PSYCHOLOGIA Drzwi otwarte Rekrutacja 2010/2011.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Generator przyszłości
Advertisements

Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Lucyna Maculewicz - Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 3
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Realizacja przez szkoły województwa śląskiego Krajowego Programu Zapobiegania Narkomanii w roku 2009 (materiał opracowany w oparciu o informacje przekazane.
Rok szkolny 2009 / 2010 PEDAGOG SZKOLNY BOŻENA BOGOJŁO PSYCHOLOG EWA BOGUSZ - DURCZAK.
Podstawy Pomocy Psychologicznej
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
Rola poradni w rozpoznawaniu potrzeb edukacyjnych i możliwości psychofizycznych dzieci oraz udzielaniu wsparcia merytorycznego dyrektorom w zakresie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 1 w Kaliszu
To osoba udzielająca pomocy, w formie grupowych i indywidualnych porad zawodowych, młodzieży i osobom dorosłym w wyborze zawodu, kierunku kształcenia i.
Działania PPPP w Tarnowie
Podstawy prawne funkcjonowania poradni
Opracował J. Stryjkowski
Warto wiedzieć… Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Rola doradcy zawodowego w aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych
Poradnictwo zawodowe Oferta. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Busku - Zdroju udziela pomocy psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej dzieciom.
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
Czym jest doradztwo zawodowe?
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
PEDAGOG SZKOLNY.
Podstawy prawne doradztwa zawodowego w Polsce
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Podstawy prawne doradztwa zawodowego w Polsce
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Nowy kierunek: PEDAGOGIKA SPECJALNA Instytut Pedagogiki Uniwersytet Wrocławski SPECJALNOŚĆ: EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ.
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie będzie prowadził w roku szkolnym 2014/15 na terenie całego kraju bezpłatne szkolenia.
 Dla uczniów z orzeczeniem: o potrzebie indywidualnego obowiązkowego, rocznego przygotowania przedszkolnego indywidualnego nauczania  Dla uczniów z opinią.
EUROPOS SĄJUNGA EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDAS VEIKLŪS KAIMYNAI.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA NOWE OBOWIĄZKI NAUCZYCIELA
Zawód z przyszłością!. W całej Polsce działa tylko ok doradców zawodowo-edukacyjnych! zawodowo-edukacyjnych!
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
ZADANIA SZKOŁY W WALCE Z DOPALACZAMI Agnieszka Siczek – doradca metodyczny Radomski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ul. J. Słowackiego 17 ul. J. Słowackiego.
PORADNIE PSYCHOLOGICZNO - - PEDAGOGICZNE Hanna Śniatała Renata Scholtz.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi w przedszkolu, szkole i placówce polega na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
Ważne jest nie to, co możemy zrobić, lecz to, co zrobić musimy. (Ch. Dickens) Idea poradnictwa zawodowego - jednostka jest odpowiedzialna za swój los,
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach podstawowych.
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Zmiany w statutach przedszkoli po reformie oświaty 2017
Doradzamy - wybieramy zawód
Spotkanie z rodzicami uczniów klas gimnazjalnych
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Aneta Żurek RODN „WOM” Częstochowa
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
MARKETING INTERNETOWY
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
Rola Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w procesie wsparcia ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA WEDŁUG AKTUALNYCH PRZEPISÓW PRAWA – cz. 3 Elżbieta Doroszuk
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

PSYCHOLOGIA Drzwi otwarte Rekrutacja 2010/2011

Do czego przygotowują studia na kierunku psychologia na UAM? Sylwetka absolwenta psychologii Instytut Psychologii posiada akredytację potwierdzającą jakość kształcenia. Upoważniony jest do umieszczania na papierze firmowym oraz we wszelkich materiałach informacyjnych logo UKA wraz ze stosownym opisem o udzielonej akredytacji. Dyplom ukończenia studiów zawiera wkładkę informującą o akredytacji. Student, który kończy studia jest przygotowany teoretycznie i praktycznie do prowadzenia działań badawczych, diagnostycznych i do udzielania pomocy psychologicznej w rozwiązywaniu problemów pojawiających się w różnych obszarach życia jednostki i grup społecznych. W zależności od ukończonej specjalizacji student uzyskuje również wiedzę oraz umiejętności diagnostyczne w zakresie wybranej dziedziny psychologii stosowanej. Psychologia stosowana: Psychologia Edukacji Psychologia stosowana przygotowuje do realizacji zadań wynikających z rozporządzeń MEN dotyczących pomocy psychologicznej realizowanej w ramach poradni psychologiczno-pedagogicznych i w obszarze szkoły: badań i działań diagnostycznych dotyczących uczniów i ich sytuacji wychowawczych, określania, organizowania i prowadzenia form indywidualnej i grupowej pomocy psychologicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli, minimalizowania skutków zaburzeń rozwojowych, zapobiegania zaburzeniom zachowania oraz inicjowania różnych form pomocy wychowawczej. Psychologia stosowana: Psychologia Pracy i Organizacji Psychologia stosowana przygotowuje do doradztwa personalnego i zawodowego, planowania ścieżek karier zawodowych pomocy bezrobotnym, projektowania stanowisk pracy w oparciu o znajomość światowych norm, opracowania i wdrażania systemu ocen pracowniczych oraz systemów motywacyjnych, opracowania programów z zakresu interwencji organizacyjnej oraz prowadzenia jakościowych badań marketingowych. Psychologia stosowana: Psychologia Kliniczna Człowieka Dorosłego Psychologia stosowana wyposaża w wiedzę o genezie i mechanizmie kształtowania się zaburzeń osobowości, zaburzeń nerwicowych oraz zaburzeń z pogranicza nerwicy i psychozy. W podstawowym zakresie także wiedzę o procesie, strategiach i technikach w różnych systemach psychoterapeutycznych. Student przygotowany jest do prowadzenia i formułowania psychologicznej diagnozy klinicznej w oparciu o standaryzowane i eksperymentalne metody badań oraz posiada umiejętności w zakresie udzielania pomocy psychologicznej osobom z różnymi problemami życiowymi. Psychologia stosowana: Psychologia Społeczna Stosowana psychologia społeczna (SPS) jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin współczesnej psychologii, obejmującą szeroki zakres społecznego funkcjonowania człowieka (jednostka – grupa – kultura). Celem psychologii stosowanej jest zapoznanie studentów ze współczesną, praktyczną psychologiczną wiedzą na temat ważnych zjawisk społecznych. Student jest przygotowany do: analizowania zjawisk społecznych - ich definiowania i rozumienia; postępowania diagnostycznego - rozpoznania i diagnozy psychologicznych mechanizmów społecznych zachowań; działań projektujących – kierowania animowania aktywności jednostek i grup.

Serdecznie zapraszamy