia Surdotyflopedagogiki Studia mają charakter otwarty. Ich adresatami są nauczyciele, wychowawcy oraz inni specjaliści zatrudnieni w poradniach.
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
SPORT DLA STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
Historia Gimnastyki.
Technologia kształcenia zawodowego
Nowe przestrzenie w animacji pracy z ludźmi starszymi Miriam Mościcka-Biedak Joanna Czerniewicz III Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka 2 czerwca.
KONTROLE PLANOWE odbyły się pod kątem sprawdzenia: 1.Zgodności realizacji wybranych zajęć edukacyjnych z ramowymi planami nauczania w publicznym gimnazjum.
„Łączy nas piłka” Innowacja pedagogiczna w zakresie edukacji wczesnoszkolnej Opracowanie: Jadwiga Kmita Małgorzata Magiera Ewelina Klimek-Kupiec Współpraca.
Kierunki realizacji polityki oświatowej na rok szkolny 2015/2016 Rok Otwartej Szkoły Pracownia Wychowania i Profilaktyki ŁCDNiKP.
Indywidualizacja treningu jako podstawowe zadanie OSPR Wojciech Nowiński Program dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w roku 2015.
JAKOŚĆ PRZESTRZENI – JAKOŚĆ ŻYCIA Proseminarium i seminarium licencjackie na kierunku gospodarka przestrzenna dr hab. Sylwia Kulczyk, dr Katarzyna Duda-Gromada.
Metodyka rekreacji ruchowej
MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI PROGRAMY INFRASTRUKTURALNE MSIT Konwent Marszałków Województw RP
Rok szkolny 2014/2015. Wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły o oddział sportowy w klasie IV.
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku KATEDRA FIZJOTERAPII ZAKŁAD FIZYKOTERAPII I ODNOWY BIOLOGICZNEJ kierownik –
Śląska Federacja Sportu Spotkanie z trenerami ds
Studia stacjonarne i niestacjonarne
„SZKOLNE KLUBY SPORTOWE – STAN I PERSPEKTYWY ROZWOJU”
KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU
Katedra Fizjologii i Biochemii
OŚRODKI DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO.
Uwarunkowania rozwoju sportowego młodych lekkoatletów na etapie treningu wszechstronnego i ukierunkowanego Piotr Bora
Zachęcamy do aktywności fizycznej
Szkolenie KW w roku Konferencja Szkoleniowa Warszawa 26 luty 2018 rok
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Obciążenia treningowe
Dobór i selekcja do wybranych dyscyplin sportu
Kreatywność w realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego
TEORIA SPORTU dr Łukasz Radzimiński
Priorytety Ministerstwa Sportu i Turystyki SPORT POWSZECHNY
Technologia planowania treningu
Od września 2018 roku Szkoła Podstawowa nr 48 Mistrzostwa Sportowego razem z III Liceum Ogólnokształcącym Mistrzostwa Sportowego im. Bolesława Prusa tworzy.
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU

W ramach działalności Katedry Dydaktyki Sportu funkcjonują: Zakład Teorii Treningu Sportowego, Zakład Sportów Indywidualnych, Zakład Sportów Walki, Pracownia Badań w Sporcie Wyczynowym.

Prof. dr hab. Juliusz Migasiewicz Kierownik Katedry: Prof. dr hab. Juliusz Migasiewicz Prof. dr hab. Juliusz Migasiewicz – kierownik Zakładu Teorii Treningu Sportowego, Dr hab. Tadeusz Stefaniak, prof. AWF Wrocław – kierownik Zakładu Sportów Indywidualnych, Dr hab. Kazimierz Witkowski, – kierownik Zakładu Sportów Walki,

Prowadzący seminarium magisterskie: Prof. dr hab. Juliusz Migasiewicz; Dr hab. Tadeusz Stefaniak, prof. AWF Wrocław; Dr hab. Kazimierz Witkowski.

Promotorzy prac magisterskich: prof. dr hab. Juliusz Migasiewicz dr hab. Tadeusz Stefaniak, prof. AWF Wrocław dr hab. Kazimierz Witkowski dr Małgorzata Kałwa dr Ziemowit Bańkosz dr Wiesław Błach dr Bartosz Bolach dr Piotr Cych dr inż. Jan Kosendiak dr Kazimierz Kurzawski dr Mieczysław Lewandowski dr Jarosław Maśliński dr Mariusz Nowak dr Jan Supiński

Główna problematyka badawcza Katedry: Aktywność ruchowa dzieci, młodzieży i dorosłych uwzględnieniem dymorfizmu płciowego, Rozwój motoryczny i umysłowy człowieka środkami kultury fizycznej i sportu kwalifikowanego, Badania nad przejawami siły mięśniowej człowieka, jej pomiarem i kształceniem, Badania nad współzależnością cech morfologicznych i funkcjonalnych,

Główna problematyka badawcza Katedry: Ocena stanu przygotowania człowieka do wysoko wyspecjalizowanych wysiłków, Technika jako indywidualny sposób wykonania czynności ruchowych, Taktyka jako sposób rozwiązywania różnorodnych sytuacji występujących w sporcie,

Główna problematyka badawcza Katedry: Wieloletni i około roczny cykl przygotowania sportowca, Somatyczne i motoryczne kryteria doboru do uprawiania sportu kwalifikowanego, Proces ontogenezy człowieka z wykorzystaniem możliwości oddziaływania: szkoły, klubów sportowych, ośrodków rekreacji, itd.. Klasyfikacja i analiza obciążeń treningowych w sporcie, Aktywność osób niepełnosprawnych,

Proponowana tematyka: Naukowe podstawy sportu szkolnego, Teoretyczne podstawy nauczania i treningu w sporcie szkolnym, Kształcenie kadr nauczycielskich i trenerskich, Problemy organizacji w sporcie młodzieżowym, Problemy organizacji i metodyki sportu niepełnosprawnych, Zagadnienia integracji w wychowaniu fizycznym i sporcie,

Aktualnie realizowane tematy badawcze: Wpływ wybranych wskaźników somatycznych na szkolenie judoków i szermierzy na wysokim poziomie mistrzostwa sportowego, Kształtowanie siły mięśniowej na różnych etapach ontogenezy człowieka, Asymetria morfologiczna i dynamiczna u przedstawicieli sportów walki, Wieloaspektowe uwarunkowania rezultatów sportowych w judo, Badanie związku zdolności różnicowania kinestetycznego z poziomem sportowym u zawodników tenisa stołowego.