Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Katarzyna Szypuła-Sajon
Advertisements

E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Technologia informacyjna według MENiS
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Uniwersytecki System Obsługi Studiów
LEKTORATY.
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
B-learning na kierunku ‘dziennikarstwo i komunikacja społeczna’
"EuroAlmaLaurea Network eRecruitment Services - innowacyjna platforma współpracy uczelni i biznesu. Projekt EAL-Net". Uniwersytet Warszawski, 27 października.
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej IX Konferencja Czy społeczeństwo informacyjne pobudzi inicjatywy lokalne? Warszawa Wojciech Zieliński.
(na podstawie badań ankietowych)
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych
SEMINARIUM Dominika Goltz-Wasiucionek
dr Dariusz Kajewski Instytut Fizyki Uniwersytet Śląski w Katowicach
ZAŁOŻENIA NAUCZANIA DWUJĘZYCZNEGO
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Trzecia edycja Ogólnouniwersyteckiej Ankiety Oceniającej Jakość Kształcenia Zakres tematyczny Albert Izdebski Mikołaj Jasiński Tomasz Zając.
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Profil Praktyczny na Wydziale Filologicznym UG
Lider projektu - Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego Partner projektu – Związek Nauczycielstwa Polskiego PREZENTACJA PROJEKTU.
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Rachunek zwrotu inwestycji na przykładzie studiów eksternistycznych
OCENIANIE PREDYSPOZYCJI DO NAUKI PRZEZ INTERNET
Studium Podyplomowe Nauczania Języka Polskiego jako Obcego
BUŁHAK STOI JĘZYKAMI! Zespół językowy SSP 12.
ROBUSD (Reducing Bullying Strenghtening Diversity)
Zmiany w systemie egzaminów zewnętrznych MATURA od 2007 roku Materiały zebrała i opracowała mgr Barbara Adamiak.
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Unikatowy model kształcenia na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi odpowiedzią na potrzeby gospodarki opartej na wiedzy.
Przedmiot: Technologia informacyjna Autor: Olga Łodyga
Definiowanie wymagań USOS. Dlaczego ważne jest precyzyjne definiowanie wymagań w USOS? Wymagania są odzwierciedleniem programu studiów. Przyczynia się
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
Język francuski na świecie
Język francuski na świecie
Wydział Nauk Geograficznych i Geologicznych
Das Deutsche Sprachdiplom Niemiecki Dyplom Językowy
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Nauczanie na odległość na platformie „moodle”
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
eTwinning jest również częścią Erasmus plus- nowego programu UE na rzecz kształcenia, szkolenia, młodzieży i sportu w którym nasza szkoła bierze udział.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
REJESTRACJA NA LEKTORATY PRZEZ USOS Po raz pierwszy.
Ewa Domagała –Zyśk, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Szkolenie Moodle Tworzenie testów Anna Mandzewska.
USOScloud czyli USOS w chmurze
III Forum Gospodarcze Województwo Kujawsko-Pomorskie.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
NIE TYLKO KOMPETENCJE JĘZYKOWE
Co dalej…..
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
Odznaka jakości "Schule im Wandel – Zmieniająca się szkoła"
DEFINICJA ODDZIAŁU DWUJĘZYCZNEGO Oddział szkolny, w którym nauczanie jest prowadzone w dwóch językach polskim oraz obcym nowożytnym, będącym drugim językiem.
STUDIA W JĘZYKACH OBCYCH cel czy narzędzie? na przykładzie Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej Tomasz Saryusz-Wolski, Politechnika.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
1 Międzywydziałowe Centrum Języków Obcych. 2 Zajęcia językowe odbywają się w grupach o różnych poziomach, zależnie od stopnia opanowania języka obcego.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2016/2017.
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Prezentacja dla Studentów I roku Psychologii.
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu dla studiów licencjackich.
Centrum Języków Obcych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Niemiecka przygoda w Düsseldorfie
Absolwent UwB jako pracownik.
Zapis prezentacji:

Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska E-angielski na UW Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska

proces przyswajania języka obcego pisownia słownictwo fonetyka kultura struktury językowe psychologia

Czy języki obce są podatne na e-nauczanie?

Dlaczego e-lektoraty?

test poziomujący USOS HELP - DESK zbudowany z dwóch części (1 - słowo pisane; 2 - użycie języka) pytania (liczba:70; typ:zamknięte) ułożone według wzrastającego stopnia trudności USOS HELP - DESK

Co zyskuje uniwersytet? test poziomujący Co zyskuje student? Co zyskuje uniwersytet?

A1 – B2 kursy dodatkowe

kurs bazowy

kurs bazowy - typy zadań

kurs bazowy – możliwości e-platformy rejestracja aktywności studenta (kiedy? co? jak długo?) dostosowywanie parametrów zadań do kompetencji i możliwości odbiorców czas informacja zwrotna (podstawowa, częściowa, pełna) liczba prób

kurs bazowy – komunikacja jednostronna dwustronna

kurs bazowy – e-lektor jest będzie standardowe szkolenie z użytkowania e-platformy podręcznik e-nauczyciela help – desk scenariusz zajęć stacjonarnych będzie internetowo – stacjonarny kurs dla potencjalnych e-lektorów podręcznik e-lektora

kurs bazowy – testowanie narzędzia grupa sędziów kompetentnych kursy pilotażowe – 4 grupy (semestr 2006/2007) „Opracowanie programów nauczania do kształcenia na odległość na kierunku studiów wyższych INFORMATYKA” ciągłe….. ponad 1600

E-lektoraty - korzyści

www.COME.uw.edu.pl Dziękujemy Obrazki: http://office.microsoft.com/pl-pl/clipart/download.aspx