Dobre zachowanie jest to zespół norm zachowania obowiązujących wszystkich ludzi niezależnie od ich wieku i okoliczności w jakich się znaleźli. Co oznacza.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
Advertisements

Ocena zachowania.
Efektywność kształcenia Jak ją poprawiać?. Kształcenie – to całość doświadczeń składających się na proces zdobywania przez jednostkę umiejętności, wiedzy.
Szkolny regulamin by Marysia Zamecka.
SZKOLNA PRACOWNIA KOMPUTEROWA GIMNAZJUM NR 1.
Elementy informatyki w nauczaniu zintegrowanym
Zachowaj bezpieczeństwo w klasie
KIM JESTEŚ PIĘCIOLATKU?
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
NORMY ZACHOWANIA UCZNIÓW PRZED I W CZASIE LEKCJI
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
Tydzień kultury słowa
Mój sześciolatek idzie do szkoły
Prawa i obowiązki ucznia.
OBOWIĄZKI UCZNIA.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
Nasz Szkolny Kodeks powstał w oparciu o Statut Szkoły
„...A moja szkoła jest bezpieczna”.
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
Ocenianie Kształtujące
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
PRZECIWDZIAŁAMY ŁAMANIU NORM SPOŁECZNYCH
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
KODEKS 2.0.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
 brak czasu dla dzieci  niewłaściwa komunikacja interpersonalna  brak umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktu,  brak rozpoznawania i interpretowania.
Kandydat : Bartosz Pośpiech. Zamierzam : * Godnie reprezentować szkołę w różnych uroczystościach, które będą miały miejsce w tym roku, * Stawiać się na.
Raport z ewaluacji wewnętrznej
Prawa i obowiązki ucznia…
„Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób, aby uczniowie uważali ją za cenny dar, a nie za ciężki obowiązek”
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Bezpieczne zachowanie w szkole
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia…”. Podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji.
Zasady dobrego wychowania czyli savoir vivre na co dzień.
Zbiór dobrych manier i reguł obowiązujących w naszej szkole
KTO JEST PRZYJACIELEM LASU?
Prawa dziecka ... a co to takiego???
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
,,Kto jest przyjacielem lasu.’’
Mówimy przemocy.
STATUTSZKOŁYPODSTAWOWEJ NR 2 W ROGOŹNIE.. CO TO JEST STATUT SZKOŁY? Statut szkoły, dokument dotyczący organizacji i funkcjonowania szkoły. Statut szkoły.
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
WITAMY !!! Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Armii Krajowej w Elblągu MISTRZ uczeń klasy I.
KONTRAKT WYCHOWAWCZY Kontrakt zawarty jest na czas nauki w gimnazjum
Szkoła Podstawowa nr 8 im. A
Ewaluacja Sierpień 2014 Zespół Szkół w Kowalewie.
„Nie proś świata, aby się zmienił na lepsze, to Ty zmień się pierwszy”
W PIĄTEK Z KAŚKĄ NA ROLKI W PONIEDZIAŁEK KLASÓWKA Z MATMY
Moja wymarzona szkoła Autor: Weronika Wałaszek. Spis treści 1. Wstęp 2. Dyrektorzy 3. Nauczyciele 4. Plan Lekcji 5. Wolne dni.
Zespół Szkół w Kłyżowie
Na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych,
VIII sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 imienia Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach Wykonały: Sylwia Szmit, Patrycja Petniak.
MOJA SZKOŁA ZA 70 LAT AUTOR MIŁOSZ PLUCHA KLASA 6A.
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
Szkolny Kodeks Dobrego Zachowania
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
ŚWIATOWY DZIEŃ PRAW DZIECKA 20 LISTOPAD 2015
Kilka cennych rad dla Rodzica pierwszoklasisty!
RESPEKTOWANIE NORM SPOŁECZNYCH W SZKOLE
Cele wprowadzania zasad i reguł zachowania
DEBATA KODEKS 2.0.
Prawa, które każdy uczeń powinien znać…
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Egzamin gimnazjalny. Instrukcja dla uczniów
Procedury bezpieczeństwa
Zapis prezentacji:

Dobre zachowanie jest to zespół norm zachowania obowiązujących wszystkich ludzi niezależnie od ich wieku i okoliczności w jakich się znaleźli. Co oznacza słowo dobre zachowanie? Jest to po prostu takie zachowanie, które powoduje, że człowiek nim się charakteryzujący potrafi odpowiednio zachować się w każdej sytuacji, zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami postępowania.       Spróbowaliśmy utworzyć zbiór norm dotyczących dobrego zachowania, który powinien obowiązywać w każdej szkole.

Zasady ogólne      1. Uczeń zachowuje się kulturalnie i taktownie w każdej sytuacji.      2. Wyraża swoje myśli i odczucia we właściwy sposób.      3. Potrafi zapanować nad swoimi emocjami.

II. Zasady szczegółowe    

okazuje szacunek wszystkim pracownikom szkoły wykonuje ich polecenia   1. W szkole: okazuje szacunek wszystkim pracownikom szkoły wykonuje ich polecenia dba o wyposażenie szkoły, nie niszczy go troszczy się o porządek w szkole mówi językiem wolnym od wulgaryzmów w trudnych sytuacjach zwraca się o pomoc do odpowiedniej osoby: nauczyciela, pedagoga...      

jego strój jest dostosowany do miejsca, w którym się znajduje pamięta o szkolnych uroczystościach, przychodzi odświętnie ubrany, godnie reprezentuje szkołę, w której się uczy panuje nad swoimi emocjami; pamięta, że wszyscy mają jednakowe prawa, respektuje je jest dyskretny, potrafi dochować tajemnicy, nie rozsiewa plotek

2. Lekcja przychodzę punktualnie na lekcję, nie spóźniam się słucham uważnie nauczyciela wykonuję jego polecenia jestem koleżeński wobec innych uczniów pomagam im jeśli wymaga tego sytuacja jestem uczciwy nie ściągam, nie odpisuję od innych na klasówkach i sprawdzianach zostawiam po sobie porządek     

3. Przerwa spędzam ją tak, aby jak najlepiej odpocząć dbam o bezpieczeństwo swoje i innych uczniów, nie biegam, nie bawię się w niebezpieczny sposób