Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska E-angielski na UW Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska
proces przyswajania języka obcego pisownia słownictwo fonetyka kultura struktury językowe psychologia
Czy języki obce są podatne na e-nauczanie?
Dlaczego e-lektoraty?
test poziomujący USOS HELP - DESK zbudowany z dwóch części (1 - słowo pisane; 2 - użycie języka) pytania (liczba:70; typ:zamknięte) ułożone według wzrastającego stopnia trudności USOS HELP - DESK
Co zyskuje uniwersytet? test poziomujący Co zyskuje student? Co zyskuje uniwersytet?
A1 – B2 kursy dodatkowe
kurs bazowy
kurs bazowy - typy zadań
kurs bazowy – możliwości e-platformy rejestracja aktywności studenta (kiedy? co? jak długo?) dostosowywanie parametrów zadań do kompetencji i możliwości odbiorców czas informacja zwrotna (podstawowa, częściowa, pełna) liczba prób
kurs bazowy – komunikacja jednostronna dwustronna
kurs bazowy – e-lektor jest będzie standardowe szkolenie z użytkowania e-platformy podręcznik e-nauczyciela help – desk scenariusz zajęć stacjonarnych będzie internetowo – stacjonarny kurs dla potencjalnych e-lektorów podręcznik e-lektora
kurs bazowy – testowanie narzędzia grupa sędziów kompetentnych kursy pilotażowe – 4 grupy (semestr 2006/2007) „Opracowanie programów nauczania do kształcenia na odległość na kierunku studiów wyższych INFORMATYKA” ciągłe….. ponad 1600
E-lektoraty - korzyści
www.COME.uw.edu.pl Dziękujemy Obrazki: http://office.microsoft.com/pl-pl/clipart/download.aspx